quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:01 schreef Quir het volgende:
Wat vinden zijn ouders er nou eigenlijk van?
Een hoop verkapte tvp's. Af en toe een filmpje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Gebeurt er nog iets in deze reeks?
Een hoop mooie Paints van Shaury en zijn crew-leden!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Gebeurt er nog iets in deze reeks?
Omdat Chriz2k van de straat komt en zijn topic eerder geopend wasquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:03 schreef thingamajig het volgende:
[..]
waarom is mijn schopkont TT niet behouden?
Ik hoop het maar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:25 schreef postmortum het volgende:
shauny en zijn boys zullen zich later op de avond nog melden
was toch al gepost van een website?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uiteraard, het is wachten op de eerste mongool die adresgegevens post.
Daar zitten we allemaal op te wachten maar ik denk niet dat het er nog snel van gaat komen. Volgens mij is de lol er wel af voor ze.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik hoop het maar.
Ben wel even toe aan weer zo'n machtig filmpje!
Zijn 'vriendin' is te huur!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
Shaury verkoop je nog wat leuk spul?
Ik wil Young Soulja nog zien posten in dit topicquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zitten we allemaal op te wachten maar ik denk niet dat het er nog snel van gaat komen. Volgens mij is de lol er wel af voor ze.
Is dit zaklopen voor de armen??? Geen geld meer voor een zak dus gebruiken we de eigen broek?quote:
Volgens Shaury zouden ze terugkomen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zitten we allemaal op te wachten maar ik denk niet dat het er nog snel van gaat komen. Volgens mij is de lol er wel af voor ze.
Ik wil natuurlijk nog meer filmpjes zien met die spange smatjes van ze, jeweetz!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik wil Young Soulja nog zien posten in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |