http://rotterdam.nl/smartsite2249111.dwsquote:Zondag 6 september
14:00 & 16:15 uur Cityloungen in de bouwput van Calypso
Woensdag 9 september
Rotterdam pakt uit
1 t/m 13 september: NAi
14 t/m 20 september: City Informatiecentrum
Het Nieuwe Stadskantoor
Zaterdag 19 september
Parfum de BoemBoem en The Red Apple
Zondag 20 september
Parfum de BoemBoem
Vrijdag 25 september
Bekendmaking nieuwste klushuizen
Zaterdag 26 september
11:00 - 14:00 uur Nieuwbouw kijken tijdens LiViN’ op Locatie
www.zomerfestivals.nlquote:Vanaf maandag 14 september zijn de vijf ontwerpen voor het Nieuwe Stadskantoor te zien in het City Informatiecentrum op de Coolsingel 197.
Bezoekers kunnen daar met een kaart aan de beoordelingscommissie laten weten wat zij van de ontwerpen vinden. Op woensdag en zaterdag kunnen mensen gratis in een fietstaxi naar de tentoonstelling. Bewoners in het centrumgebied werden als eerste door wethouder Karakus voor de deur van het City Informatiecentrum afgezet. Karakus: “Rotterdam ontwikkelt het meest duurzame gebouw van Nederland. Wij zorgen wij er dan graag voor dat mensen op een duurzame manier naar de tentoonstelling worden gebracht.”
De tentoonstelling in het City Informatiecentrum duurt nog tot en met 20 september. In oktober neemt het College, op voordracht van de beoordelingscommissie, een besluit over het definitieve ontwerp.
Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Of all places.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:04 schreef junkiexp het volgende:
Morguh, zo even douchen en dan een weekendje weg naar Oosterhout.
is dat alles?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:09 schreef Isegrim het volgende:
Nee, ik ben zo goed en zo kwaad als dat ging verhuisd naar de plee ernaast...
mij dood, een miljard, aandelen microsoft, aandelen upc, een eigen restaurant, rijbewijs, olga en een normaal broertje denk ikquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:58 schreef JJdJ1984 het volgende:
tsja je moest eens weten wat ik allemaal niet wil
Regen, temperaturen nabij het vriespunt, dat soort dingenquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:13 schreef Metatron het volgende:
Mogguh.
Weer terug van Sardinië. De samenvatting: Mooi weer, vriendelijke mensen, uitstekend eten en overheerlijke koffie.
Heb ik nog iets gemist hier in Nederland?
Mwah, dat heb ik niet zo heel erg gemist hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Regen, temperaturen nabij het vriespunt, dat soort dingen
Ah, het zonnetje in huisquote:
Dat geloof ik meteenquote:
Wmb. mag Zaagmans nu al langskomen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:19 schreef Alicey het volgende:
Hallo weer allemaal!
Weer een nieuwe week met nieuwe ellende kansen!
quote:Schuitema
Jumbo is nu met 127 winkels een relatief kleine speler, Super de Boer telt ruim driehonderd winkels. Jumbo's inkooppartner Schuitema krijgt tachtig Super de Boer-winkels als de overname rond is.
De overname moet nog worden goedgekeurd door de Nederlandse Mededingingsautoriteiten. Ook zal de aandeelhouders van Super de Boer volgende maand gevraagd worden om groen licht te geven.
Jumbo en Super de Boer verwachten de transactie nog voor het eind van dit jaar af te ronden.
Na afronding van de transactie wordt de beursnotering van Super de Boer stopgezet.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:20 schreef SingleCoil het volgende:
yep. voel me als een watje...
Ik denk sowieso dat dit wel een rel gaat worden in Capelle.quote:
als je een horizontaal rookafvoerkanaal gebruikt moet het vertikale deel zo dicht mogelijk bij de kachel zitten. Een horizontaal kanaal kan geen trek genereren maar koelt wel de rookgassen af. Het beste is om de rokgassen zo heet mogelijk in een vertikaal kanaal af te voeren, zodat hierin maximale trek ontstaat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hier nog klushelden?
Gesloten haard (allesbrander) en luchtafvoer
Dus: Naar het plafond, langs het plafond naar buiten?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
als je een horizontaal rookafvoerkanaal gebruikt moet het vertikale deel zo dicht mogelijk bij de kachel zitten. Een horizontaal kanaal kan geen trek genereren maar koelt wel de rookgassen af. Het beste is om de rokgassen zo heet mogelijk in een vertikaal kanaal af te voeren, zodat hierin maximale trek ontstaat.
Ik weet ook godverdomme álles hè?
Yep.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dus: Naar het plafond, langs het plafond naar buiten?
Zodat de trek ontstaat in het stuk plafond -> kachel, waarna de rook vrolijk naar buiten stroomt?
En dan maakt het verder niet uit dat hij houtgestookt is of wat dan ook? Pijp langs het plafond naar buiten, en buiten een mooi afvoerdingetje, en thats it?quote:
170cm hoog en 60 kg zwaar is de max. Liefst met lithiumbatterij er op aangebracht, om de ontbranding te bespoedigenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan LHO ook in die allesbrander als die vervelend is?
dus TJ is te zwaar en te lang........quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
170cm hoog en 60 kg zwaar is de max. Liefst met lithiumbatterij er op aangebracht, om de ontbranding te bespoedigen
Neuh, maar het is een prettige warmte die het geeft, het staat erg gezellig, en het huis is dermate goed geisolleerd en warm van de verwarmingsbuizen die door de berging er onder lopen, dat het hooguit een beetje bijstoken op de echt koude dagen is.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:07 schreef SingleCoil het volgende:
Je moet wel rekening houden met de eisen die buiten nog aan een rookafvoer gesteld worden, maar voor het binnenverhaal maakt het niet ui. Wél van belang: dubbelwandige rvs rookgas afvoerpijp!
Stel je over het voordeel niet te veel voor verder. ik verstookte vroeger een-twee kuub hout in de week, dat wil je ook niet in zakjes van 10 kilo naar boven sjouwen
kan je mooi ff etenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:04 schreef Isegrim het volgende:
Er is niemand voor mijn vergadering van 19:00. Maar om 20:00 heb ik er nog eentje dus nu moet ik een uur gaan zitten wachten.
Ik denk dat jij er eerder bent als ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:47 schreef TJDoornbos het volgende:
tot 15.30 in Rdam en dan gillend naar Arnhem
Ahquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik moet nog eten dan bij mnhé dus dat is logisch
Heb jij eenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik moet nog eten dan bij mnhé dus dat is logisch
Niet eens pics of een korte bio?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
overmorgen 2 weken en Alicey ze is leuk en verdere info krijg je niet
Zitten daar ook nog duistere kanten aan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee, heb naast FOK! een privé leven sorry
wie weet schatquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zitten daar ook nog duistere kanten aan?
Overal brandweergeluiden hier...quote:20-10-09 16:18:50 Brandweer Rotterdam-Rijnmond Het scenario Grote Brand /Hulpverlening is gestart, het bericht staat voor u klaar in de communicator.
quote:PRIO 1 TS311 HO901 SO901 Maaskade 175 Rotterdam HV personen te water (Middel Hulpv.: ja) (Grote Hulpverl.: ja) Vak: 5998800
Kipfilet op de kachel gelegd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
overmorgen 2 weken en Alicey ze is leuk en verdere info krijg je niet
Waarom laten ze de maastunnel ook niet een beetje langer dicht?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:25 schreef Alicey het volgende:
Wil ik vanochtend mijn fiets pakken, is-ie pleite. Is dat niet on-Rotterdams dan?
Denk je dat het een Zuiderling was?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:47 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Waarom laten ze de maastunnel ook niet een beetje langer dicht?
...moet tcch wel haast? Een Schiedammer steelt gen fietsen (of iig geen goedkope) en de Westpeople toch ook niet? Dus een heliporter of een zuiderling. Ik zou iig wel een voorstander zijn van het sluiten van de tunnel ná zonsondergang.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Denk je dat het een Zuiderling was?
Vlaardingers zou ik eerder aan denken.. Die stelen zelfs uit kelderboxen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:08 schreef SingleCoil het volgende:
...moet tcch wel haast? Een Schiedammer steelt gen fietsen (of iig geen goedkope) en de Westpeople toch ook niet? Dus een heliporter of een zuiderling. Ik zou iig wel een voorstander zijn van het sluiten van de tunnel ná zonsondergang.
Of zou het een vlaardinger geweest zijn? Je met er niet aan denken...
Daar doen ze op Zuid heel andere dingenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vlaardingers zou ik eerder aan denken.. Die stelen zelfs uit kelderboxen.
Die Vlaardingers of in kelderboxen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daar doen ze op Zuid heel andere dingen
Nee, autootje met twee inzittenden.quote:
nee jumbo-terroristquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je bent weer in IJsselmonde?
leuke? Heb je mss een foto?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
door twee meiden van de kunstacademie ofzo
Dat was ook het ontwerp waarop ik gestemd had. Voor het eerst dat ik een redelijk functioneel ontwerp van Koolhaas zag, zonder lange onhandige trappen en halve verdiepingen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:47 schreef KcA het volgende:
Nieuw Stadskantoor Rotterdam ontworpen door Rem Koolhaas:
http://rijnmond.nl/Homepa(...)en%20door%20Koolhaas
Best wel OK. Maar ik had geen Bas tas dus mocht niet op de foto, ook niet met hunquote:
Heeft Koolhaas de metro in 020 ontworpen? Met halve tunnels ...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat was ook het ontwerp waarop ik gestemd had. Voor het eerst dat ik een redelijk functioneel ontwerp van Koolhaas zag, zonder lange onhandige trappen en halve verdiepingen.
Nee, wel de tramtunnel in Den Haag. En als je daar wel eens uit een volle tram bent gestapt, weet je dat daar ook de trappen verkeerdom in het gebouw zitten...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heeft Koolhaas de metro in 020 ontworpen? Met halve tunnels ...
Oh jee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:52 schreef TJDoornbos het volgende:
zo goed is mn avond niet.............mn broertje had aan de tv gesleutelt waardoor ik niet kon Wii-en nadat ik de halve zooi had omgebouwd......
ik woon niet samen hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:10 schreef Isegrim het volgende:
Je hebt nu toch een? Kan die niet voor je koken?
huiliequote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:23 schreef TJDoornbos het volgende:
die gast moet eens leren met zn jatten van mn spullen te blijven.
Maargoed er zijn belangrijkere zaken
Morgen mag mn pa zich voor 3 dagen in het ziekenhuis melden. Dus zal drie dagen zelf moeten overleven
Hoort het zo? Dat de vrouw kookt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:10 schreef Isegrim het volgende:
Je hebt nu toch een? Kan die niet voor je koken?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoort het zo? Dat de vrouw kookt?![]()
Dan wil ik die Victoriabaarsfilet in spek, en een stuk in bacon, de stamppot van rauwe bladspinazie en sperzieboontjes in zelfgemaakte puree, en het versgemaakte vijgen-kaneelijs ook weer terug van je
Over ijs gesproken: Liquorice-schepijs.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
vijgen-kaneelijs
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:48 schreef Metatron het volgende:
[..]
Over ijs gesproken: Liquorice-schepijs.
Damn dat was lekker.
Yeah right maaruh JJ thnx voor je sms. Zo maar eens werken (en proberen vrij te krijgen)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:39 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik denk dat ze nu weer een week nodig heeft om bij te trekkensorry toek
Waarom zou dat moeilijker zijn dan drop maken, wat tenslotte ook van zoethout-extract wordt gemaakt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zoethout schepijs?Lijkt me lastig om te maken. Je zal dan een siroop van zoethout moeten maken en daar sorbet-ijs van maken denk ik
De structuur van zoethout is toch wat anders dan dat van bijvoorbeeld aardbei, of banaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:57 schreef Metatron het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeilijker zijn dan drop maken, wat tenslotte ook van zoethout-extract wordt gemaakt?![]()
Italiaans schepijs
![]()
.
Damn. Ik wil weer terug.
Eh, zoethout-extract is wat anders dan gemalen zoethout hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De structuur van zoethout is toch wat anders dan dat van bijvoorbeeld aardbei, of banaan.
Als je sorbetijs gaat maken, en je doet dat met appel, dan krijg je keihard bevroren appelmoes, dat lijkt me met zoethout-extract dan ook het geval ...
Ja. Alleen lijkt mij dat het invriezen van zouthout-extract een grote klomp ijs geeft. En geen smeuige massa.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:02 schreef Metatron het volgende:
[..]
Eh, zoethout-extract is wat anders dan gemalen zoethout hoor.
IJs maken is toch heel iets anders dan invriezen? Als je slagroom invriest krijg je een klomp bevroren slagroom, geen slagroomijs.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja. Alleen lijkt mij dat het invriezen van zouthout-extract een grote klomp ijs geeft. En geen smeuige massa.
Roeren en koelen, is eigenlijk het idee. En het toevoegen van suiker, en bijv. yoghurt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
IJs maken is toch heel iets anders dan invriezen? Als je slagroom invriest krijg je een klomp bevroren slagroom, geen slagroomijs.
Dat lijkt mij dan inderdaad ook niet lekker.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:01 schreef SingleCoil het volgende:
Maar dan kun je toch op dezelfde manier van zoethout-extract en bijv.yogurt of slagroom ook ijs maken? Lijkt me niet lekker...
Heb je een link naar een artikeltje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Volgens de Metro worden RET medewerkers bedreigt door een bende uit Beverwaard, nav. een ruzie op "fok.nl"
ik versta ze ook nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:50 schreef Isegrim het volgende:
WTF, ik word zeker oud.Oh en ik versta helemaal niks van wat die gastjes zeggen.
Het was hartstikke lekker! *stampvoet*quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:01 schreef SingleCoil het volgende:
Maar dan kun je toch op dezelfde manier van zoethout-extract en bijv.yogurt of slagroom ook ijs maken? Lijkt me niet lekker...
De exacte locatie van de watertaxi durf ik niet te zeggen, vaak wel herkenbaar aan een gele steiger, maar precies weet ik het niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:15 schreef Quoi het volgende:
Hey Rotterdammers,
Ben als Delftse een beetje verdwaald hiero, maareh...morgen wil ik voor een uitje met mijn pa en ma bij stadion Feyenoord op de watertaxi stappen ri Hotel NY. Opstappen doen we bij de Piet Smitkade. Weet iemand precies waar op de Piet Smitkade die boot gaat en waar ik het beste kan parkeren?
Ik weet dat niet, maar je kunt op de website meer informatie vinden. Op de locaties waar de watertaxi stopt staat bij de aanlegsteiger altijd een bord, dus dat kan niet missen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:15 schreef Quoi het volgende:
Hey Rotterdammers,
Ben als Delftse een beetje verdwaald hiero, maareh...morgen wil ik voor een uitje met mijn pa en ma bij stadion Feyenoord op de watertaxi stappen ri Hotel NY. Opstappen doen we bij de Piet Smitkade. Weet iemand precies waar op de Piet Smitkade die boot gaat en waar ik het beste kan parkeren?
Laten we dan ook nog beginnen over de Partij Verdere beperkingen van Vrijheden..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Beste Nederlanders.
Ik deel u mede dat dit jaar Sinterklaas niet komt.
Sinterklaas zijn geld is op .
D.S.B.
De Sinterklaas Bank.
Vriendelijke groet,
Sinterklaas en Pieten
en de VVD (Vrienden Van Dirk)
http://fuckret.hyves.nl/quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat is eigenlijk de link tussen onze kansenjongeren en de RET?
Ik weet dat de RET aangifte overweegt, en ik ben globaal door die filmpjes heen gegaan, maar kijk ik over het RET deel heen ofzo?
http://www.bereikbareregiorotterdam.nl/parkeren_penrquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:52 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik wil vandaag ff naar Zuidplein en wil mijn auto parkeren bij Slinge. Kan dat nog steeds gratis want op de site van de RET kan je ook niks vinden qua parkeerfaciliteiten bij metro stations...
wat betaal je daar nou voor?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Isegrim heeft nieuwe schoenen
oh deed ik dat verkeerdquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je klok moest om 3 uur een uur achteruit, niet om 1 uur 3 uur vooruit
quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:39 schreef DutchTrain het volgende:
Weet iemand of ik het saldo van mijn OV-Chipkaart ook contant op kan nemen.
[ afbeelding ]
Zelfs 1% zou ik al genoeg vinden...
Het leek mij van de kermis te komen, maar toch iets westelijker nog en dichterbij. Coolhaven of Delfshaven.... meen er iets over gelezen te hebben, maar weet echt niet meer wat het was.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Yea ik zie het hier vanuit m'n raam. Boven de Euromast lijkt het?
Wanneer trakteer je ons op een etentje?quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:39 schreef DutchTrain het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft KLM de ov-chipkaart al ingevoerd?quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:39 schreef DutchTrain het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja. de Duitser die vorige week kwam heeft mijn fiets meegenomen naar de Altstadt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:19 schreef TJDoornbos het volgende:
als de duitsers komen, zie plaatje, is het geen goede morgen Alicey
doe dan een Audi als je zo nodig duits wil rijdenquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja. de Duitser die vorige week kwam heeft mijn fiets meegenomen naar de Altstadt.
Als het goed is krijg ik morgen echter een Duitser die er wel een goede morgen van gaat maken.
[ afbeelding ]
Tja, ik weet dat jij liever de Smart had gehad...quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:41 schreef SingleCoil het volgende:
patserige hoerenbak
Alleen een BMW rijdt als een BMW.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:50 schreef TJDoornbos het volgende:
doe dan een Audi als je zo nodig duits wil rijden
...of een fiat multipla!quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, ik weet dat jij liever de Smart had gehad...
Daar durf je toch niet in te zitten...quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...of een fiat multipla!
[ afbeelding ]
Da's een kroeg in Eindhoven. Respect, voor zo'n stukkie fietsenquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja. de Duitser die vorige week kwam heeft mijn fiets meegenomen naar de Altstadt.
Nice!quote:Als het goed is krijg ik morgen echter een Duitser die er wel een goede morgen van gaat maken.
[ afbeelding ]
Je bent van plan een carrière als drugshandelaar te beginnen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik morgen echter een Duitser die er wel een goede morgen van gaat maken.
[ afbeelding ]
Alleen als hij ook zou zijn teruggefietst.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:55 schreef Metatron het volgende:
Da's een kroeg in Eindhoven. Respect, voor zo'n stukkie fietsen.
Mjah, het is wel een beetje een maffia-auto idd..quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:05 schreef Reya het volgende:
Je bent van plan een carrière als drugshandelaar te beginnen?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nick Heidfeld en Robert Kubica zijn het met me eens een BMW is kut
...veilig...quote:Tijdens de Grand Prix van Canada op 10 juni 2007 vloog Kubica met een snelheid van 278 kilometer per uur in de betonnen muur. Hierbij raakte de Pool lichtgewond...
...betrouwbaar...quote:Nick Heidfeld heeft 2 formule 1 records op zijn naam staan, te weten: hij heeft de meeste podiumplaatsen zonder ooit een overwinning behaald te hebben en de BMW-coureur wist in Barcelona (2009) zijn 25e Formule 1 Grand Prix op rij te finishen, waarmee hij het oude record van zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher uit de boeken reed.
legging, pumpjes, kort rokje, ken je só op de motokap!quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, het is wel een beetje een maffia-auto idd..
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Niet een winkelwagentje, zo'n karretje dat oude vrouwen meesleuren.
Met zn geweldige verpauperde stinksteden, mensen die gewoon Nederlands op school hebben geleerd, maar verdomme het te spreken, en een economische situatie die vergelijkbaar is met die van Bulgarije.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:50 schreef junkiexp het volgende:
Zo weer terug uit België, blijft een verschrikkelijk mooi land, met name Wallonië.
En wil je dat ik hier op reageer ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met zn geweldige verpauperde stinksteden, mensen die gewoon Nederlands op school hebben geleerd, maar verdomme het te spreken, en een economische situatie die vergelijkbaar is met die van Bulgarije.
Prachtig!
Dat niet, maar dat je het wel gedaan hebt is natuurlijk primaquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:55 schreef junkiexp het volgende:
[..]
En wil je dat ik hier op reageer ?
Inhoudelijk natuurlijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat je het wel gedaan hebt is natuurlijk prima
Ik denk dat het erg goed zou zijn voor Belgie om de inwoners te verdelen tussen Luxemburg, Nederland en Frankrijk, elk bouwwerk in het land te slopen, en er 15 jaar lang de natuur zn gang laten gaan. Daarna heel Belgie uitroepen tot europees nationaal park.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Inhoudelijk natuurlijk.
Maar ik bedoel te zeggen dat ik niet zoveel kan met je reactie, maar dat zul je vast wel begrepen hebben.
Juist, dan zal je zien dat er straks een muur van frietkarren wordt gebouwd om de grenzen aan te geven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:14 schreef SingleCoil het volgende:
wat moeten wij dan met die belgen? Daar komt gezeik van, let maar op...
En aan de NEderlandse kant een muur van patatkramen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Juist, dan zal je zien dat er straks een muur van frietkarren wordt gebouwd om de grenzen aan te geven.
Nee, kapsalonbakkersquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En aan de Nederlandse kant een muur van patatkramen?
Bij dat Franse restaurant in Tokyo, of toch maar bij dat Japanse restaurant in Singapore?quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:25 schreef Isegrim het volgende:
Wanneer trakteer je ons op een etentje?
Tja, altijd achterwielaandrijving. Heb een maandje in een BMW mogen rijden, maar echt fijn voor in de stad is het nietquote:
Met de rest maak je eerst nog even een donut voordat je met 25 km/h invoegt in de filequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:59 schreef FJD het volgende:
Totdat je in wilt voegen op de snelweg, dan
is die 300pk op de achterwielen wel strikt noodzakelijk natuurlijk![]()
Nou ja, 80 zijn er noodzakelijk, de rest klinkt gewoon geil
vorige race stond die zonder benzine...........ik vind het flauw dat die dan stopt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:42 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
[..]
...veilig...
[..]
...betrouwbaar...
BMW - Freude am Fahren !
Als je dat soort auto's kan betalen dan liggen je werktijden veelal buiten die van 95% vd bevolking. Ruimte genoeg dus om gas te gevenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef DutchTrain het volgende:
Met de rest maak je eerst nog even een donut voordat je met 25 km/h invoegt in de file.
Maar een beetje de bocht om met een BMW lukt ook al nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:34 schreef TJDoornbos het volgende:
vorige race stond die zonder benzine...........ik vind het flauw dat die dan stopt.
Ik durf te wedden dat als die monteurs nu Dell bellen, ze eerst een giga vragenlijst krijgen en de vraag of ze de diag-cd al gebruikt hebbenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar een beetje de bocht om met een BMW lukt ook al niet
Ik zie t probleem niet zo? De auto komt precies op tijd tot stilstand voor die voetganger die als een gek het zebrapad probeert over te rennen. Dat soort voetgangers moeten opgesloten wordenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:44 schreef DutchTrain het volgende:
Bij Mercedes kun je gewoon doorrijden over de voetgangers heenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:51 schreef FJD het volgende:
Ik zie t probleem niet zo? De auto komt precies op tijd tot stilstand voor die voetganger die als een gek het zebrapad probeert over te rennen. Dat soort voetgangers moeten opgesloten worden
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bij Mercedes kun je gewoon doorrijden over de voetgangers heen
(doorspoelen naar 0:25)
In de stad zijn perfecte OV voorzieningen, dus daar is geen auto nodig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tja, altijd achterwielaandrijving. Heb een maandje in een BMW mogen rijden, maar echt fijn voor in de stad is het niet
echt wel, met een tram kan je niet driften om de HofpleinFontein!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de stad zijn perfecte OV voorzieningen, dus daar is geen auto nodig.
Op Wilhelminaplein is het ze anders aardig gelukt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
echt wel, met een tram kan je niet driften om de HofpleinFontein!
Die 2 Seats lukte het wel!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Binnen de stad doe ik bijna alles te voet, met de fiets of met OV. Soms zijn er alleen van die dingen waarbij een auto toch echt even handiger is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de stad zijn perfecte OV voorzieningen, dus daar is geen auto nodig.
sorry er was voetbal, en heb heel lang zitten F5en bij thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Stelletje saaie mensen die doen alsof ze een sociaal leven hebben
Een koelkast gaat wat lastiger op de fiets of in de trein inderdaad.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:40 schreef Metatron het volgende:
Binnen de stad doe ik bijna alles te voet, met de fiets of met OV. Soms zijn er alleen van die dingen waarbij een auto toch echt even handiger is.
Voor dat soort dingen heb je van die Marktplaats diensten van mannetjes met busjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:35 schreef Alicey het volgende:
Een koelkast gaat wat lastiger op de fiets of in de trein inderdaad.Maar voor die enkele keer is een hoger brandstofverbruik geen serieus probleem.
Zo heb ik toen ook de grote dingen die overbleven van Rotterdam naar Schiedam verhuisd. 2 sterke mannen die de boel laden en lossen en zwart betalen met flappen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen heb je van die Marktplaats diensten van mannetjes met busjes
[ afbeelding ]
Een koelkast past namelijk ook al niet in de meeste BMW's
Ik mij geheel onttrokken aan alle sociale activiteiten en ben maar gaan gamen na een heftig dagje training. Niet online dus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Stelletje saaie mensen die doen alsof ze een sociaal leven hebben
Hij heeft hier een paar uur voor de lunch een afspraak..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik mij geheel onttrokken aan alle sociale activiteiten en ben maar gaan gamen na een heftig dagje training. Niet online dus.
Hoe laat komt Zaagmans vandaag?
Hier tijdens de lunch pasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij heeft hier een paar uur voor de lunch een afspraak..
Ik had er geen rekening mee gehouden dat ik tijdens de lunch elders zou zijn. Tijdens de lunch is Zaagmans dus stiekem langs gekomen...quote:
De hufter!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik had er geen rekening mee gehouden dat ik tijdens de lunch elders zou zijn. Tijdens de lunch is Zaagmans dus stiekem langs gekomen...
Die van mij ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, welnee. Mijn week lag keurig doormidden.
Dat plan je zo nauwkeurig?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die van mij ook.
Volgende week dinsdag zelfs al om 17:15
Om 17:15 zit mijn werkdag er opquote:
Heeft Zaagmans even mazzel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Om 17:15 zit mijn werkdag er op![]()
Ik ben de vrijdag vrij, dus dinsdag om 17:15 mag hij er op los gaan zagen
Ja, spreiding van de drukte. Eigenlijk zouden we af en toe ook op maandag, dinsdag en woensdag moeten stoppen met werken, zodat hij zijn werk over de week kan verspreiden.quote:
Da's alleen als je ISO 8601 compliant bent. Je kunt er ook voor kiezen om christelijk te zijn, dan komt Zaagmans ook bij een zevendaagse werkweek gewoon op woensdag..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ook 7 dagen per week? Dan moet hij nl voortaan op Donderdag langs komen.
Zesdaagse werkweek dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's alleen als je ISO 8601 compliant bent. Je kunt er ook voor kiezen om christelijk te zijn, dan komt Zaagmans ook bij een zevendaagse werkweek gewoon op woensdag..
Ik heb het dan ook meer over het inslaan van meerdere kratten bier voor een feestje of zo. Of hout voor de open haard. En aangezien die auto er toch staat voor m'n woon-werk verkeer, is een busje huren dan ook weer een beetje overkillquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen heb je van die Marktplaats diensten van mannetjes met busjes
Een koelkast past namelijk ook al niet in de meeste BMW's
Wat hij zegt.quote:
de hooge veluwe?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef junkiexp het volgende:
Welke bos is een beetje tof om lekker een herfstwandeling te maken op een verloren zondag ?
Wel een rustig en groot bos.
Dat zal noodzakelijkerwijs een virtuoos zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:00 schreef TJDoornbos het volgende:
1 of andere debiel heeft bedacht dat het anders moet.
zal wel 1 of andere stropdas van 3 ton per jaar zijn die al jaren geen klant meer spreektquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zal noodzakelijkerwijs een virtuoos zijn.
Int centrum, net naast t Weena ligt nog 4ha dicht bos waar maar weinig mensen vanaf weten!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef junkiexp het volgende:
Welke bos is een beetje tof om lekker een herfstwandeling te maken op een verloren zondag ?
Nou geloof ik best dat er in het centrum voor 4ha bos aan hout te vinden is, maar volgens mij bedoelt-ie dat niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Int centrum, net naast t Weena ligt nog 4ha dicht bos waar maar weinig mensen vanaf weten!
Het Oeverbos?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef junkiexp het volgende:
uurtje rijden toch maar? Als je echt een groot bos zoekt, waar je niet struikelt over de rollatoren en buggy's en niet gek wordt van het gegil van spelende kinderen en niet steeds hoeft te springen voor je leven vanwege crossfietsers, kortom, een klassiek "bos" bos...quote:
Nog wel ja!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:40 schreef Isegrim het volgende:
Grote bossen hebben ze o.a. in Brazilë.
Dan moet je wel heel hard door rijden hoor. Met iets meer dan een uurtje zit je bij de Utrechtse Heuvelrug en de bossen rondom Leusden, Amersfoort, enzulks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
uurtje rijden toch maar? Als je echt een groot bos zoekt, waar je niet struikelt over de rollatoren en buggy's en niet gek wordt van het gegil van spelende kinderen en niet steeds hoeft te springen voor je leven vanwege crossfietsers, kortom, een klassiek "bos" bos...
Heb je een nieuwe tuinset besteld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |