Goed bezig met de kwark, nootjes en het fruit, ik zag ze gisteren ook voorbij komen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:32 schreef Tamashii het volgende:
Gefeliciteerd Maria!
Mijn lijstje voor vandaag:
O: Kwark met verse aardbeien
T: Nootjes
L: Twee boterhammen
T: Kiwi
T: Nog wel wat
A: Geeen idee.
T: Geeen idee.
We zijn niet afhankelijk van elkaar hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef kwakz0r het volgende:
@ PPPecht?? ik kan me niet voorstellen dat je zó veel samen bent (ook als je samenwoont)... ik ben een vrij afhankelijk typje, maar t lijkt me als ik later groot ben en een échte relatie heb
voor mij wel echt een vereiste dat ik een weekje zonder mn vriend kan... ik bedoel: als je t niet gewend bent voor maar een weekje om jezelf te vermaken, hoe moet je dan in godsnaam verder als t ooit uitgaat
ik ben heel blij dat ik nu al een paar jaar alleen woon...ik ben t gewend om alleen te zijn nu en hoewel samen léuker is, weet ik dat ik t alleen ook red...
of is dat een te pessimistische houding?
ik heb jaren alleen gewoond, dus ik weet prima dat ik mezelf kan redden en vermaken, maar ik vind het gewoon heerlijk om veel samen te doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef kwakz0r het volgende:
@ PPPecht?? ik kan me niet voorstellen dat je zó veel samen bent (ook als je samenwoont)... ik ben een vrij afhankelijk typje, maar t lijkt me als ik later groot ben en een échte relatie heb
voor mij wel echt een vereiste dat ik een weekje zonder mn vriend kan... ik bedoel: als je t niet gewend bent voor maar een weekje om jezelf te vermaken, hoe moet je dan in godsnaam verder als t ooit uitgaat
ik ben heel blij dat ik nu al een paar jaar alleen woon...ik ben t gewend om alleen te zijn nu en hoewel samen léuker is, weet ik dat ik t alleen ook red...
Dat had zo mijn lijstje kunnen zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan op studiereis! Een week! Naar Newcastle met allerlei uitstapjes, onder andere hiken langs Hadrians Wall..
maar ik weet niet of ik wel ga
punt 1: Een week lang weg van René (ja, sad, ik weet 't)
punt 2: Een week lang met andere mensen, full-time...daar ben ik nooit zo goed in
punt 3: geld
maar eigenlijk wil ik wel
I'm with you... Aan de andere kant is lang uit elkaar zijn ook weer niet zo makkelijk; 4 maanden stage was wel een beetje te lang, dat doet je relatie geen goed. Netzomin als na een tijd samenwonen een weekendrelatie beginnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef kwakz0r het volgende:
Hihi, was het lekker?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*chocoladesnoet* mwom mwom mwoaaahwm. Misschien![]()
Slaap lekker, Daphert!
echt? vind je dat dan niet heel belemmerend? Natuurlijk heb ik de Duutser heel erg gemist toen ik in Zimbabwe was, en zal ik hem heel erg missen als ikw eer in Zweden ben (waar we elkaar hopelijk minstens 1 keer in de maand zien), en vind ik het heerlijk om nu zoveel samen te zijn. Ik zou me zo belemmerd voelen in m'n doen en laten als ik niet langer dan een week weg zou kunnen of willen zijn. Maar, je kiest er natuurlijk zelf voor. Ik snap het alleen niet zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:42 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen!
Nog feli Maria! Welcome back, Phaidra!
Moblo: ik kan me je twijfels wel voorstellen hoor (een week weg van mr. PPP zou ik ook vreselijk vinden - ik heb m in de afgelopen twee jaar nooit meer dan drie dagen niet gezien), maar het klinkt wel als een leuke reis, dus ik zou denk ik toch gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |