ik ben het nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:04 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb ook een hint.. diegene die ik heb heeft een username van meer dan 5 letters
Dus als ik het goed heb heb jij een konijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:41 schreef kerstgeheimpje het volgende:
[..]
wil je nu al weten wie ik ben?
ben je gestressed en uit je zen?
ik wil wel een hintje geven,
zodat jij weer ongestoord kan leven...
Je plaatje is een lief konijn,
en lijkt wel wat op m'n eigen Nijn...
weet je nu meer van van het geheim
en nu stop ik weer met het gerijm...
SecretSjerrie ik ben hierquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:29 schreef SecretSjerrie het volgende:
Hohohohohoho!
Kersjes, waar ben je nu?
Hoe zit het met het adres van u?
Je krijgt iets leuks, het is een hele klus.
Ga maar wachten onder de brievenbus.
één username maar?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:04 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb ook een hint.. diegene die ik heb heeft een username van meer dan 5 letters
Die heeft amaranta al voor mij gemaakt!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey, ik wil ook wat te doen hebben!!!
Ik heb trouwens een cadeautip vooral voor de (a.s.) BV-gevende mama's
[ afbeelding ]
Kosten: 12 euro incl 3 euro verz.kosten
Verkrijgbaar in verschillende kleurtjes
Hier te bestellen/laten maken
Op veler verzoek een fotoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:51 schreef mijsje het volgende:
foto Asy!
btw, was m'n lijstje echt zo duidelijk santa? ik zie santa hier ook nooit... (behalve die ene keer...)![]()
ja, dat geeft je toch te denken als kloon-loos userquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:04 schreef trui het volgende:
Icicle, jij hebt er echt twee!wat een luxe!
Laten we hopen van niet zegquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Santa.on.ice, kan jij mij pm-en?
Als er nl. echt 2 santa's zijn voor Icicle dan is er een probleem... dan is er namelijk iemand santaloos...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |