"Je moeder, ik neuk je moeder in d'r ass! Al 15 keer!"quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:35 schreef J.Herrer het volgende:
Deel 8
Iemand een korte samenvatting vanaf deel 6 pagina 4 en deel 7?
Dat mag ie voor zich houden. :Rquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:36 schreef sterandje het volgende:
enige wat je moet weten..
Young Soulja komt vanavond..
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:36 schreef sterandje het volgende:
enige wat je moet weten..
Young Soulja komt vanavond..
JE MOEDER!!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:38 schreef Chriz2k het volgende:
Kansjongeren op Hyves #8: Black Banana Crew, echte niggaz.
Ik was eerder!
Uiteraard, het is wachten op de eerste mongool die adresgegevens postquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik denk dat het op een gegeven moment word gesloten door een Mod/Admin
Gelukkig nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En het einde is nog lang niet in zicht.
Geen idee, maar hij had van tevoren al aangekondigd dat hij hem zou verwijderen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:41 schreef J.Herrer het volgende:
Wat een kutje is die Lamon ookzeker bang dat ze hem komen opzoeken
stuur die eens doorquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:36 schreef Trollface. het volgende:
Ik heb Lamon's filmpje nog op mijn PC staan..
Sorry, waar is jouw video?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:42 schreef J.Herrer het volgende:
Die Lamon is echt een pussy
Zeker bang dat hem komen opzoeken ofzo
Doe ik straks, ben nu mobiel.quote:
Hij heeft een reactiefilmpje gemaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Wtf heeft Lamon hier mee te maken dan?
Er werd geroepen dat de Fok!kertjes wel lekker een grote bek hebben hier maar nog geen filmpje hadden gemaakt. Lamon heeft daar even ingegrepen met een zeer eloquent stukje amateur rep.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Wtf heeft Lamon hier mee te maken dan?
hoi lamonquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:46 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Er werd geroepen dat de Fok!kertjes wel lekker een grote bek hebben hier maar nog geen filmpje hadden gemaakt. Lamon heeft daar even ingegrepen met een zeer eloquent stukje amateur rep.
Echt he.. die zwarte met z'n blokgoud!quote:
Niet, hij heeft het weer verwijderd. Ik heb het nog, misschien upload ik het later.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:52 schreef Quir het volgende:
Waar kan ik Lamon z'n filmpje zien?
Waarom moet je klonen Lamon?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:45 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Sorry, waar is jouw video?
Heb ik even gemist?
Komt 'ie weer hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:57 schreef TimmiiG het volgende:
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En het einde is nog lang niet in zicht.
Gelukkig niet
Meerkeuze vraag:
Wanneer komt het einde van de BlackBandanaCrew?
a. Niet
b. Binnen nu en 1 week
c. Binnen nu en 1 maand
d. Binnen nu en 1 jaar
Hoe komt de BBC aan z'n einde?
a. Niet
b. Schrale kont, waardoor deze dichtslipt en iedereen ontploft door een overvloed aan poep
c. Te diep genomen
d. Gang war
e. Anders, graag reactie hierop
Ah, ik zie hetquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:41 schreef blackbandanacrew het volgende:
Nee ik hoor niet bij zeEn ik heb Blackbandanacrew.nl opgericht
Ze laten hem ook op z'n 15e zonder baan en opleiding thuiszitten, dus dat betwijfel ik.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:01 schreef Quir het volgende:
Wat vinden zijn ouders er nou eigenlijk van? Voelen die zich niet geroepen hem even erop te wijzen dat hij zichzelf zwaar voor schut zet? Of dat hij 's avonds met van die types op zijn kamer zit?
Alsof ouders van dit soort kinderen überhaupt zicht heeft op wat die uitspoken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:01 schreef Quir het volgende:
Wat vinden zijn ouders er nou eigenlijk van? Voelen die zich niet geroepen hem er even op te wijzen dat hij zichzelf zwaar voor schut zet? Of dat hij 's avonds met van die types op zijn kamer zit?
Omdat ik van de straat kom.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:03 schreef thingamajig het volgende:
[..]
waarom is mijn schopkont TT niet behouden?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:01 schreef Quir het volgende:
Wat vinden zijn ouders er nou eigenlijk van?
Een hoop verkapte tvp's. Af en toe een filmpje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Gebeurt er nog iets in deze reeks?
Een hoop mooie Paints van Shaury en zijn crew-leden!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Gebeurt er nog iets in deze reeks?
Omdat Chriz2k van de straat komt en zijn topic eerder geopend wasquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:03 schreef thingamajig het volgende:
[..]
waarom is mijn schopkont TT niet behouden?
Ik hoop het maar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:25 schreef postmortum het volgende:
shauny en zijn boys zullen zich later op de avond nog melden
was toch al gepost van een website?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uiteraard, het is wachten op de eerste mongool die adresgegevens post.
Daar zitten we allemaal op te wachten maar ik denk niet dat het er nog snel van gaat komen. Volgens mij is de lol er wel af voor ze.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik hoop het maar.
Ben wel even toe aan weer zo'n machtig filmpje!
Zijn 'vriendin' is te huur!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
Shaury verkoop je nog wat leuk spul?
Ik wil Young Soulja nog zien posten in dit topicquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zitten we allemaal op te wachten maar ik denk niet dat het er nog snel van gaat komen. Volgens mij is de lol er wel af voor ze.
Is dit zaklopen voor de armen??? Geen geld meer voor een zak dus gebruiken we de eigen broek?quote:
Volgens Shaury zouden ze terugkomen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zitten we allemaal op te wachten maar ik denk niet dat het er nog snel van gaat komen. Volgens mij is de lol er wel af voor ze.
Ik wil natuurlijk nog meer filmpjes zien met die spange smatjes van ze, jeweetz!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik wil Young Soulja nog zien posten in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |