Klopt. Blije eikel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die jongen is echt heel naar
Arrrrr yoo readi to Zumbahhh!? Alrait, let's Zumbaaah!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die jongen is echt heel naar
*chocoladesnoet* mwom mwom mwoaaahwm. Misschienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:55 schreef Daph_ het volgende:
Fijne avond ladies, ik duik m'n bedje weer in. Fijne verjaardag verder Maria! Heb je je Bossche bol al op?
Ja, hij maakte er zelf indian vanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thankies, allemaal! Kittiez![]()
CF, da's een Indiër, da's Sai Baba ofzoiets!Wel een hilarisch plaatje
Heb even gemist wat je precies zoekt. Kleine slotjes verkopen ze ook bij de hema, banden idem. Op schiphol kun je je koffer laten sealen voor vertrek, zodat je weet dat er niets in gestopt wordt door anderen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Gefeliciteerd Maria!![]()
![]()
Mooie leeftijd.
Bedankt voor de tips nog allemaal. Geen tijd meer gehad om langs de ANWB te gaan maar misschien kan ik morgen op Schiphol nog wat vinden om om het koffer heen te doen en anders moet ik maar vertrouwen op de 3 sluitingen van m'n koffer.
PF: het is voor mij ook de eerste keer hoor, daarom vind ik het zo spannend!
Anyway, tot over twee weken!
O ja. Daar zijn speciale airport sloten voor, de douane heeft een loper waarmee ze die kunnen openmaken. Uit een betrouwbare bron weet ik dat ze ook een dikke tang hebben waarmee ze die speciale sloten openknippen zodat hun loper niet slijt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:52 schreef kwakz0r het volgende:
@loveli: je kan m alleen neit laten sealen naar de VS, want daar moet de douane er te allen tijde bij kunnen... eikels...mag ook niet op slot enzo... vandaar mini's zorgen om openspringende koffers.
have fun mini!!
PF! Ik heb vannacht over je gedroomdquote:
Je gaat spijt krijgen als je niet gaat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan op studiereis! Een week! Naar Newcastle met allerlei uitstapjes, onder andere hiken langs Hadrians Wall..
maar ik weet niet of ik wel ga
punt 1: Een week lang weg van René (ja, sad, ik weet 't)
punt 2: Een week lang met andere mensen, full-time...daar ben ik nooit zo goed in
punt 3: geld
maar eigenlijk wil ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |