Dat danny pijpen gaat me nu tot aan mijn dood achtervolgen zekerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:33 schreef tantesanta het volgende:
Ik probeer mijn hulproep nog een keer -
Help mij toch Lois beter te begrijpen!
Wat vindt ze leuk, wat kan ze nog meer
Behalve Danny pijpen?
Mijn PM-box staat wagenwijd open
Laat de informatie maar binnenlopen!
(Ik had al bijna een TV gekocht,
maar die is niet meer nodig toch...)
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:17 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat danny pijpen gaat me nu tot aan mijn dood achtervolgen zeker
En wat heb je daarvoor gedaan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:25 schreef Lois het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een pakje in de busvan mijn secret santa2
![]()
Niet van tante santa maar iemand die mij evengoed iets wilde sturenomdat we het best pittig hebben momenteel en ik zo moe ben...
Ik vind het zo keilief maar wordt er wel erg verlegen van!
Weet je wel hoe lang dit pakje dan naar mij gaat roepen!! Het duurt nog even voor het 23 december is en dat met mijn zeer nieuwsgierige aanleg, het is killing!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:39 schreef Estrys het volgende:
En ik vond het nog wel prima dat Lois mijn zoon zo op schoot trok. Want brave moeder bla bla zo zie je maar weer. * Estrys mompelt iets over wolf en schaapskleren
Taartjesfee had toch ook een santakloon inmiddels? Die staat er ook nog niet bij!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:03 schreef _Bar_ het volgende:
modje, willen jullie de kloons van Memmel en Sjak ook in de OP zetten?
Sjak: Santa-a-Sjak
Memmel: Kerst_Mengel
bvd
Beaker met een kerstbal op zijn hoofdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:08 schreef SantaBeaker het volgende:
[..]
Lieve Beaker, wat is het een pretje
Om Santa te zijn voor jou en je Jetje
Ik ben hier niet alleen voor de show
En ben al op zoek gegaan naar een leuk kado!
Rituals douchegel zeker!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:40 schreef YPPY het volgende:
Vanmiddag heb ik zoiets leuks gekocht.Wel behoorlijk duur, voor wat het is, maar het is dan wel echt en origineel.
En ik zeg lekker niet wat.
Hopelijk de goede variant, heb nog staan twijfelen, twee soorten roken erg lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |