dat dacht ik ookquote:Op zondag 25 oktober 2009 08:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Ohhh voor she-wolf
ik dacht even aan de tomatensaus-she!
ja maar cattie, meisjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:48 schreef cattie het volgende:
hip hip hip,
een kleine tip.
Bol.com verzend dit wekend gratis,
dat is geen kattenpis!
Je krijgt sowieso een hint in/bij je pakje.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:44 schreef Oxymoron het volgende:
Als ik, nou geen kloon krijg, hoe weet ik dan, wie mij heeft?
Dat snap ik nog niet helemaal.
Nee, je kunt alleen zien of iemand een kloon heeft gemaakt voor jou.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:50 schreef Oxymoron het volgende:
Ja, maar dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde, kun je dan aan de lijst in de OP zien, wie jou heeft?
Dan moet je heel erg gaan puzzelenquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:50 schreef Oxymoron het volgende:
Ja, maar dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde, kun je dan aan de lijst in de OP zien, wie jou heeft?
Maar dat is ingewikkeld en tijdrovend.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dan moet je heel erg gaan puzzelenOmdat er mensen hebben aangegeven echt geen kloon aan te gaan maken voor degene die ze hebben zou je kunnen kijken wie er nog geen kloon heeft. De mensen die geen kloon aanmaken hebben die mensen. Of zo
quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:01 schreef Vicky het volgende:
wie is er nu nog santaloos??
ikke, ikke, ikkequote:Op zondag 25 oktober 2009 09:01 schreef Vicky het volgende:
wie is er nu nog santaloos??
O Santa, en geen sint,quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:23 schreef CattiesSecretSanta het volgende:
[..]
ja maar cattie, meisje
een boek stond helemaal niet op jouw verlanglijsje
had je soms graag een boek ontvangen
wil je dan de titel in mijn postvakje spammen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |