hahaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zocht op happy birthday indiaan
Ik kreeg van vriendje een hele leuke bij mijn verjaardag, met bordjes en daarop 'we willen taart' enzoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Van die VIS-plaatjes word ik altijd vrolijkVooral van die giraffen
![]()
Lijstje!
O: snee brood met ham en kaas
T: kokosmakroon op mn werk (uitgedeeldtaart uitdelen is niet handig als je eerst 1,5 uur moet reizen
)
L: snee brood met ham en kaas
T: snee brood met pindakaas
D: halve hemaworst en boerenkool-stamppot
T: ?
Ik op birthday pandaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zocht op happy birthday indiaan
Klopt. Blije eikel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die jongen is echt heel naar
Arrrrr yoo readi to Zumbahhh!? Alrait, let's Zumbaaah!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die jongen is echt heel naar
*chocoladesnoet* mwom mwom mwoaaahwm. Misschienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:55 schreef Daph_ het volgende:
Fijne avond ladies, ik duik m'n bedje weer in. Fijne verjaardag verder Maria! Heb je je Bossche bol al op?
Ja, hij maakte er zelf indian vanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thankies, allemaal! Kittiez![]()
CF, da's een Indiër, da's Sai Baba ofzoiets!Wel een hilarisch plaatje
Heb even gemist wat je precies zoekt. Kleine slotjes verkopen ze ook bij de hema, banden idem. Op schiphol kun je je koffer laten sealen voor vertrek, zodat je weet dat er niets in gestopt wordt door anderen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Gefeliciteerd Maria!![]()
![]()
Mooie leeftijd.
Bedankt voor de tips nog allemaal. Geen tijd meer gehad om langs de ANWB te gaan maar misschien kan ik morgen op Schiphol nog wat vinden om om het koffer heen te doen en anders moet ik maar vertrouwen op de 3 sluitingen van m'n koffer.
PF: het is voor mij ook de eerste keer hoor, daarom vind ik het zo spannend!
Anyway, tot over twee weken!
O ja. Daar zijn speciale airport sloten voor, de douane heeft een loper waarmee ze die kunnen openmaken. Uit een betrouwbare bron weet ik dat ze ook een dikke tang hebben waarmee ze die speciale sloten openknippen zodat hun loper niet slijt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:52 schreef kwakz0r het volgende:
@loveli: je kan m alleen neit laten sealen naar de VS, want daar moet de douane er te allen tijde bij kunnen... eikels...mag ook niet op slot enzo... vandaar mini's zorgen om openspringende koffers.
have fun mini!!
PF! Ik heb vannacht over je gedroomdquote:
Je gaat spijt krijgen als je niet gaat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan op studiereis! Een week! Naar Newcastle met allerlei uitstapjes, onder andere hiken langs Hadrians Wall..
maar ik weet niet of ik wel ga
punt 1: Een week lang weg van René (ja, sad, ik weet 't)
punt 2: Een week lang met andere mensen, full-time...daar ben ik nooit zo goed in
punt 3: geld
maar eigenlijk wil ik wel
Goed bezig met de kwark, nootjes en het fruit, ik zag ze gisteren ook voorbij komen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:32 schreef Tamashii het volgende:
Gefeliciteerd Maria!
Mijn lijstje voor vandaag:
O: Kwark met verse aardbeien
T: Nootjes
L: Twee boterhammen
T: Kiwi
T: Nog wel wat
A: Geeen idee.
T: Geeen idee.
We zijn niet afhankelijk van elkaar hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef kwakz0r het volgende:
@ PPPecht?? ik kan me niet voorstellen dat je zó veel samen bent (ook als je samenwoont)... ik ben een vrij afhankelijk typje, maar t lijkt me als ik later groot ben en een échte relatie heb
voor mij wel echt een vereiste dat ik een weekje zonder mn vriend kan... ik bedoel: als je t niet gewend bent voor maar een weekje om jezelf te vermaken, hoe moet je dan in godsnaam verder als t ooit uitgaat
ik ben heel blij dat ik nu al een paar jaar alleen woon...ik ben t gewend om alleen te zijn nu en hoewel samen léuker is, weet ik dat ik t alleen ook red...
of is dat een te pessimistische houding?
ik heb jaren alleen gewoond, dus ik weet prima dat ik mezelf kan redden en vermaken, maar ik vind het gewoon heerlijk om veel samen te doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef kwakz0r het volgende:
@ PPPecht?? ik kan me niet voorstellen dat je zó veel samen bent (ook als je samenwoont)... ik ben een vrij afhankelijk typje, maar t lijkt me als ik later groot ben en een échte relatie heb
voor mij wel echt een vereiste dat ik een weekje zonder mn vriend kan... ik bedoel: als je t niet gewend bent voor maar een weekje om jezelf te vermaken, hoe moet je dan in godsnaam verder als t ooit uitgaat
ik ben heel blij dat ik nu al een paar jaar alleen woon...ik ben t gewend om alleen te zijn nu en hoewel samen léuker is, weet ik dat ik t alleen ook red...
Dat had zo mijn lijstje kunnen zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan op studiereis! Een week! Naar Newcastle met allerlei uitstapjes, onder andere hiken langs Hadrians Wall..
maar ik weet niet of ik wel ga
punt 1: Een week lang weg van René (ja, sad, ik weet 't)
punt 2: Een week lang met andere mensen, full-time...daar ben ik nooit zo goed in
punt 3: geld
maar eigenlijk wil ik wel
I'm with you... Aan de andere kant is lang uit elkaar zijn ook weer niet zo makkelijk; 4 maanden stage was wel een beetje te lang, dat doet je relatie geen goed. Netzomin als na een tijd samenwonen een weekendrelatie beginnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef kwakz0r het volgende:
Hihi, was het lekker?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*chocoladesnoet* mwom mwom mwoaaahwm. Misschien![]()
Slaap lekker, Daphert!
echt? vind je dat dan niet heel belemmerend? Natuurlijk heb ik de Duutser heel erg gemist toen ik in Zimbabwe was, en zal ik hem heel erg missen als ikw eer in Zweden ben (waar we elkaar hopelijk minstens 1 keer in de maand zien), en vind ik het heerlijk om nu zoveel samen te zijn. Ik zou me zo belemmerd voelen in m'n doen en laten als ik niet langer dan een week weg zou kunnen of willen zijn. Maar, je kiest er natuurlijk zelf voor. Ik snap het alleen niet zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:42 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen!
Nog feli Maria! Welcome back, Phaidra!
Moblo: ik kan me je twijfels wel voorstellen hoor (een week weg van mr. PPP zou ik ook vreselijk vinden - ik heb m in de afgelopen twee jaar nooit meer dan drie dagen niet gezien), maar het klinkt wel als een leuke reis, dus ik zou denk ik toch gaan.
nee hoor, ik ben het er helemaal mee eens. Oh, en ik voel me ook iffy vandaag. Behoorlijk verkouden, keelpijn en erg slecht geslapen. Maar niet naar m'n laatste dag van duitse les gegaan. Dat scheelt ook weer in een akward afscheid van mensen waar je eigenlijk helemaal niets mee hebt..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef kwakz0r het volgende:
wat goed mo van die 8! Wat voor vak was dat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb jaren alleen gewoond, dus ik weet prima dat ik mezelf kan redden en vermaken, maar ik vind het gewoon heerlijk om veel samen te doen.
Mr.Mo zei ook 'nou ja.. een week kan nog net' dus het komt niet alleen van mijn kant
Net mijn eerste essay terug: een 8!!!
Wel wat textuele foutjes, maar soiteen 8 als eerste cijfer!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:50 schreef Phaidra het volgende:
@Sigme, sorry!! Vik gebruikt lln ook al een tijdje en daarom dacht ik dat het bekend was. Maar idd, ik bedoel leerlingen.
Toen we in pompeii aan het kijken waren naar zeer expliciete afbeeldingen in een bordeel zeiden een paar meisjes: "Dát ga ik dus echt nooooiiit doen hoor!!"
't Is goed hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:50 schreef Phaidra het volgende:
@Sigme, sorry!! Vik gebruikt lln ook al een tijdje en daarom dacht ik dat het bekend was. Maar idd, ik bedoel leerlingen.
Schattigquote:Toen we in pompeii aan het kijken waren naar zeer expliciete afbeeldingen in een bordeel zeiden een paar meisjes: "Dát ga ik dus echt nooooiiit doen hoor!!"
Nee, waarom? Ik kies er toch zelf voor? Ik voel me niet belemmerd ofzo, als ik bijvoorbeeld een half jaar in het buitenland zou willen studeren, zou hij me niet tegenhouden hoor. Alleen wil ik dat zelf niet (sowieso ook niet om andere redenen ivm de ziekte van mijn zusje), ik zou zelf nooit een half jaar bij hem weg willen zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
echt? vind je dat dan niet heel belemmerend? Natuurlijk heb ik de Duutser heel erg gemist toen ik in Zimbabwe was, en zal ik hem heel erg missen als ikw eer in Zweden ben (waar we elkaar hopelijk minstens 1 keer in de maand zien), en vind ik het heerlijk om nu zoveel samen te zijn. Ik zou me zo belemmerd voelen in m'n doen en laten als ik niet langer dan een week weg zou kunnen of willen zijn. Maar, je kiest er natuurlijk zelf voor. Ik snap het alleen niet zo.
Oooh wat leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:41 schreef Phaidra het volgende:
Mariaaaa! Nog gefeliciteerd!!
Ik heb trouwens van de groep een heel mooi boek gekregen over fresco's (een tentoonstellingscatalogus van een bijzondere tentoonstelling die we bezocht hebben) en alle lln hebben daar een stukje in geschreven. Zo ontzettend lief!![]()
Helemaal mee eens, dat geldt voor ons ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
meh. Het voelt goed om zo close te zijn en veel samen te doen. Vind alle soorten relaties prima, maar de 'vorm' die wij hebben bevalt ons prima, en ik ben heel blij dat hij zei 'dan ga ik met je mee!' toen ik zei dat ik wellicht wel eens een jaar naar de UK zou willen voor studieBen prima in staat mezelf te redden, maar het is te leuk om al die dingen samen te delen, vinden wij
En daar zijn we erg gelukkig mee
De 8 is voor American Studies![]()
Ach, en de UK is ook nog wel dichtbij, hè. Kun je elkaar nog regelmatig zienquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt goed, Daph!Dalende lijnen ftw!
![]()
Oh ik moet voor de studie ook een semester naar het buitenland. Nou moet ik zeggen dat het me wel verdraaid goed uitkomt dat semesters in Groot Britannië veelal maar 3 maanden lijken te duren, met kerstvakantie er tusseninIk hik er wel tegenaan, maar aan de andere kant: ik studeer niet zo lang meer, dus zal er nu de vruchten van moeten plukken...
Bedankt voor de tip. (Klare ook).quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:57 schreef Phaidra het volgende:
Sigme, dan kan je beter naar Oplontis, Herculaneum, Boscoreale of Stabia. Daar zijn ook hele mooie fresco's te zien, maar dan zonder de massa's toeristen. Maar pompeii was in die regio natuurlijk wel de belangrijkste stad, dus wel groter en meer dingen te zien.
ik denk dat het komt doordat ik het gevoel heb dat ik alleen mezelf kan ontwikkelen, en ik niets wil laten wat die ontwikkeling ten goede komt. En dat soort dingen moet ik ook alleen doen, zoals bijvoorbeeld naar Zimbabwe gaan. Ik had dat niet met m'n vriend samen willen doen (zegt ze achteraf, toen ik er midden in zat heb ik wel eens anders gepiept hoor!), omdat je dan een hele andere ervaring krijgt als in je eentje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:59 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee, waarom? Ik kies er toch zelf voor? Ik voel me niet belemmerd ofzo, als ik bijvoorbeeld een half jaar in het buitenland zou willen studeren, zou hij me niet tegenhouden hoor. Alleen wil ik dat zelf niet (sowieso ook niet om andere redenen ivm de ziekte van mijn zusje), ik zou zelf nooit een half jaar bij hem weg willen zijn.
Gelukkig houden we allebei erg van reizen e.d., dus ontdekken we veel nieuwe dingen samen. Ik weet wel dat het ook anders kan: mijn ex-vriend was totaal niet avontuurlijk (met niets: hij hield niet van reizen, niet van nieuwe dingen eten, wilde maar naar 1 bepaalde club uit etc), en daardoor voelde ik me toen wel belemmerd, omdat ik al die dingen wel graag doe. Maar mijn vriend en ik houden daar allebei van, dus doen we ze gewoon samen.
Als je in je eentje bent, ga je heel andre contacten aan dan wanneer je ergens als stel bentquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik denk dat het komt doordat ik het gevoel heb dat ik alleen mezelf kan ontwikkelen, en ik niets wil laten wat die ontwikkeling ten goede komt. En dat soort dingen moet ik ook alleen doen, zoals bijvoorbeeld naar Zimbabwe gaan. Ik had dat niet met m'n vriend samen willen doen (zegt ze achteraf, toen ik er midden in zat heb ik wel eens anders gepiept hoor!), omdat je dan een hele andere ervaring krijgt als in je eentje.
Waar je mee omgaat...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik denk dat het komt doordat ik het gevoel heb dat ik alleen mezelf kan ontwikkelen, en ik niets wil laten wat die ontwikkeling ten goede komt. En dat soort dingen moet ik ook alleen doen, zoals bijvoorbeeld naar Zimbabwe gaan. Ik had dat niet met m'n vriend samen willen doen (zegt ze achteraf, toen ik er midden in zat heb ik wel eens anders gepiept hoor!), omdat je dan een hele andere ervaring krijgt als in je eentje.
maar je beleeft dingen ook heel anders. Helemaal alleen aan de andere kant is een hele andere ervaring als met z'n tweeen daar zijn (denk ik dan, heb het tot nu toe alleen nog maar alleen meegemaakt..)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je in je eentje bent, ga je heel andre contacten aan dan wanneer je ergens als stel bent
Ik kan me ook wel voorstellen dat zoiets leuk is om alleen te doen hoor, maar ik vind het juist fijn om die dingen met mijn vriend te doen - samen nieuwe dingen meemaken, dan kun je ook op dat moment meer delen. Had je toen niet, toen je alleen in Zimbabwe was, vreselijk de neiging om constant te bellen om maar te vertellen hoe leuk/mooi/spannend alles was?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, ik vond het juist vreselijk moeilijk om er over te vertellen. Het was zoo anders dat ik het niet kon beschrijven. We belden veel, en dan spraken we wel over hoe ik me voelde (niet zo goed, vaak), en over wat voor dingen we gedaan hadden. maar ik kon moeiljk vertellen over hoe het daar was, omdat de wereld zo adners was dat ik het moeilijk in woorden kon uitleggen. Sinds ik terug ben komen er steeds dingetjes op: "oh ja, in Zimbabwe was het zo en zo...", of "in Zimbabwe ging het zo en zo.."quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat zoiets leuk is om alleen te doen hoor, maar ik vind het juist fijn om die dingen met mijn vriend te doen - samen nieuwe dingen meemaken, dan kun je ook op dat moment meer delen. Had je toen niet, toen je alleen in Zimbabwe was, vreselijk de neiging om constant te bellen om maar te vertellen hoe leuk/mooi/spannend alles was?
Helemaal mee eens. Hij zou me niet tegenhouden (hij gaat dus gewoon meequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:59 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee, waarom? Ik kies er toch zelf voor? Ik voel me niet belemmerd ofzo, als ik bijvoorbeeld een half jaar in het buitenland zou willen studeren, zou hij me niet tegenhouden hoor.
Daarop stonden de meest uiteenlopende sexuele standjes, zodat de mannen die niet konden lezen, op de plaatjes konden aanwijzen welk 'arrangement' ze wilden. Volgens mij riepen vooral de anale en orale standjes weerstand op.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben ik de enige die benieuwd is wat er op die fresco's stond?.
Geef een gil als het nog bestaat, dan schrijf ik me ook inquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vriendje naar de huishoudschool sturen, als dat nog bestaat?
Nja, mijn Meneer heeft ook jaaaaren in een studentenhuis gewoond, en kan prima schoonmaken enzo, maar hij ziet dingen gewoon minder snel... Is ook een kwestie van opvoeding, denk ik (mijn hyperschone moeder vs mijn tamelijk slonzige schoonmoederquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:53 schreef P.F het volgende:
Heeft je vriendje nooit op zichzelf gewoond?
Ik krijg altijd op m'n kop van hem als er over datum spullen in staan
Dit inderdaad. En wat Nynke zegt. Hij zei dat hij gister had willen opruimen, maar dat lukte niet omdat hij pas heel laat uit zijn werk thuis was. Godzijdank hebben we tegenwoordig een vaatwasser, want de afwas heeft hij wél keurig bijgehouden!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nja, mijn Meneer heeft ook jaaaaren in een studentenhuis gewoond, en kan prima schoonmaken enzo, maar hij ziet dingen gewoon minder snel... Is ook een kwestie van opvoeding, denk ik (mijn hyperschone moeder vs mijn tamelijk slonzige schoonmoeder).
Euhmquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:48 schreef loveli het volgende:
Ik voel me zoooo'n sloddervos vergeleken bij jullie
My thoughts exactly!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
EuhmIk ben in theorie ook opgeruimder dan in de praktijk hoor
Ik kan me enorm ergeren aan rommel, maar voor ik mezelf van achter mn pc oids naar de stofzuiger gesleept heb, zijn we meestal wel even verder
Ik ook (oke, eerder 8quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:26 schreef P.F het volgende:
O ik doe ook altijd 5 wassen tegelijk![]()
Ben blijkbaar net een gast..
Ach, 't is niet alsof ik altijd aan het poetsen ben, bij ons is het ook vaak vies wegens tijdgebrek/geen puf. Binnenkort krijgen we een kuismadamquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:48 schreef loveli het volgende:
Ik voel me zoooo'n sloddervos vergeleken bij jullie
Wtf, stoppen ze er gewoon echt ijzer in?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:22 schreef Muis006 het volgende:
Nog een reden om geen cornflakes (meer) te eten:
Echt ijzer in Kellogg's
quote:
Mwehe bekend! Ik ging net even bedenken wat ik wou doen en wat ik gedaan heb tot nu toe...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:11 schreef loveli het volgende:![]()
![]()
Valt niet op he, dat ik vandaag lui achter m'n compu zit ipv op te ruimen, schoon te maken, werken, noem maar op.
Kun je door een cake gooien, misschien? Ik weet dat dat met wortel kan, iig, na het centrifugeren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:26 schreef sigme het volgende:
Oh, en er bleef ook nog fijngemalen appel over. Ook heel apart. Ik kon het niet weggooien (weggooien is niet mijn sterkste kant). Heb het in een bakje apart gezet, ik ga morgen eens daarmee experimenteren.
Thuiswerkdag vandaag. Maar hé, ik ben vanochtend om 4 uur begonnen met stukken lezen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:22 schreef Tinkepink het volgende:
ah, daar ben je! Ik heb je achternaam proberen te achterhalen om je te bedanken,maar dat is helaas niet gelukt. Dus dan maar zo: dank je! En het boek is net zo slecht als je had gezegd![]()
Ah, cake, goeie tip! Heb ik nu niks aan, want de kippen zijn van de legquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je door een cake gooien, misschien? Ik weet dat dat met wortel kan, iig, na het centrifugeren.
Dat schuim trekt bij mij meestal met een uurtje ofzo wel weg
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:22 schreef Tinkepink het volgende:
ah, daar ben je! Ik heb je achternaam proberen te achterhalen om je te bedanken,maar dat is helaas niet gelukt. Dus dan maar zo: dank je! En het boek is net zo slecht als je had gezegd
Ha, dan heb je zeker dezelfde als ik! De quattro formaggi van Casa di Mama ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:06 schreef Daph_ het volgende:
Vanavond pizzaSchade valt op zich mee; 429 kCal voor een halve pizza. Had het erger verwacht!
Formaggi, *ril* Nee, ik vind kaas een noodzakelijk kwaad op een pizzaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ha, dan heb je zeker dezelfde als ik! De quattro formaggi van Casa di Mama ?
Ik had het ook gezien. Zat echt zo van:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:22 schreef Muis006 het volgende:
Nog een reden om geen cornflakes (meer) te eten:
Echt ijzer in Kellogg's
Ja goed...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Progje!Dank je wel! Como estaaas?
Ik vind andersom: oude kaas is nog wel lekker, belegen alleen als het pittig is en jonge kaas is plastickaasquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kaas is alleen lekker als ie heel jong is. Graskaas enzo. Jong belegen en zwaarder is bah.... vind ik dan
Citrusfruit is natuurlijk rijk aan vitamine c en de witte kern barst van de goede stofjes. Dus helemaal prima en niet alle velletjes eraf peuteren. Mensen met rheuma kunnen vaak slecht tegen citrusfruit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:28 schreef sigme het volgende:
Oh ja Loveli, in het vorig topic vroeg ik je nog wat jij dacht van het gezondheidsgehalte van citrusfruit. Als je antwoord hebt gegeven heb ik het gemist.
Wat is jouw opinie op citrus?
Ik denk dat 't eigenlijk best ok fruit is, maar ik heb me er niet in verdiept. Wel gister drie zakken mandarijn gekocht.
Dankquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Citrusfruit is natuurlijk rijk aan vitamine c en de witte kern barst van de goede stofjes. Dus helemaal prima en niet alle velletjes eraf peuteren. Mensen met rheuma kunnen vaak slecht tegen citrusfruit.
Dan is mn laatste tentamen geweest. Ik heb niet zo'n zin in leren atmquote:
Hier nog één. Ik kan kiezen uit:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan is mn laatste tentamen geweest. Ik heb niet zo'n zin in leren atm.
Wat goed!! en zo ver ook weer!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank![]()
Ik heb een rondje gerend, 13 km, in het verbluffende tempo van 9,0km/u. Nog een wonder dat ik niet omgevallen ben. Nu snel even een bakje brinta en dan op de fiets erop uit, wat boodschapjes doen.
Mo, niet doen. Je hebt nu eenmaal die keus gemaakt, sta er dan ook achter. Je gaat die tentamens later maken en dan óók goed maken, en in Rome ga je het ook gewoon leuk hebben! geniet van de dingen die je doet, niet van de dingen die je had kúnnen doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit vooral te balen dat ik mijn tentamens niet kan maken![]()
gisteren geoefend voor het tentamen van Literatuur en ik weet 100% zeker dat ik het gehaald zou hebben als ik het gemaakt zou hebben volgende week.. maargoed..zit nou eenmaal in Rome dan..
Bah, ik had zó graag die tentamens gemaakt en flink gebikkeld en allemaal 8en in de wacht gesleept
Doen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:34 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil misschien gaan mtb-en vanmiddag na de lunch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik moet eens één grote spiegel kopen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Veel plezier!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag schattekes! Tot volgende week!
Ik ben er wel hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
*roti-burp*![]()
Wat is het rustig hier!</no shit Sherlock statement of the day>
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoor. Maar officieel studeer ik en het ziet er zo SOG uit als ik steeds post
.
Ik wil ook chipsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben er half, maar ga zo op de bank zitten meten een zak chips
![]()
En zo moet het zijn!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hou van mijn lieve vriend, mijn alles... Hij is de grote liefde van mijn leven
Ah shitquote:Op zondag 18 oktober 2009 09:00 schreef cyclechick het volgende:
gisteravond hebben mr mindfullness en ik er een punt achter gezet. gelukkig was er een vriendinnetje in de buurt met tequila
nu is de kater dubbel.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door kwakz0r op 18-10-2009 10:23:47 ]Kwak
quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:00 schreef cyclechick het volgende:
gisteravond hebben mr mindfullness en ik er een punt achter gezet. gelukkig was er een vriendinnetje in de buurt met tequila
't Moet wel, ik val niet meer af terwijl ik m'n eetpatroon nu wel best vind en eigenlijk niet wil veranderen. De afgelopen tijd was zo hectisch dat sporten er echt bij inschoot, maar de komende tijd lijkt wat rustiger te worden dus ik hoop dat ik het weer een beetje kan oppakken. En rennen is gewoon lekker, maakt je hoofd leegquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Way to go, Merel!Denk maar zo, je sport iig, da's al meer dan een heel groot deel van de Nederlandse bevolking kan zeggen
Gecondoleerd en sterkte voor jou en de restquote:Op zondag 18 oktober 2009 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
nou... dat wordt een begrafenis/crematie deze week..
vanochtend is chrisje overleden... 6 dagen na de diagnose... De telefoon ging om half 8.. dan weet je wel genoeg..
Ah wat rot zegquote:Op zondag 18 oktober 2009 09:00 schreef cyclechick het volgende:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:17 schreef sigme het volgende:
Cyclechick sterkte met de katers.
Merel, lekker rennen! Het is alweer prachtig weer.
Ik heb zojuist een nieuw persoonlijk record gelopen, het 12km-rondje met een snelheid van 11,6km/u.
Ik heb een allegaartje gemaakt van een stuk of tien recepten die ik vond.quote:
Vind het knap dat je sterk genoeg bent om dat dan te beslissenquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:39 schreef cyclechick het volgende:
dus ja, dan houdt het op...
quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ben ff niet aan de Mevrouw. Weet het van de appel, maar gister veel gegeten en een ontbijt voor drie, dus ach..
Weet je weet je weet je! Als je vindt dat je ongezond hebt gegeten, kan je de dag erna idd best extra je best doen hoor! Maar ik denk dat Kwak en ik meer struikelen om de manier waaróp je dan je best doetquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het serieus wel meevallen?Gister veel gegeten, wijntjes gedronken en vanochtend royaal ontbijt. Dan is het toch niet zó raar dat ik nu wat minder neem? Toch
.
Nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:44 schreef Merel het volgende:
Hey Vik, hoe is het eigenlijk ooit afgelopen met jouw Mevrouw..?
Zoiets dacht ik alquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:56 schreef Viking84 het volgende:
Niet. Ik ben niet zo sterk als CC en jou
.
Jij hapt niet toch?, dus dan ben je sterkquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al![]()
En ik ben ook niet sterk hoor, daarom vond ik CC juist zo knap!
Als jou, Vik?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:56 schreef Viking84 het volgende:
Niet. Ik ben niet zo sterk als CC en jou
.
Ik dacht eigenlijk dat ze dat vanzelf wel zou zien en dan zou verbeterenquote:
http://www.drjoecarver.co(...)entifyingLosers.htmlquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hapt niet toch?, dus dan ben je sterk.
Dat kun je ook omdraaien. Eens in de zoveel tijd betaalt ze uit, maar de hoofdprijs valt niet. Blijf jij je geld erin gooien?quote:- Imagine a dead slot machine. If we are in Las Vegas at a slot machine and pull the handle ten times and nothing happens - we move on to another machine. However, if on the tenth time the slot machine pays us even a little, we keep pulling the handle - thinking the jackpot is on the way. If we are very stern and stable about the decision to end the relationship over many days, then suddenly offer a possibility or hope for reconciliation - we've given a little pay and the pressure will continue. Never change your position - always say the same thing. "The Loser" will stop playing a machine that doesn't pay off and quickly move to another.
Ik ga helemaal niet voor de hoofdprijs en verder wil ik er ook helemaal niet over pratenquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:16 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.drjoecarver.co(...)entifyingLosers.html
[..]
Dat kun je ook omdraaien. Eens in de zoveel tijd betaalt ze uit, maar de hoofdprijs valt niet. Blijf jij je geld erin gooien?
makkelijk gezegd als het om een ander gaat en niet om jezelf, ik weet
Sorry dat ik erover begonnen ben dan!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet voor de hoofdprijs en verder wil ik er ook helemaal niet over praten.
Geeft niet hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Sorry dat ik erover begonnen ben dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |