quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:53 schreef pakketdienst het volgende:
[..]
O daar maak je mij blij mee Oeke
Een goed excuus om mijn oude woonplaats te bezoeke.
Twee unieke shopjes tussen al het keten-geweld
Ik heb mijn centjes al geteld.
Het eerste winkeltje/eetcafe is om de hoek bij schoonmoeder moet je weten
Fair design kun je daar kopen en biologisch eten.
Mensen met een mogelijkheid
bedienen je daar op tijd.
De ander heeft twee locaties
een om heerlijk te eten en de ander ...precies!
Zonder zorgen kun je daar verpozen
want de waar is goed gekozen.
En wat hebben deze twee gemeen? Ze verkopen beide TONY'S chocolonely
Nee, opnieuw trekken kunnen we echt niet doen, daarvoor is iedereen al te veel onderweg met kopen enzo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef Incantrix het volgende:
Oh, echt, evt. opnieuw lootjes trekken?Dan moet ik mijn evt. plannen nog maar even on hold zetten ofzo. Ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt, het zou echt niet leuk zijn als iemand geen Secret Santa had
Ooww, ok.. Dat is wel een beter plan dan ja, liever even een lijstje maken. En nee, dat zou ook echt heel naar zijn, dan liever tijdig oplossen hoor! Ik duim maar gewoon dat het uiteindelijk een geintje was ofzoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, opnieuw trekken kunnen we echt niet doen, daarvoor is iedereen al te veel onderweg met kopen enzo.
Wrsch zullen we dan uit komen op een oplossing zoals Trui en Mijsje voorstelden dat iedereen zijn naam naar mij PM't en dat ik dan kijk waar het foutje zit.
Het zou zo sneu zijn als er iemand met lege handen blijft zitten. Zelfs als daar later nog een kadootje heen gestuurd wordt is dat gewoon toch niet leuk dan, de 23e.
kun je dan niet beter ff een mod ofzo van een andere fokgedeelte vragen of die dat wil doen? dan voorkom je dat je zelf weet wie je heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, opnieuw trekken kunnen we echt niet doen, daarvoor is iedereen al te veel onderweg met kopen enzo.
Wrsch zullen we dan uit komen op een oplossing zoals Trui en Mijsje voorstelden dat iedereen zijn naam naar mij PM't en dat ik dan kijk waar het foutje zit.
Het zou zo sneu zijn als er iemand met lege handen blijft zitten. Zelfs als daar later nog een kadootje heen gestuurd wordt is dat gewoon toch niet leuk dan, de 23e.
Das wel een goeie..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je dan niet beter ff een mod ofzo van een andere fokgedeelte vragen of die dat wil doen? dan voorkom je dat je zelf weet wie je heeft
Dat is idd wel een slimme optie! Had ik nog niet aan gedacht.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je dan niet beter ff een mod ofzo van een andere fokgedeelte vragen of die dat wil doen? dan voorkom je dat je zelf weet wie je heeft
Ik denk dat dat wel op zou vallen... Het mailtje opent bij mij met 'Beste miss_dynastie' en ik denk dat het wel zou opvallen als er een andere naam zou staan, toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:17 schreef Memmel het volgende:
Ja, of, dare I say it, hebben de modjes twee verschillende mailadressen met dezelfde naam ingevoerd,
Dan krijgt de ontvanger van het lootje dus een mail met "je hebt Icicle getrokken".
De eigenaren van de mailadressen moeten hun lootje bevestigen en lijstje invullen. Als je Icicle dan irl dus niet kent, hoef je ook niet te weten dat zij niet de eigenaar van het lootje is (maar een andere nick).
Of praat ik nou peop?
Ik heb een ctrl-F op Icicle gedaan in de lijst die ik ter bevestiging opgestuurd heb gekregen en ze staat er echt maar 1 keer in.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:17 schreef Memmel het volgende:
Ja, of, dare I say it, hebben de modjes twee verschillende mailadressen met dezelfde naam ingevoerd,
Dan krijgt de ontvanger van het lootje dus een mail met "je hebt Icicle getrokken".
De eigenaren van de mailadressen moeten hun lootje bevestigen en lijstje invullen. Als je Icicle dan irl dus niet kent, hoef je ook niet te weten dat zij niet de eigenaar van het lootje is (maar een andere nick).
Of praat ik nou peop?
O jeequote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb een ctrl-F op Icicle gedaan in de lijst die ik ter bevestiging opgestuurd heb gekregen en ze staat er echt maar 1 keer in.
Oh, en beide Santa's refereren aan een lijstje gekregen van Icicle...
Dat zou betekenen dat de computer de fout dus aan blijft houden en het lijstje van Icicle dus ook aan 2 mensen gestuurd heeft...
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:26 schreef Memmel het volgende:
Vicky snapt het. En BE ook, maar dat is dus niet het probleem.
Het laatste zinnetje begrijp ik helemaalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:48 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh, wat spannend! Misschien is het stiekem gewoon een soort van heel bijzondere en nog niet te doorgronden publiciteitsstunt voor *mijn bedrijf*?
Of Joshua. inderdaad.
OF: misschien wil iemand iets goedmaken met haar, via een Santa.
Preciesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:36 schreef bixister het volgende:
vind ik ook BS, dan mag ze iedereen weten, behalve jou, OK?
vorig jaar had iedereen jou al, dit is ter compensatie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar nu is wel duidelijk dat er maar 1 echte rockasanta kan zijn
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:50 schreef Santa.on.Ice het volgende:
Excuus voor de heisa hier
Ik dacht, een kloon meer of minder brengt wat vertier
Helaas is dit op een verkeerd spoor beland
En loopt het wat uit de hand
Dit was uiteraard niet mijn bedoeling
Daarom nu wat opheldering
Santa.on.Ice is door lcicle gemaakt
Wat niet iedereen vermaakt..
Sorry
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:23 schreef kerstvuur het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lieve Vicky
Kerstvuur heeft het niet makkelijk
ik ga onder veel stress gebukt (dichterlijke vrijheid)
want ik kom jou niet vaak tegen
in topics die voor mij zwaar wegen
ik zal dus moeten zoeken
in vreemde topichoeken
daar ga ik dit weekend voor zitten
maar misschien hoef ik niet alles door te spitten
als jij helpen wil
en aan wil geven, de spil
van jouw bestaan....
lieve Vicky, geef dat aub aan mij aan....
kerstvuur (ook wel fikkie genoemd)![]()
![]()
Voor 15 euro?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:33 schreef tantesanta het volgende:
(Ik had al bijna een TV gekocht,
maar die is niet meer nodig toch...)
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:23 schreef kerstvuur het volgende:
kerstvuur (ook wel fikkie genoemd)![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:35 schreef Secret_Chanta het volgende:
Chan,
Mijn PM box leeg
geen email gehad
je lootje was het enige dat ik kreeg
dus al wat je wil is dat?
Verder geen wensen, verlangens, ideeen
praktisch of minder praktisch van aard
dan wacht Santa verder gedwee-en
dat is natuurlijk ook wat waard.
En daar is ze blij mee. Zo, heb ik ook een tvpquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:57 schreef Santa-a-Sjak het volgende:
Even een tvp hoor, en meteen doorgeven dat Sjak ook een santa heeft!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:41 schreef tessie het volgende:
Hebben we nou wéér een dubbele kloon? Voor MvD? Nog iemand die voor de reldel award gaat?
Dat danny pijpen gaat me nu tot aan mijn dood achtervolgen zekerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:33 schreef tantesanta het volgende:
Ik probeer mijn hulproep nog een keer -
Help mij toch Lois beter te begrijpen!
Wat vindt ze leuk, wat kan ze nog meer
Behalve Danny pijpen?
Mijn PM-box staat wagenwijd open
Laat de informatie maar binnenlopen!
(Ik had al bijna een TV gekocht,
maar die is niet meer nodig toch...)
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:17 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat danny pijpen gaat me nu tot aan mijn dood achtervolgen zeker
En wat heb je daarvoor gedaan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:25 schreef Lois het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een pakje in de busvan mijn secret santa2
![]()
Niet van tante santa maar iemand die mij evengoed iets wilde sturenomdat we het best pittig hebben momenteel en ik zo moe ben...
Ik vind het zo keilief maar wordt er wel erg verlegen van!
Weet je wel hoe lang dit pakje dan naar mij gaat roepen!! Het duurt nog even voor het 23 december is en dat met mijn zeer nieuwsgierige aanleg, het is killing!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:39 schreef Estrys het volgende:
En ik vond het nog wel prima dat Lois mijn zoon zo op schoot trok. Want brave moeder bla bla zo zie je maar weer. * Estrys mompelt iets over wolf en schaapskleren
Taartjesfee had toch ook een santakloon inmiddels? Die staat er ook nog niet bij!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:03 schreef _Bar_ het volgende:
modje, willen jullie de kloons van Memmel en Sjak ook in de OP zetten?
Sjak: Santa-a-Sjak
Memmel: Kerst_Mengel
bvd
Beaker met een kerstbal op zijn hoofdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:08 schreef SantaBeaker het volgende:
[..]
Lieve Beaker, wat is het een pretje
Om Santa te zijn voor jou en je Jetje
Ik ben hier niet alleen voor de show
En ben al op zoek gegaan naar een leuk kado!
Rituals douchegel zeker!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:40 schreef YPPY het volgende:
Vanmiddag heb ik zoiets leuks gekocht.Wel behoorlijk duur, voor wat het is, maar het is dan wel echt en origineel.
En ik zeg lekker niet wat.
Hopelijk de goede variant, heb nog staan twijfelen, twee soorten roken erg lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |