Die is er al geweest.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:37 schreef yvonne het volgende:
Na 8 topics nog nieteens een tegenfilmpje?
Jeweets Lamon deed de tegendis tegen lil Brandon.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:37 schreef yvonne het volgende:
Na 8 topics nog nieteens een tegenfilmpje?
als het goed is heeft shaury beloofd om samen met soulyeah hier te komen. dus geduld.quote:
Misschien zijn ze mekaar aan het plompzakken..quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:41 schreef toxikon het volgende:
[..]
als het goed is heeft shaury beloofd om samen met soulyeah hier te komen. dus geduld.
dan weet ik niet of ik hun volgende filmpje wil zien...quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien zijn ze mekaar aan het plompzakken..
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:48 schreef toxikon het volgende:
[..]
dan weet ik niet of ik hun volgende filmpje wil zien...
Ze geven liever elkaar dan een reactie/filmpjequote:Op maandag 19 oktober 2009 22:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat toiletjongen en zijn nigga-matties liever met elkaar in bed liggen dan dat ze een reactie gaan geven.
Beetje jammer.
duurt nog wel een uurtje of 2 totdat ze uit gemosseld zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef PierreTT het volgende:
Mwa, ligt eraan. Vorige keer kwamen ze ook pas vrij laat posten...
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:27 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
Yo, check mun mail, ineens bericht van de ZwarteKousenBrigade. WdaF man?!
Uuuuh.. ja die zijn ook geloFig!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:27 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
stond er nog wat stoers in?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:27 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
Ik denk dat er weinig meer te tvp'en valt... de boel is een beetje doodquote:
Ja nogal.. die "stoere" rotterdamse jongetjes moeten eens op houden met mosselen en blowen, en hier online komen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig meer te tvp'en valt... de boel is een beetje dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |