"Je moeder, ik neuk je moeder in d'r ass! Al 15 keer!"quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:35 schreef J.Herrer het volgende:
Deel 8
Iemand een korte samenvatting vanaf deel 6 pagina 4 en deel 7?
Dat mag ie voor zich houden. :Rquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:36 schreef sterandje het volgende:
enige wat je moet weten..
Young Soulja komt vanavond..
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:36 schreef sterandje het volgende:
enige wat je moet weten..
Young Soulja komt vanavond..
JE MOEDER!!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:38 schreef Chriz2k het volgende:
Kansjongeren op Hyves #8: Black Banana Crew, echte niggaz.
Ik was eerder!
Uiteraard, het is wachten op de eerste mongool die adresgegevens postquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik denk dat het op een gegeven moment word gesloten door een Mod/Admin
Gelukkig nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En het einde is nog lang niet in zicht.
Geen idee, maar hij had van tevoren al aangekondigd dat hij hem zou verwijderen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:41 schreef J.Herrer het volgende:
Wat een kutje is die Lamon ookzeker bang dat ze hem komen opzoeken
stuur die eens doorquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:36 schreef Trollface. het volgende:
Ik heb Lamon's filmpje nog op mijn PC staan..
Sorry, waar is jouw video?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:42 schreef J.Herrer het volgende:
Die Lamon is echt een pussy
Zeker bang dat hem komen opzoeken ofzo
Doe ik straks, ben nu mobiel.quote:
Hij heeft een reactiefilmpje gemaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Wtf heeft Lamon hier mee te maken dan?
Er werd geroepen dat de Fok!kertjes wel lekker een grote bek hebben hier maar nog geen filmpje hadden gemaakt. Lamon heeft daar even ingegrepen met een zeer eloquent stukje amateur rep.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Wtf heeft Lamon hier mee te maken dan?
hoi lamonquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:46 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Er werd geroepen dat de Fok!kertjes wel lekker een grote bek hebben hier maar nog geen filmpje hadden gemaakt. Lamon heeft daar even ingegrepen met een zeer eloquent stukje amateur rep.
Echt he.. die zwarte met z'n blokgoud!quote:
Niet, hij heeft het weer verwijderd. Ik heb het nog, misschien upload ik het later.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:52 schreef Quir het volgende:
Waar kan ik Lamon z'n filmpje zien?
Waarom moet je klonen Lamon?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:45 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Sorry, waar is jouw video?
Heb ik even gemist?
Komt 'ie weer hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:57 schreef TimmiiG het volgende:
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En het einde is nog lang niet in zicht.
Gelukkig niet
Meerkeuze vraag:
Wanneer komt het einde van de BlackBandanaCrew?
a. Niet
b. Binnen nu en 1 week
c. Binnen nu en 1 maand
d. Binnen nu en 1 jaar
Hoe komt de BBC aan z'n einde?
a. Niet
b. Schrale kont, waardoor deze dichtslipt en iedereen ontploft door een overvloed aan poep
c. Te diep genomen
d. Gang war
e. Anders, graag reactie hierop
Ah, ik zie hetquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:41 schreef blackbandanacrew het volgende:
Nee ik hoor niet bij zeEn ik heb Blackbandanacrew.nl opgericht
Ze laten hem ook op z'n 15e zonder baan en opleiding thuiszitten, dus dat betwijfel ik.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:01 schreef Quir het volgende:
Wat vinden zijn ouders er nou eigenlijk van? Voelen die zich niet geroepen hem even erop te wijzen dat hij zichzelf zwaar voor schut zet? Of dat hij 's avonds met van die types op zijn kamer zit?
Alsof ouders van dit soort kinderen überhaupt zicht heeft op wat die uitspoken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:01 schreef Quir het volgende:
Wat vinden zijn ouders er nou eigenlijk van? Voelen die zich niet geroepen hem er even op te wijzen dat hij zichzelf zwaar voor schut zet? Of dat hij 's avonds met van die types op zijn kamer zit?
Omdat ik van de straat kom.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:03 schreef thingamajig het volgende:
[..]
waarom is mijn schopkont TT niet behouden?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:01 schreef Quir het volgende:
Wat vinden zijn ouders er nou eigenlijk van?
Een hoop verkapte tvp's. Af en toe een filmpje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Gebeurt er nog iets in deze reeks?
Een hoop mooie Paints van Shaury en zijn crew-leden!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Gebeurt er nog iets in deze reeks?
Omdat Chriz2k van de straat komt en zijn topic eerder geopend wasquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:03 schreef thingamajig het volgende:
[..]
waarom is mijn schopkont TT niet behouden?
Ik hoop het maar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:25 schreef postmortum het volgende:
shauny en zijn boys zullen zich later op de avond nog melden
was toch al gepost van een website?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uiteraard, het is wachten op de eerste mongool die adresgegevens post.
Daar zitten we allemaal op te wachten maar ik denk niet dat het er nog snel van gaat komen. Volgens mij is de lol er wel af voor ze.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik hoop het maar.
Ben wel even toe aan weer zo'n machtig filmpje!
Zijn 'vriendin' is te huur!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
Shaury verkoop je nog wat leuk spul?
Ik wil Young Soulja nog zien posten in dit topicquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zitten we allemaal op te wachten maar ik denk niet dat het er nog snel van gaat komen. Volgens mij is de lol er wel af voor ze.
Is dit zaklopen voor de armen??? Geen geld meer voor een zak dus gebruiken we de eigen broek?quote:
Volgens Shaury zouden ze terugkomen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zitten we allemaal op te wachten maar ik denk niet dat het er nog snel van gaat komen. Volgens mij is de lol er wel af voor ze.
Ik wil natuurlijk nog meer filmpjes zien met die spange smatjes van ze, jeweetz!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik wil Young Soulja nog zien posten in dit topic
Aan de ene kant:quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand echt een korte uitleg? Negers reageren op fok?
Dit vind ik nog het mooiste. Het kutje denkt dat hij kan dansen en wordt dan ge-owned door een tata.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:46 schreef Chriz2k het volgende:
Hij wordt wel flink geklaard door die emo.
En respect voor Rob Base & DJ E-Z Rock!
whehe, 3e reactie is het mooist, dat 'pistool' en die wapens enzoquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Aan de ene kant:
Niggercrew word gevonden op hyves
worden geinspecteerd door onze fokkers.
leuke foto's komen naar boven
Aan de andere kant:
Niggers googlen op hun eigen naam.
Vinden het fok topic.
Ze lurken mee.
en komen met een reactie.
Vervolg:
Nu zijn het vriendjes
Blankequote:
Nog niemand gevallen over de slechte kwaliteit van de Scarface-poster? Met woman ipv women.quote:
Misschien wilt deze oppernegert er maar één? Maar daar geloof ik helemaal niks vanquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:10 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Nog niemand gevallen over de slechte kwaliteit van de Scarface-poster? Met woman ipv women.
Paupersquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:10 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Nog niemand gevallen over de slechte kwaliteit van de Scarface-poster? Met woman ipv women.
Ik dacht: gangsta's paradisequote:
quote:
quote:
Mijne ook, die eerste van Tinky Winky.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
mijn plaatje staat er ook op, op die bbc-siteChiro 556.
![]()
Giro 6969 Zimbabwe voor al uw dictatuurquote:
Die's echt slecht.quote:
Dóet he,....halen wordt um nie denk ik.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:52 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die's echt slecht.
Hij kan er ook niks aan doen dat hij VMBO doet.
Hoe is het nou om nu al erelid te zijn van BureauHalt en Jeugdzorg?quote:
Lees de reeks 'ns door, ik ben maar een kloontje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hoe is het nou om nu al erelid te zijn van BureauHalt en Jeugdzorg?
Ruzie, ruzie, ze dissen elkaar wat op da intarwebz, jeweetz!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:12 schreef Catch22- het volgende:
een stel nerds die fittie hebben met straatgangsters
zoek een hobby ofzo, zie je niet in dat dit echt nergens op slaat?
Khad niet eens door dat het nep wasquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Flatjes op de achtergrond zien er trouwens nog best aardig uit.
het niveau valt mij hier ook tegen jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:12 schreef Catch22- het volgende:
Hij heeft een taakstraf van 200 uur voor het te vroeg afsteken van vuurwerk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:20 schreef toxikon het volgende:
volgens mij zijn de gangsta's ondergedoken. of moet soulyeah eerst nog huiswerk maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeikerd!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:12 schreef Catch22- het volgende:
ik heb er een gemaakt (quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:14 schreef Matthijs- het volgende:
Trouwens,
http://www.geenstijl.nl/m(...)_ooit_fokertjes.html
Wel true. Welke Fok!ker komt met een tegenfilmpje??
Lamon, in deel 6.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:14 schreef Matthijs- het volgende:
Trouwens,
http://www.geenstijl.nl/m(...)_ooit_fokertjes.html
Wel true. Welke Fok!ker komt met een tegenfilmpje??
Da fok?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:41 schreef blackbandanacrew het volgende:
Nee ik hoor niet bij zeEn ik heb Blackbandanacrew.nl opgericht
Die is er al geweest.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:37 schreef yvonne het volgende:
Na 8 topics nog nieteens een tegenfilmpje?
Jeweets Lamon deed de tegendis tegen lil Brandon.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:37 schreef yvonne het volgende:
Na 8 topics nog nieteens een tegenfilmpje?
als het goed is heeft shaury beloofd om samen met soulyeah hier te komen. dus geduld.quote:
Misschien zijn ze mekaar aan het plompzakken..quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:41 schreef toxikon het volgende:
[..]
als het goed is heeft shaury beloofd om samen met soulyeah hier te komen. dus geduld.
dan weet ik niet of ik hun volgende filmpje wil zien...quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien zijn ze mekaar aan het plompzakken..
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:48 schreef toxikon het volgende:
[..]
dan weet ik niet of ik hun volgende filmpje wil zien...
Ze geven liever elkaar dan een reactie/filmpjequote:Op maandag 19 oktober 2009 22:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat toiletjongen en zijn nigga-matties liever met elkaar in bed liggen dan dat ze een reactie gaan geven.
Beetje jammer.
duurt nog wel een uurtje of 2 totdat ze uit gemosseld zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef PierreTT het volgende:
Mwa, ligt eraan. Vorige keer kwamen ze ook pas vrij laat posten...
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:27 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
Yo, check mun mail, ineens bericht van de ZwarteKousenBrigade. WdaF man?!
Uuuuh.. ja die zijn ook geloFig!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:27 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
stond er nog wat stoers in?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:27 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
Ik denk dat er weinig meer te tvp'en valt... de boel is een beetje doodquote:
Ja nogal.. die "stoere" rotterdamse jongetjes moeten eens op houden met mosselen en blowen, en hier online komen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig meer te tvp'en valt... de boel is een beetje dood
rotterdam nog een keer plat bombarderen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Kan niemand eens wat groffe uitspraken doen ofzo
Tegen wie ben jij aan het praten?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Wat een loser... kan mij het verrotten waar je vandaan komt... je bent een kneusje!
nu een grote bek hebben op youtube en zaterdam middag mijn auto weer wassen voor 5 euro
Ze zijn nog niet op 10 procent van het opbouwen, wat een gigantische verrotte ruine is die stad zeg!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:06 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
rotterdam nog een keer plat bombarderen?
ik wil je zus zien!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:07 schreef DuShaury het volgende:
luister dan
ben kanker kk BOOS nu jonge
en dan lees ik dit
dit fok mij kanker erg op he
iokzweer.. motherfuckers
als jullie zo graag iets echts wil
zien geef een kk aanzoek dan
wat je op kk film wil zien
dan ZEG dan j onge
wil je zien hoe the fuck ECHT ik ben
I K GEEF GEEN KK OM POLITIE
MOTHERFUCKING HELL JONGE
ZEG ZEG> dan
zit ons uit te schelde blabal op die kk kamer.
als je iets echt wil zien doe je kanker aanzoek dan
vrijdag zien jullie zoiezo die poltiei kk filmpjes van ons
schijt da was niet de bedoeling hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:07 schreef DuShaury het volgende:
luister dan
en dan lees ik dit
iokzweer.. motherfuckers
dan ZEG dan j onge
MOTHERFUCKING HELL JONGE
ZEG ZEG> dan
Kee, als jij en je kastnicht-maatjes die elkaar dag in dag uit kluivend de tijd doorhelpen in dat gore 1 persoonsbed van je willen showen, dan maak je een filmpje waarin je een willekeurige wout over zijn schoenen gaat pissen! Geloof niet in die grote muil van jou en je neppe kutvriendjes!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:07 schreef DuShaury het volgende:
luister dan
en dan lees ik dit
iokzweer.. motherfuckers
dan ZEG dan j onge
MOTHERFUCKING HELL JONGE
ZEG ZEG> dan
Daar heb ik vandeweek nog mijn hond van afgetrapt!quote:
ik was je voorquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:09 schreef toxikon het volgende:
[..]
schijt da was niet de bedoeling hoor.![]()
btw vertel eens over je zus ?
Steek een politiewagen in de fik en film het.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:11 schreef DuShaury het volgende:
houd je kanker bek over me zus.
want ik maak geen grap
stel haar ex lees dit haha.
dan is dit geen grap meer
ZEG DAN KK FUCKING WAT JULLIE VAN GANGSTAS OFZ
VERWACHTE KANKER MEGOLEN IK MEEN DIT VRIEND..
WANT JULLIE PRATEN STOER>>
MAAR IK WEET ZEKER OP STRAAT DOEN JUJLLLIE GEEN KANKER MOER.
GELOOF ME NU AMAR EN ZEG MIJ DAN WAT JULLIE ECHT STRAATIE VINDEN
ZEG ME DAN KK MEGOOL.
HEB AL MEER GEDAN WAAR JULLIE NIET EENS EEN BEETEJ BALLE VOOR HEB JONGE
KANKER MEGOLEN MAAKE ME KK AGGRESEIF
Rustig jongen, blijf eens van die drugs afquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:11 schreef DuShaury het volgende:
want ik maak geen grap
ZEG ME DAN KK MEGOOL.
Was Sesamstraat nou niet 6 uur geleden al afgelopen of had je moeder het al op videoband gezet voor de komende 4 wekenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:07 schreef DuShaury het volgende:
luister dan
en dan lees ik dit
iokzweer.. motherfuckers
dan ZEG dan j onge
MOTHERFUCKING HELL JONGE
ZEG ZEG> dan
Lijkt me stoer als jij en je lutsersvriendjes een een iq-test doen live met uitslag on the webquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:11 schreef DuShaury het volgende:
want ik maak geen grap
ZEG ME DAN KK MEGOOL.
Zeg het is allang 23.00 uur geweest hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:11 schreef DuShaury het volgende:
want ik maak geen grap
ZEG ME DAN KK MEGOOL.
neeeejjj niet naar bed, hij is er net.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg het is allang 23.00 uur geweest hoor.
Ga eens naar bed![]()
Wel eerst je tanden poetsen en zet je fiets nog even op slot.
dan ben je gangster..quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Steek een politiewagen in de fik en film het.
Wat is je probleem zemmel, wat kom je zomaar schelden en stoer doen eh bezem.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:11 schreef DuShaury het volgende:
want ik maak geen grap
ZEG ME DAN KK MEGOOL.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:11 schreef DuShaury het volgende:
want ik maak geen grap
ZEG ME DAN KK MEGOOL.
sorryquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:11 schreef DuShaury het volgende:
want ik maak geen grap
ZEG ME DAN KK MEGOOL.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb de zus van die Shaury al eens geneukt
Toen ik klaar was met zijn moeder.
Nat dat ze wasHeerlijk.
Dat jij het kon op een tandloze hoer... en dan heb ik het nog niet over zijn moeder gehad!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Nat dat ze wasHeerlijk.
Dat zusje was alleen een beetje krapjes.
Achja, nu niet meer
Ik liet haar HUP HOLLAND HUP schreeuwen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat jij het kon op een tandloze hoer... en dan heb ik het nog niet over zijn moeder gehad!
DOE NIET KKSTOER OVER ME ZUSquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Nat dat ze wasHeerlijk.
Op straat doen wij inderdaad geen kanker moer; wij zijn beschaafde burgers, met eigenwaarde en zelfrespectquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:11 schreef DuShaury het volgende:
want ik maak geen grap
ZEG ME DAN KK MEGOOL.
Jij?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:17 schreef Silven het volgende:
JULLIE MOETEN ALLEMAAL NIET STOER DOEN ANDERRS LAAT IK JE ZIEN WAT ECHTE STRAATFITTIE IS VRIEND!!
Ik doe tennisquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:18 schreef Chriz2k het volgende:
JE BENT NIKS OP DE STRAAT KKBALHAAR
CHECK ME STRAFBLAD SWA
IK DOE KKVEEL SHIT
GEEN GRAPPEN GEEN FA2'S KILL
IK BEN KKBOOS VRIEND
KKBOOS
GEEF GEEN FUCK OM POPO
IK WORD KKAGRESSIEF
Eurm?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
DOE NIET KKSTOER OVER ME ZUS
IK STEEK JE KKNEER
CHECK ME STRAFBLAD SWA
IK DOE KKVEEL SHIT
IK BEN KKBOOS VRIEND
KKBOOS
GEEF GEEN FUCK OM POPO
IK WORD KKAGRESSIEF
daarvoor kan je hulp krijgen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef Silven het volgende:
ALS JULLIE ZO DOORGAAN HEB JE ZWAAR PROBLEEM IK STUUR ME MATTIES OP JULLIE ALLEMAAL AF SWA JULLIE MAKE ME PARA!!!
* Renesite moet even kort lachen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef Silven het volgende:
ALS JULLIE ZO DOORGAAN HEB JE ZWAAR PROBLEEM IK STUUR ME MATTIES OP JULLIE ALLEMAAL AF SWA JULLIE MAKE ME PARA!!!
ben benieuwd waarom jij in aanraking bent gekomen met de politie? geef eens wat voorbeelden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
DOE NIET KKSTOER OVER ME ZUS
IK STEEK JE KKNEER
CHECK ME STRAFBLAD SWA
IK DOE KKVEEL SHIT
IK BEN KKBOOS VRIEND
KKBOOS
GEEF GEEN FUCK OM POPO
IK WORD KKAGRESSIEF
Ik kan helemaal geen huis-tuin-en-keuken neger spelen...quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite moet even kort lachen.
Hahahahahaahaha
Zonder hoofdletters snap ik je ook wel hoor. Dus zet die caps-lock nou maar gewoon even uit! Leest toch net ff iets makkelijkerquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef Silven het volgende:
Je komt uit Roosendaal. Dus je kan het zelfs als blanke.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:21 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik kan helemaal geen huis-tuin-en-keuken neger spelen...
lange vloetjes dealen, stoepkrijten, winkelwagentjes pikken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:21 schreef sterandje het volgende:
[..]
ben benieuwd waarom jij in aanraking bent gekomen met de politie? geef eens wat voorbeelden.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
lange vloetjes dealen, stoepkrijten, winkelwagentjes pikken.
Dat is vooral triest omdat je daarmee laat zien dat je een mongool bent die zich door de politie laat naaien.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:22 schreef Rickyvantof het volgende:
Zou best wel komisch (en eigenlijk ook heel triest) zijnals er daadwerkelijk mensen pronken met hun strafblad
Vergeet het schoenen poetsen zonder vergunning niet! Tevens minder jarig zonder begeleiding naar de supermarkt gaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
lange vloetjes dealen, stoepkrijten, winkelwagentjes pikken.
Ja ik bedoelde ook komisch onder het mom domme mensen uitlachen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is vooral triest omdat je daarmee laat zien dat je een mongool bent die zich door de politie laat naaien.
waarom reageer je niet op mijn roosendaalbashquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef Silven het volgende:
ik weet nog een leuke (matige) grap voor als je in beverwaard bent...
Mag ik mijn MP3speler terug?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:26 schreef DuShaury het volgende:
kk sukkel
aii als je het wil weten nospang.
straatroof.
ben ik alleen voor gepakt.
enne heb wat meer gedaan maar dat ga ik niet zeggen
ben niet kanker dom.. politie tjekt alles![]()
als ik dit ga zeggen gat iemand het toch aangeven..
kanker op jongen .. praat zo tege mij zus in het echt dan
haha dappere mensen hiero hoor.. iets overe ons te zeggen damn
maak kennis dan?maak kennis wil je nummer van me zus ofzo ?
wat willen jullie dan i dont care ik heof niks te oden geloof me .. muihaha
Omdat je dat wou.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
waarom reageer je niet op mijn roosendaalbash
Wie dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb namelijk 2 hyvesconnecties!
Eerst heel stoer praten dat je geen suri bent.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:26 schreef DuShaury het volgende:
kk sukkel
straatroof.
straatroof is junkenwerk man, met zn 3tjes een oud wijffie rippen ...quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:26 schreef DuShaury het volgende:
kk sukkel
straatroof.
Filmpje is toch niet geupload?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef Lamon. het volgende:
Okee, ik dacht we mijn filmpje NIET meer gingen uploaden...lekker betrouwbaar weer.
En als tegenreactie een filmpje met Amish Paradise, omdat ik in mijn FoBo Gangsta's paradise net geprezen heb als true negerrap, is ook niet bijster origineel, of dat nou 1 van die gasten is of niet.
Ooohhh man nu ik weet wat voor een bad boy jij bent lijkt het me helemaal spang om die zus van jou te kieren!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:26 schreef DuShaury het volgende:
kk sukkel
straatroof.
Hey het is geen mocro he, die doen wheelie's op hun bicyquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:32 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Eerst heel stoer praten dat je geen suri bent.
maar vervolgens wel sranang praten
kk waus
jij kan zeker geen wheelie, of wel soms?
Waarom zwaai je dan met pistolen in je filmpje?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:26 schreef DuShaury het volgende:
kk sukkel
straatroof.
Je meent hetquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik dan de enige die die Shaudy nep en een trolkloontje vind?
Beetje overdreven allemaal
Maar wel leuk om wat te kutten
Balletjespistool jonge, alsof dat ergens indruk maakt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:34 schreef Goergawel het volgende:
[..]
Waarom zwaai je dan met pistolen in je filmpje?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je komt uit Roosendaal. Dus je kan het zelfs als blanke.
Jawel, lees het reaguurders topic van geen stijl maar door, iemand heeft ook al een tegenfilmpje geplaatst met Amish paradise (quote:
Je hebt op tijd gereageerd, dus ik ga het niet doen... tenzij je het goedkeurt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef Lamon. het volgende:
Okee, ik dacht we mijn filmpje NIET meer gingen uploaden...lekker betrouwbaar weer.
En als tegenreactie een filmpje met Amish Paradise, omdat ik in mijn FoBo Gangsta's paradise net geprezen heb als true negerrap, is ook niet bijster origineel, of dat nou 1 van die gasten is of niet.
Nou ja, ik laat het door YouTube wel weer weghalen ofzo...quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:40 schreef Trollface. het volgende:
Edit: Toch geüpload dus, ik was het niet!
Die hebben kanker.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:35 schreef sterandje het volgende:
maar shaury, waar zijn je vriendjes?
nee je moet hem wel de kans geven zichzelf te verdedigen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die hebben kanker.
Opgelost.
Slotje.
Vind je het erg als ik het filmpje op m'n pc bewaar? Ik zal hem niet heruploaden, promise!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou ja, ik laat het door YouTube wel weer weghalen ofzo...
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die hebben kanker.
Opgelost.
Slotje.
Maakt mij niet uit, maar waarom dat dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:48 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik het filmpje op m'n pc bewaar? Ik zal hem niet heruploaden, promise!
Omdat ik hem grappig vindquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, maar waarom dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |