Is dat nou echt zo handig?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey, ik wil ook wat te doen hebben!!!
Ik heb trouwens een cadeautip vooral voor de (a.s.) BV-gevende mama's
[ afbeelding ]
Kosten: 12 euro incl 3 euro verz.kosten
Verkrijgbaar in verschillende kleurtjes
Hier te bestellen/laten maken
Mocht mijn Santa dit lezen: HEBBUH en dan ook in het zwart!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
wil je nu al weten wie ik ben?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:30 schreef Nijna het volgende:
Kerstgeheimpje, heb je ook nog een hint voor wie je bent of komt dat later in het verhaal...
ik ben het nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:04 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb ook een hint.. diegene die ik heb heeft een username van meer dan 5 letters
Dus als ik het goed heb heb jij een konijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:41 schreef kerstgeheimpje het volgende:
[..]
wil je nu al weten wie ik ben?
ben je gestressed en uit je zen?
ik wil wel een hintje geven,
zodat jij weer ongestoord kan leven...
Je plaatje is een lief konijn,
en lijkt wel wat op m'n eigen Nijn...
weet je nu meer van van het geheim
en nu stop ik weer met het gerijm...
SecretSjerrie ik ben hierquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:29 schreef SecretSjerrie het volgende:
Hohohohohoho!
Kersjes, waar ben je nu?
Hoe zit het met het adres van u?
Je krijgt iets leuks, het is een hele klus.
Ga maar wachten onder de brievenbus.
één username maar?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:04 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb ook een hint.. diegene die ik heb heeft een username van meer dan 5 letters
Die heeft amaranta al voor mij gemaakt!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
Op veler verzoek een fotoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:51 schreef mijsje het volgende:
foto Asy!
btw, was m'n lijstje echt zo duidelijk santa? ik zie santa hier ook nooit... (behalve die ene keer...)![]()
ja, dat geeft je toch te denken als kloon-loos userquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:04 schreef trui het volgende:
Icicle, jij hebt er echt twee!wat een luxe!
Laten we hopen van niet zegquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Santa.on.ice, kan jij mij pm-en?
Als er nl. echt 2 santa's zijn voor Icicle dan is er een probleem... dan is er namelijk iemand santaloos...
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat geeft je toch te denken als kloon-loos user
twee zielen één gedachte.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het zou wel verklaren waarom ik nog steeds geen kloon heb
Goed ok, ik hou er nu over op
Ach, lieve taartjesfee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het zou wel verklaren waarom ik nog steeds geen kloon heb
Goed ok, ik hou er nu over op
Gelukkig, daar is Beaker: helemaal gezond!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:13 schreef Beaker het volgende:topic weer gevonden!
sorry, hoor maar we hebben waanzinnige computer storingen hier![]()
Mag ik het hintasjeblieft
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:46 schreef SantaBeaker het volgende:
[..]
Gelukkig, daar is Beaker: helemaal gezond!
Een hintje voor jou, dat gaat echt te ver
Je Santa loopt hier al veel te lang rond
En post soms her, maar niet altijd der...![]()
Genoeg over mij en terug naar jou
Omdat ik echt niet van dichten hou! En dat is te zien.
Ja dat wel, maar geen Secret Santaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:45 schreef BOINGKERSTGOING het volgende:
[..]
Ach, lieve taartjesfee.
misschien heb jij er ook wel 2 ?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Even voor de mensen die zich af vragen hoe of wat, ik heb de beide kloons gevraagd nog eens heel goed naar hun lootje te kijken, of dat echt wel Icicle is en om dan dat lootje naar mij te sturen als dat echt zo is.
Ja, dan weet ik wel wie de santa's zijn, maar ik wil wel zekerheid hebben want als het echt zo is moeten we gaan bedenken of we de loting overnieuw gaan doen en dat wil ik eig. het liefst vermijden...
hahahaha, we hadden gewoon hetzelfde idee...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:51 schreef trui het volgende:
dat lijkt me toch sterk, er is vast 1 geinkloon bij. of een en dezelfde user die 2 kloons aan heeft gemaakt.
maar stel nu dat 't echt zo is, dan lijkt helemaal opnieuw loten me wel erg omslachtig inderdaad, en niet zo leuk. mij lijkt het wel een optie als 1 persoon inzage krijgt in wie wie heeft, en dan die 2 die icicle hadden laat loten om icicle en de (totdantoe) santaloze. goed idee? (maar nogmaals, ik denk eigenlijk dat dat helemaal niet aan de orde is.)
Lieve Beaker, wat is het een pretjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:04 schreef Beaker het volgende:
[..]
![]()
Wie je ook bent!
Bedankt voor de waanzinnige hint!
BE is al bezet hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:08 schreef mijsje het volgende:
maar BE mag best weten wie ik heb, want BE is een topwijf!
Wat lief!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:28 schreef Saffier-hier het volgende:
[..]![]()
Deze Santa heeft net vandaag inkopen gedaan..
Hopelijk zijn de overige lootjes dan niet van de baan?
Ja, iedereen wilde dat ze mee deed, maar op het laatst heeft ze zich afgemeld..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:15 schreef Memmel het volgende:
Heb ik iets gemist over Joshua? Die deed toch ook mee met de SecretSanta?
En je hebt ook nog PM, ga maar snel naquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:15 schreef Memmel het volgende:
Heb ik iets gemist over Joshua? Die deed toch ook mee met de SecretSanta?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:21 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ja, iedereen wilde dat ze mee deed, maar op het laatst heeft ze zich afgemeld..
ja, Tazz voel je je ook een beetje buitengesloten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:14 schreef Lenaatje het volgende:
Of Tazz.....
Maar ze mag niet weten wie ik heb, ben natuurlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:08 schreef mijsje het volgende:
maar BE mag best weten wie ik heb, want BE is een topwijf!
Dan weet je natuurlijk ook wie ik ben..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:35 schreef Brightsanta het volgende:
[..]
Maar ze mag niet weten wie ik heb, ben natuurlijk
Deze informatie is mij welkom,quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:34 schreef mikoxx het volgende:
Oh wat spannund!
Paars, roze, groen, kleuren mijn dag
En hip! Maar retro bezorgt mij geen lach
Shopze!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:58 schreef trui het volgende:
jaja debuurvrouw, goeie smoes van dat trage fok. jij bent vast kerstsoxx.
Ik weet niet eens of dat uberhaupt mogelijk is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:51 schreef trui het volgende:
dat lijkt me toch sterk, er is vast 1 geinkloon bij. of een en dezelfde user die 2 kloons aan heeft gemaakt.
maar stel nu dat 't echt zo is, dan lijkt helemaal opnieuw loten me wel erg omslachtig inderdaad, en niet zo leuk. mij lijkt het wel een optie als 1 persoon inzage krijgt in wie wie heeft, en dan die 2 die icicle hadden laat loten om icicle en de (totdantoe) santaloze. goed idee? (maar nogmaals, ik denk eigenlijk dat dat helemaal niet aan de orde is.)
Tuttut, wat een ongeduld...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar geen Secret Santa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |