abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:55:02 #101
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73932428
Oh, echt, evt. opnieuw lootjes trekken? Dan moet ik mijn evt. plannen nog maar even on hold zetten ofzo. Ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt, het zou echt niet leuk zijn als iemand geen Secret Santa had
3!
pi_73932640
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 08:53 schreef pakketdienst het volgende:

[..]

O daar maak je mij blij mee Oeke
Een goed excuus om mijn oude woonplaats te bezoeke.
Twee unieke shopjes tussen al het keten-geweld
Ik heb mijn centjes al geteld.

Het eerste winkeltje/eetcafe is om de hoek bij schoonmoeder moet je weten
Fair design kun je daar kopen en biologisch eten.
Mensen met een mogelijkheid
bedienen je daar op tijd.

De ander heeft twee locaties
een om heerlijk te eten en de ander ...precies!
Zonder zorgen kun je daar verpozen
want de waar is goed gekozen.

En wat hebben deze twee gemeen? Ze verkopen beide TONY'S chocolonely

Ben benieuwd, Pakketdienst!
Klinken als goede plekjes voor lunch en lekker shoppen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 oktober 2009 @ 23:01:29 #103
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73932737
een dubbel lootje?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 21 oktober 2009 @ 23:01:33 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73932741
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef Incantrix het volgende:
Oh, echt, evt. opnieuw lootjes trekken? Dan moet ik mijn evt. plannen nog maar even on hold zetten ofzo. Ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt, het zou echt niet leuk zijn als iemand geen Secret Santa had
Nee, opnieuw trekken kunnen we echt niet doen, daarvoor is iedereen al te veel onderweg met kopen enzo.
Wrsch zullen we dan uit komen op een oplossing zoals Trui en Mijsje voorstelden dat iedereen zijn naam naar mij PM't en dat ik dan kijk waar het foutje zit.
Het zou zo sneu zijn als er iemand met lege handen blijft zitten. Zelfs als daar later nog een kadootje heen gestuurd wordt is dat gewoon toch niet leuk dan, de 23e.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 23:03:46 #105
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73932854
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, opnieuw trekken kunnen we echt niet doen, daarvoor is iedereen al te veel onderweg met kopen enzo.
Wrsch zullen we dan uit komen op een oplossing zoals Trui en Mijsje voorstelden dat iedereen zijn naam naar mij PM't en dat ik dan kijk waar het foutje zit.
Het zou zo sneu zijn als er iemand met lege handen blijft zitten. Zelfs als daar later nog een kadootje heen gestuurd wordt is dat gewoon toch niet leuk dan, de 23e.
Ooww, ok.. Dat is wel een beter plan dan ja, liever even een lijstje maken. En nee, dat zou ook echt heel naar zijn, dan liever tijdig oplossen hoor! Ik duim maar gewoon dat het uiteindelijk een geintje was ofzo
3!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 oktober 2009 @ 23:05:02 #106
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73932912
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

kun je dan niet beter ff een mod ofzo van een andere fokgedeelte vragen of die dat wil doen? dan voorkom je dat je zelf weet wie je heeft
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_73933000
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:05 schreef Ynske het volgende:

[..]

kun je dan niet beter ff een mod ofzo van een andere fokgedeelte vragen of die dat wil doen? dan voorkom je dat je zelf weet wie je heeft
Das wel een goeie..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 23:08:01 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73933054
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:05 schreef Ynske het volgende:

[..]

Dat is idd wel een slimme optie! Had ik nog niet aan gedacht.
Hou ik in gedachten.
Ik heb net iig Sintlootjes even gemaild om te vragen of zoiets ooit eerder gebeurd is. Ik kan het me namelijk eigelijk niet voorstellen...
  woensdag 21 oktober 2009 @ 23:12:54 #109
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73933250
nah joh, dit móet gewoon wel een geintje van iemand zijn. OUD is gewoon een openbaar subforum en fok is behoorlijk groot, dus 't is eigenlijk zelfs gek dat er niet al veel meer onzinklonen zijn. zeker als zo'n topic snel gaat en daarmee vaak in de active topics staat...
in de haak.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 23:17:53 #110
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_73933439
Ja, of, dare I say it, hebben de modjes twee verschillende mailadressen met dezelfde naam ingevoerd,
Dan krijgt de ontvanger van het lootje dus een mail met "je hebt Icicle getrokken".
De eigenaren van de mailadressen moeten hun lootje bevestigen en lijstje invullen. Als je Icicle dan irl dus niet kent, hoef je ook niet te weten dat zij niet de eigenaar van het lootje is (maar een andere nick).

Of praat ik nou peop?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 23:19:37 #111
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73933521
heu?
in de haak.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 23:20:14 #112
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73933546
Ik snap er ook niet zoveel ven eigenlijk
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_73933629
Ik een beetje.
er is 2x de naam icicle i getikt met 2 verschille de adressen. Adres 1 hoort bij icicle, adres 2 bijv bij trui. Er zijn dan 2 lootjes met de naam icicle erop..

Dat bedoel je toch memmel?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † woensdag 21 oktober 2009 @ 23:22:52 #114
43556 miss_dynastie
pi_73933645
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:17 schreef Memmel het volgende:
Ja, of, dare I say it, hebben de modjes twee verschillende mailadressen met dezelfde naam ingevoerd,
Dan krijgt de ontvanger van het lootje dus een mail met "je hebt Icicle getrokken".
De eigenaren van de mailadressen moeten hun lootje bevestigen en lijstje invullen. Als je Icicle dan irl dus niet kent, hoef je ook niet te weten dat zij niet de eigenaar van het lootje is (maar een andere nick).

Of praat ik nou peop?
Ik denk dat dat wel op zou vallen... Het mailtje opent bij mij met 'Beste miss_dynastie' en ik denk dat het wel zou opvallen als er een andere naam zou staan, toch?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 23:24:22 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73933738
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:17 schreef Memmel het volgende:

Of praat ik nou peop?
Ik heb een ctrl-F op Icicle gedaan in de lijst die ik ter bevestiging opgestuurd heb gekregen en ze staat er echt maar 1 keer in.

Oh, en beide Santa's refereren aan een lijstje gekregen van Icicle...
Dat zou betekenen dat de computer de fout dus aan blijft houden en het lijstje van Icicle dus ook aan 2 mensen gestuurd heeft...
  woensdag 21 oktober 2009 @ 23:25:15 #116
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_73933765
Nou.....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 23:26:39 #117
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_73933820
Vicky snapt het. En BE ook, maar dat is dus niet het probleem.

BE, wat jij zegt hoeft niet. Als Icicle haar naam niet zelf in het lijstje zet, en jij weet niet hoe ze in het echt heet, dan hoef je niet te weten dat je eigenlijk niet Icicle haar lijstje hebt. Want de afzender is altijd van Icicle, want dat is gekoppeld aan het dan foutief ingevoerde mailadres.
pi_73933849
Jee, maar BE, je hebt nu van beide klonen een reactie gehad? En beide hebben Icicle?
heeft die even pech, anders had ze 2 pakjes onder de kerstboom liggen!
Maar wel fijn voor degene die anders niks kreeg dat jullie er nu achter komen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  † In Memoriam † woensdag 21 oktober 2009 @ 23:27:38 #119
43556 miss_dynastie
pi_73933858
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:24 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb een ctrl-F op Icicle gedaan in de lijst die ik ter bevestiging opgestuurd heb gekregen en ze staat er echt maar 1 keer in.

Oh, en beide Santa's refereren aan een lijstje gekregen van Icicle...
Dat zou betekenen dat de computer de fout dus aan blijft houden en het lijstje van Icicle dus ook aan 2 mensen gestuurd heeft...
O jee
pi_73933870
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:26 schreef Memmel het volgende:
Vicky snapt het. En BE ook, maar dat is dus niet het probleem.

dan misschien toch maar een lootjescheck..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73934366
Wat lullig nou..

Ik wil best PM'men wie ik heb trouwens
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73934660
Excuus voor de heisa hier
Ik dacht, een kloon meer of minder brengt wat vertier
Helaas is dit op een verkeerd spoor beland
En loopt het wat uit de hand

Dit was uiteraard niet mijn bedoeling
Daarom nu wat opheldering
Santa.on.Ice is door lcicle gemaakt
Wat niet iedereen vermaakt..

Sorry
  woensdag 21 oktober 2009 @ 23:51:16 #123
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73934708
!
Icicle wilde ook zo geliefd zijn als Rocka
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_73934850

Blij dat alles gewoon blijft zoals het nu is dan!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73935311
pffff ik maakte me grote zorgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')