Ik kan helemaal geen huis-tuin-en-keuken neger spelen...quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite moet even kort lachen.
Hahahahahaahaha
Zonder hoofdletters snap ik je ook wel hoor. Dus zet die caps-lock nou maar gewoon even uit! Leest toch net ff iets makkelijkerquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef Silven het volgende:
ALS JULLIE ZO DOORGAAN HEB JE ZWAAR PROBLEEM IK STUUR ME MATTIES OP JULLIE ALLEMAAL AF SWA JULLIE MAKE ME PARA!!!
Je komt uit Roosendaal. Dus je kan het zelfs als blanke.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:21 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik kan helemaal geen huis-tuin-en-keuken neger spelen...
lange vloetjes dealen, stoepkrijten, winkelwagentjes pikken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:21 schreef sterandje het volgende:
[..]
ben benieuwd waarom jij in aanraking bent gekomen met de politie? geef eens wat voorbeelden.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
lange vloetjes dealen, stoepkrijten, winkelwagentjes pikken.
Dat is vooral triest omdat je daarmee laat zien dat je een mongool bent die zich door de politie laat naaien.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:22 schreef Rickyvantof het volgende:
Zou best wel komisch (en eigenlijk ook heel triest) zijnals er daadwerkelijk mensen pronken met hun strafblad
Vergeet het schoenen poetsen zonder vergunning niet! Tevens minder jarig zonder begeleiding naar de supermarkt gaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
lange vloetjes dealen, stoepkrijten, winkelwagentjes pikken.
Ja ik bedoelde ook komisch onder het mom domme mensen uitlachen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is vooral triest omdat je daarmee laat zien dat je een mongool bent die zich door de politie laat naaien.
waarom reageer je niet op mijn roosendaalbashquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef Silven het volgende:
ik weet nog een leuke (matige) grap voor als je in beverwaard bent...
Mag ik mijn MP3speler terug?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:26 schreef DuShaury het volgende:
kk sukkel
aii als je het wil weten nospang.
straatroof.
ben ik alleen voor gepakt.
enne heb wat meer gedaan maar dat ga ik niet zeggen
ben niet kanker dom.. politie tjekt alles![]()
als ik dit ga zeggen gat iemand het toch aangeven..
kanker op jongen .. praat zo tege mij zus in het echt dan
haha dappere mensen hiero hoor.. iets overe ons te zeggen damn
maak kennis dan?maak kennis wil je nummer van me zus ofzo ?
wat willen jullie dan i dont care ik heof niks te oden geloof me .. muihaha
Omdat je dat wou.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
waarom reageer je niet op mijn roosendaalbash
Wie dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb namelijk 2 hyvesconnecties!
Eerst heel stoer praten dat je geen suri bent.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:26 schreef DuShaury het volgende:
kk sukkel
aii als je het wil weten nospang.
straatroof.
ben ik alleen voor gepakt.
enne heb wat meer gedaan maar dat ga ik niet zeggen
ben niet kanker dom.. politie tjekt alles![]()
als ik dit ga zeggen gat iemand het toch aangeven..
kanker op jongen .. praat zo tege mij zus in het echt dan
haha dappere mensen hiero hoor.. iets overe ons te zeggen damn
maak kennis dan?maak kennis wil je nummer van me zus ofzo ?
wat willen jullie dan i dont care ik heof niks te oden geloof me .. muihaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |