Ow buuf kijk nou, ik heb een kloonquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:58 schreef BOINGKERSTGOING het volgende:
Lief lootje,
Je bent hier niet veel,
vliegen de zenuwen je naar je keel?
Dat hoeft niet, hoor,
Heb je deze Santa al door ?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:07 schreef tessie het volgende:
Nee hoor, niet alleen. Het is gewoon een heel elitair clubje
Oh do tell!1 Want dan ben je verder dan ik. Ik weet toevallig wie Asyniur heeft.quote:
oh wauw...een elitair clubje, dat is gaaf en voor bijzondere mensenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:07 schreef tessie het volgende:
Verrassend hè!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:16 schreef Kleurdoos het volgende:
O, dan kan ik jou dus ook nog hebben
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en die pee-pee-tee-pee hoef ik ook niet (meer). Is er ook zoiets tegen het over de bril piesen?(![]()
)
Inderdaad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:07 schreef tessie het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:13 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
oh wauw...een elitair clubje, dat is gaaf en voor bijzondere mensen
chique, lief, braaf en zonder speciale wensen.
ooooooh gaan ze plassen van de kou ja? Werkt dat bij meisjes ook zo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:42 schreef trui het volgende:
nou, het idee is natuurlijk dat dat mutsje/tipi'tje de boel wat warmer houdt, zodat ze minder snel tot plassen overgaan. de tip om er (om die reden) een doekje op te leggen tijdens het verschonen kreeg ik ook al van m'n kraamhulp toen m'n zoon net geboren was. en vervolgens houdt het vast ook 't ergste wel tegen als er alsnog geplast wordt, lijkt me.
het kerstkaart idee is wel hilarisch trouwens!![]()
![]()
![]()
![]()
Jahooooooooooooooo!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:20 schreef ZweefSanta het volgende:
Lieve Zweefvliegje,
Sind vorige week heb ik elke dag wel even aan je gedacht,
en ik zag dat je hier al een berichtje had verwacht.
Zie mijn icoon, ik baal als een stekker:
ik voel me even niet zo lekker.
Lig even plat,
dus kan nog niet naar de stad.
Maar zoals je weet beste meid,
heb ik nog genoeg tijd!
Eén ding moet ik niet vergeten:
er is iets dat ik namelijk wel al wil weten.
Zo'n armbandje om de tel niet kwijt te raken,
is het je gelukt om dat zelf te maken?
Hang in there, niet zo snel, blijf nog even zweven,
je hebt echt ook een Santa, je zult het beleven.
Tot snel!
Jouw Secret Santa, die zich afvraagt waarom hij rijmt met kerst.
weet niet of het voor meisjes ook zo is, maar mijn jongens moeten ook meer piesen als het buiten koud is. Of in het zwembad. Ik zal een full monty kerstmutsfoto maken voor jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooooh gaan ze plassen van de kou ja? Werkt dat bij meisjes ook zo?![]()
* huuphuup legt ineens een causaal verband
en wie humor heeft geeft als hint aan zn lootje natuurlijk zo'n kerstkaart he van zn kroost![]()
Nee, daarom staat er ook een clownsmiley achter. Volgens mij zit huup ook niet te wachten op zo'n foto namelijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:23 schreef Marie79 het volgende:
Stellen jouw jongens dat op prijs Buuv? Dat je zo'n kerstfoto naar iemand anders opstuurt van hun full monty's???
neuhquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, daarom staat er ook een clownsmiley achter. Volgens mij zit huup ook niet te wachten op zo'n foto namelijk.
Lieve Tessie,quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:07 schreef tessie het volgende:
Ik bedoelde het ook niet heel serieus hoor, die vraag, vergat er alleen een smiley achter te zettenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, daarom staat er ook een clownsmiley achter. Volgens mij zit huup ook niet te wachten op zo'n foto namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |