Waarschijnlijk bedoel je horizontaal..quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Weet iemand of een gesloten houthaard (allesbrander) een verticaal rookkanaal nodig heeft? Of kan deze ook (gedeeltelijk) verticaal? Dit ivm bovenburen![]()
Zijn er andere manieren om een dergelijke kachel in een woning te plaatsen?
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:16 schreef qltel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je horizontaal..
Ja hoor, dat kan. Wij hebben er hier ook 1 staan. Het rookkanaal gaat eerst door de muur heen en daarna naar boven.
Bij ons gaat hij een meter of 5 omhoog en komt dus boven het dak uit.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad![]()
En "naar boven", is dat dan nog een pijp die enkele verdiepingen omhoog gaat? Of krijg je een soort schoorsteentje aan je muur ofzo?
hij moet boven het dak uitkomen anders krijg je geen trek en zal je kachel niet brandenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad![]()
En "naar boven", is dat dan nog een pijp die enkele verdiepingen omhoog gaat? Of krijg je een soort schoorsteentje aan je muur ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |