Aan de ene kant:quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand echt een korte uitleg? Negers reageren op fok?
Dit vind ik nog het mooiste. Het kutje denkt dat hij kan dansen en wordt dan ge-owned door een tata.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:46 schreef Chriz2k het volgende:
Hij wordt wel flink geklaard door die emo.
En respect voor Rob Base & DJ E-Z Rock!
whehe, 3e reactie is het mooist, dat 'pistool' en die wapens enzoquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Aan de ene kant:
Niggercrew word gevonden op hyves
worden geinspecteerd door onze fokkers.
leuke foto's komen naar boven
Aan de andere kant:
Niggers googlen op hun eigen naam.
Vinden het fok topic.
Ze lurken mee.
en komen met een reactie.
Vervolg:
Nu zijn het vriendjes
Blankequote:
Nog niemand gevallen over de slechte kwaliteit van de Scarface-poster? Met woman ipv women.quote:
Misschien wilt deze oppernegert er maar één? Maar daar geloof ik helemaal niks vanquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:10 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Nog niemand gevallen over de slechte kwaliteit van de Scarface-poster? Met woman ipv women.
Paupersquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:10 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Nog niemand gevallen over de slechte kwaliteit van de Scarface-poster? Met woman ipv women.
Ik dacht: gangsta's paradisequote:
quote:
quote:
Mijne ook, die eerste van Tinky Winky.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
mijn plaatje staat er ook op, op die bbc-siteChiro 556.
![]()
Giro 6969 Zimbabwe voor al uw dictatuurquote:
Die's echt slecht.quote:
Dóet he,....halen wordt um nie denk ik.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:52 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die's echt slecht.
Hij kan er ook niks aan doen dat hij VMBO doet.
Hoe is het nou om nu al erelid te zijn van BureauHalt en Jeugdzorg?quote:
Lees de reeks 'ns door, ik ben maar een kloontje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hoe is het nou om nu al erelid te zijn van BureauHalt en Jeugdzorg?
Ruzie, ruzie, ze dissen elkaar wat op da intarwebz, jeweetz!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:12 schreef Catch22- het volgende:
een stel nerds die fittie hebben met straatgangsters
zoek een hobby ofzo, zie je niet in dat dit echt nergens op slaat?
Khad niet eens door dat het nep wasquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Flatjes op de achtergrond zien er trouwens nog best aardig uit.
het niveau valt mij hier ook tegen jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:12 schreef Catch22- het volgende:
Hij heeft een taakstraf van 200 uur voor het te vroeg afsteken van vuurwerk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:20 schreef toxikon het volgende:
volgens mij zijn de gangsta's ondergedoken. of moet soulyeah eerst nog huiswerk maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeikerd!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:12 schreef Catch22- het volgende:
ik heb er een gemaakt (quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:14 schreef Matthijs- het volgende:
Trouwens,
http://www.geenstijl.nl/m(...)_ooit_fokertjes.html
Wel true. Welke Fok!ker komt met een tegenfilmpje??
Lamon, in deel 6.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:14 schreef Matthijs- het volgende:
Trouwens,
http://www.geenstijl.nl/m(...)_ooit_fokertjes.html
Wel true. Welke Fok!ker komt met een tegenfilmpje??
Da fok?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:41 schreef blackbandanacrew het volgende:
Nee ik hoor niet bij zeEn ik heb Blackbandanacrew.nl opgericht
Die is er al geweest.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:37 schreef yvonne het volgende:
Na 8 topics nog nieteens een tegenfilmpje?
Jeweets Lamon deed de tegendis tegen lil Brandon.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:37 schreef yvonne het volgende:
Na 8 topics nog nieteens een tegenfilmpje?
als het goed is heeft shaury beloofd om samen met soulyeah hier te komen. dus geduld.quote:
Misschien zijn ze mekaar aan het plompzakken..quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:41 schreef toxikon het volgende:
[..]
als het goed is heeft shaury beloofd om samen met soulyeah hier te komen. dus geduld.
dan weet ik niet of ik hun volgende filmpje wil zien...quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien zijn ze mekaar aan het plompzakken..
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:48 schreef toxikon het volgende:
[..]
dan weet ik niet of ik hun volgende filmpje wil zien...
Ze geven liever elkaar dan een reactie/filmpjequote:Op maandag 19 oktober 2009 22:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat toiletjongen en zijn nigga-matties liever met elkaar in bed liggen dan dat ze een reactie gaan geven.
Beetje jammer.
duurt nog wel een uurtje of 2 totdat ze uit gemosseld zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef PierreTT het volgende:
Mwa, ligt eraan. Vorige keer kwamen ze ook pas vrij laat posten...
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:27 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
Yo, check mun mail, ineens bericht van de ZwarteKousenBrigade. WdaF man?!
Uuuuh.. ja die zijn ook geloFig!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:27 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
stond er nog wat stoers in?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:27 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
Ik denk dat er weinig meer te tvp'en valt... de boel is een beetje doodquote:
Ja nogal.. die "stoere" rotterdamse jongetjes moeten eens op houden met mosselen en blowen, en hier online komen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig meer te tvp'en valt... de boel is een beetje dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |