nee jumbo-terroristquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je bent weer in IJsselmonde?
leuke? Heb je mss een foto?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
door twee meiden van de kunstacademie ofzo
Dat was ook het ontwerp waarop ik gestemd had. Voor het eerst dat ik een redelijk functioneel ontwerp van Koolhaas zag, zonder lange onhandige trappen en halve verdiepingen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:47 schreef KcA het volgende:
Nieuw Stadskantoor Rotterdam ontworpen door Rem Koolhaas:
http://rijnmond.nl/Homepa(...)en%20door%20Koolhaas
Best wel OK. Maar ik had geen Bas tas dus mocht niet op de foto, ook niet met hunquote:
Heeft Koolhaas de metro in 020 ontworpen? Met halve tunnels ...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat was ook het ontwerp waarop ik gestemd had. Voor het eerst dat ik een redelijk functioneel ontwerp van Koolhaas zag, zonder lange onhandige trappen en halve verdiepingen.
Nee, wel de tramtunnel in Den Haag. En als je daar wel eens uit een volle tram bent gestapt, weet je dat daar ook de trappen verkeerdom in het gebouw zitten...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heeft Koolhaas de metro in 020 ontworpen? Met halve tunnels ...
Oh jee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:52 schreef TJDoornbos het volgende:
zo goed is mn avond niet.............mn broertje had aan de tv gesleutelt waardoor ik niet kon Wii-en nadat ik de halve zooi had omgebouwd......
ik woon niet samen hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:10 schreef Isegrim het volgende:
Je hebt nu toch een? Kan die niet voor je koken?
huiliequote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:23 schreef TJDoornbos het volgende:
die gast moet eens leren met zn jatten van mn spullen te blijven.
Maargoed er zijn belangrijkere zaken
Morgen mag mn pa zich voor 3 dagen in het ziekenhuis melden. Dus zal drie dagen zelf moeten overleven
Hoort het zo? Dat de vrouw kookt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:10 schreef Isegrim het volgende:
Je hebt nu toch een? Kan die niet voor je koken?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoort het zo? Dat de vrouw kookt?![]()
Dan wil ik die Victoriabaarsfilet in spek, en een stuk in bacon, de stamppot van rauwe bladspinazie en sperzieboontjes in zelfgemaakte puree, en het versgemaakte vijgen-kaneelijs ook weer terug van je
Over ijs gesproken: Liquorice-schepijs.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
vijgen-kaneelijs
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:48 schreef Metatron het volgende:
[..]
Over ijs gesproken: Liquorice-schepijs.
Damn dat was lekker.
Yeah right maaruh JJ thnx voor je sms. Zo maar eens werken (en proberen vrij te krijgen)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:39 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik denk dat ze nu weer een week nodig heeft om bij te trekkensorry toek
Waarom zou dat moeilijker zijn dan drop maken, wat tenslotte ook van zoethout-extract wordt gemaakt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zoethout schepijs?Lijkt me lastig om te maken. Je zal dan een siroop van zoethout moeten maken en daar sorbet-ijs van maken denk ik
De structuur van zoethout is toch wat anders dan dat van bijvoorbeeld aardbei, of banaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:57 schreef Metatron het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeilijker zijn dan drop maken, wat tenslotte ook van zoethout-extract wordt gemaakt?![]()
Italiaans schepijs
![]()
.
Damn. Ik wil weer terug.
Eh, zoethout-extract is wat anders dan gemalen zoethout hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De structuur van zoethout is toch wat anders dan dat van bijvoorbeeld aardbei, of banaan.
Als je sorbetijs gaat maken, en je doet dat met appel, dan krijg je keihard bevroren appelmoes, dat lijkt me met zoethout-extract dan ook het geval ...
Ja. Alleen lijkt mij dat het invriezen van zouthout-extract een grote klomp ijs geeft. En geen smeuige massa.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:02 schreef Metatron het volgende:
[..]
Eh, zoethout-extract is wat anders dan gemalen zoethout hoor.
IJs maken is toch heel iets anders dan invriezen? Als je slagroom invriest krijg je een klomp bevroren slagroom, geen slagroomijs.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja. Alleen lijkt mij dat het invriezen van zouthout-extract een grote klomp ijs geeft. En geen smeuige massa.
Roeren en koelen, is eigenlijk het idee. En het toevoegen van suiker, en bijv. yoghurt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
IJs maken is toch heel iets anders dan invriezen? Als je slagroom invriest krijg je een klomp bevroren slagroom, geen slagroomijs.
Dat lijkt mij dan inderdaad ook niet lekker.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:01 schreef SingleCoil het volgende:
Maar dan kun je toch op dezelfde manier van zoethout-extract en bijv.yogurt of slagroom ook ijs maken? Lijkt me niet lekker...
Heb je een link naar een artikeltje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Volgens de Metro worden RET medewerkers bedreigt door een bende uit Beverwaard, nav. een ruzie op "fok.nl"
ik versta ze ook nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:50 schreef Isegrim het volgende:
WTF, ik word zeker oud.Oh en ik versta helemaal niks van wat die gastjes zeggen.
Het was hartstikke lekker! *stampvoet*quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:01 schreef SingleCoil het volgende:
Maar dan kun je toch op dezelfde manier van zoethout-extract en bijv.yogurt of slagroom ook ijs maken? Lijkt me niet lekker...
De exacte locatie van de watertaxi durf ik niet te zeggen, vaak wel herkenbaar aan een gele steiger, maar precies weet ik het niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:15 schreef Quoi het volgende:
Hey Rotterdammers,
Ben als Delftse een beetje verdwaald hiero, maareh...morgen wil ik voor een uitje met mijn pa en ma bij stadion Feyenoord op de watertaxi stappen ri Hotel NY. Opstappen doen we bij de Piet Smitkade. Weet iemand precies waar op de Piet Smitkade die boot gaat en waar ik het beste kan parkeren?
Ik weet dat niet, maar je kunt op de website meer informatie vinden. Op de locaties waar de watertaxi stopt staat bij de aanlegsteiger altijd een bord, dus dat kan niet missen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:15 schreef Quoi het volgende:
Hey Rotterdammers,
Ben als Delftse een beetje verdwaald hiero, maareh...morgen wil ik voor een uitje met mijn pa en ma bij stadion Feyenoord op de watertaxi stappen ri Hotel NY. Opstappen doen we bij de Piet Smitkade. Weet iemand precies waar op de Piet Smitkade die boot gaat en waar ik het beste kan parkeren?
Laten we dan ook nog beginnen over de Partij Verdere beperkingen van Vrijheden..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Beste Nederlanders.
Ik deel u mede dat dit jaar Sinterklaas niet komt.
Sinterklaas zijn geld is op .
D.S.B.
De Sinterklaas Bank.
Vriendelijke groet,
Sinterklaas en Pieten
en de VVD (Vrienden Van Dirk)
http://fuckret.hyves.nl/quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat is eigenlijk de link tussen onze kansenjongeren en de RET?
Ik weet dat de RET aangifte overweegt, en ik ben globaal door die filmpjes heen gegaan, maar kijk ik over het RET deel heen ofzo?
http://www.bereikbareregiorotterdam.nl/parkeren_penrquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:52 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik wil vandaag ff naar Zuidplein en wil mijn auto parkeren bij Slinge. Kan dat nog steeds gratis want op de site van de RET kan je ook niks vinden qua parkeerfaciliteiten bij metro stations...
wat betaal je daar nou voor?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Isegrim heeft nieuwe schoenen
oh deed ik dat verkeerdquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je klok moest om 3 uur een uur achteruit, niet om 1 uur 3 uur vooruit
quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:39 schreef DutchTrain het volgende:
Weet iemand of ik het saldo van mijn OV-Chipkaart ook contant op kan nemen.
[ afbeelding ]
Zelfs 1% zou ik al genoeg vinden...
Het leek mij van de kermis te komen, maar toch iets westelijker nog en dichterbij. Coolhaven of Delfshaven.... meen er iets over gelezen te hebben, maar weet echt niet meer wat het was.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Yea ik zie het hier vanuit m'n raam. Boven de Euromast lijkt het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |