abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 oktober 2009 @ 10:38:59 #251
331 Merel
Be here now.
pi_73799214
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 10:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Way to go, Merel! Denk maar zo, je sport iig, da's al meer dan een heel groot deel van de Nederlandse bevolking kan zeggen
't Moet wel, ik val niet meer af terwijl ik m'n eetpatroon nu wel best vind en eigenlijk niet wil veranderen. De afgelopen tijd was zo hectisch dat sporten er echt bij inschoot, maar de komende tijd lijkt wat rustiger te worden dus ik hoop dat ik het weer een beetje kan oppakken. En rennen is gewoon lekker, maakt je hoofd leeg
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 18 oktober 2009 @ 10:46:47 #252
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73799326
fotoboek van de fotografe die mee was op tournee deze zomer is er

http://www.graphicalert.com/photography/i-romantici-2009/

ik sta op vrijwel geen enkele foto (op de meeste foto's stopt het beeld bijvoorbeld net voor waar ik sta) dus ik denk niet dat ik m ga kopen voor 25 euro. wel mooie beelden van de groep en de rep[etities (en ik sta wel op de groepsfoto's zoals de allerlaatste pagina in de beurs van berlage- die is wel gaaf...ik wou dat ik die los kon bestellen)
Kwak
pi_73799734
Moterbloempje gecondoleerd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_73799824
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
nou... dat wordt een begrafenis/crematie deze week..

vanochtend is chrisje overleden... 6 dagen na de diagnose... De telefoon ging om half 8.. dan weet je wel genoeg..
Gecondoleerd en sterkte voor jou en de rest . Dat ritje van vanmiddag, dat lijkt me echt heel erg bijzonder.
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 09:00 schreef cyclechick het volgende:
gisteravond hebben mr mindfullness en ik er een punt achter gezet. gelukkig was er een vriendinnetje in de buurt met tequila
nu is de kater dubbel.....
Ah wat rot zeg .

@kwak: heb je het mailadres van de fotografe? Wie weet is het wel gewoon mogelijk om alleen die laatste pagina/foto te bestellen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73799872
Moblo...
Hopelijk wordt het een mooi ritje met haar bij jullie achterop.

Cycle.
Was niet jouw idee geloof ik? Ik dacht dat je het wel zag zitten?
Sterkte met je katers.

Resultaat van gisteren:
O: twee geroosterde boterhammen met boter
L: tosti
D: indiase linzensoep met turks brood

Planning voor vandaag:
O: twee geroosterde boterhammen met boter
L: stapel mandarijntjes
D: pizza (uit eten)
  zondag 18 oktober 2009 @ 11:15:10 #256
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73799876
Gecondoleerd MoBlo...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73799916
Cyclechick sterkte met de katers .

Merel, lekker rennen! Het is alweer prachtig weer.
Ik heb zojuist een nieuw persoonlijk record gelopen, het 12km-rondje met een snelheid van 11,6km/u.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 18 oktober 2009 @ 11:19:09 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73799945
Sigme! Hardloopster!

VMW: Indiase linzensoep? Vertel?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73800266
gecondoleerd Mo... sterkte!

Het was wel mijn idee, maar dat was n.a.v van zijn standpunt (hij wilde niks vasts en ik stond nu op een punt waar ik toch moest kiezen, samen door en écht samen, of ieder zijn eigen weg in...). dus ja, dan houdt het op...
nu maar even douchen en straks naar yoga. Ik kom er wel weer bovenop
Heb net even zielig john mayer "dreaming with a broken heart" geluisterd, maar eigenlijk is het niet eens zo erg. meer een scheurtje in mijn hart
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73800279
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:17 schreef sigme het volgende:
Cyclechick sterkte met de katers .

Merel, lekker rennen! Het is alweer prachtig weer.
Ik heb zojuist een nieuw persoonlijk record gelopen, het 12km-rondje met een snelheid van 11,6km/u.
  zondag 18 oktober 2009 @ 12:00:04 #261
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73800652
Ye strong wohmahn, Fiets!

Prospective lijstje! Niet perfect maar best okee geloof ik

O: volkorenbroodtosti
T: bakje kwark
L: pita met falafel en kouseband
T: beker melk en misschien nog een snee brood
D: nasi met foe yong hai
T: hangt er vanaf of we nog naar de bios gaan
pi_73800794
Moblo gecondoleerd

Wat een prachtig gebaar van dat "ritje"
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_73800831
Mogge! voor Cycle met haar kater. En Mo, wat super dat jullie allemaal met duostepjes uit gaan rijden, wat een leuke gedachte!

Ik heb gisteren lousy gegeten (overdag veel te weinig en 's avonds teveel), en ik vrees dat vandaag hetzelfde verhaal wordt
O: Verse jus, 2 stroopwafels, bak kwark
S: zo 10 of 12 km rennen, het is heerlijk weer hier
L: kliekjeslunch: pompoen-rucolasalade met tahindressing, stuk hartige taart met walnoot/parmezaankorst en een half creme bruleetje met witte choco en frambozen
D: bietensoepje met komijn&sinaasappel, stukje brood met gesmolten knoflookboter, kabeljauwhaasje van de grill, spaansige aardappelschotel met tomaat en saffraan, chocoladecake toe. En wijn erbij.
pi_73801028
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
VMW: Indiase linzensoep? Vertel?
Ik heb een allegaartje gemaakt van een stuk of tien recepten die ik vond.

Men neme wat ui, prei, lenteui en knof en fruit het even aan.
Daarna gaat er ca 3,5L water met 3 groentebouillonblokjes bij en drie kruimige aardappels en twee wortels in blokjes gesneden.
En verder 300gram geweekte rode linzen, 1 klein blikje tomatenpuree, snuif peper, beetje geelwortel, cayennepeper, wat djintan en flink wat kerrie en een theeei gevuld met 2 grote laurierbladeren en 7 kruidnagelen.
Aan de kook brengen en een drie kwartier laten pruttelen.
Op het eind mogen er nog een paar handjes diepvrieserwtjes bij voor de knapperigheid.
Scheut kokosmelk erbij, wat koriander erover en smullen maar.
Was jammie en smaakte echt zoals bij de Indiaan.
Vult wel enorm, dus ik heb nu twee bakjes in de koelkast en twee bakjes in de vriezer staan.
  zondag 18 oktober 2009 @ 12:23:40 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73801126
Gecondoleerd Mo.

Sterkte Cycle, das mooi klote.

Lijst:
O: Grote waldkornbol met van alles erop, beschuit met jam, gekookt ei
S: anderhalf uur wandelen
L: Grote kom yoghurt met mandarijn, druiven, stukjes peer en banaan (heerlijk!!)
S: uur fietsen
T: appel
T: 2 kommen bloemkoolsoep
D: Hutspot met rundervink
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73801365
Gecondoleerd Moblo, die rit klinkt wel echt heel erg mooi.
En sterkte voor cycle, wel goed dat je hebt besloten er dan een punt achter te zetten als gewoon iets los niet is wat je wil!

Ik ben vandaag mijn bed nog niet uit geweest en ik moet eigenlijk nu gaan ontbijten en hardlopen om die 5 triljoen calorieën die ik gister heb gegeten enigszins goed te maken maar ik lig zo lekkerrrr.
pi_73801367
Mijn lijstje:
O: mandarijn, 2 crackers kaas
S: yoga anderhalf uur
L: ?
D: ik ga lekker iets uitgebreids voor mezelf koken waarschijnlijk pasta met pompoen en geitekaas
  zondag 18 oktober 2009 @ 12:39:00 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73801496
Toch een voor cycle, omdat het toch ook wel rot is.

Lijstje gister, beetje vreemd, want laat gegeten:

O: bakje yoghurt
S: RPM
T: bak havermoutpap
L: -
T: paar werthers echte dingetjes
T: 2 boterhammen met sandwichspread
D: gevulde puntpaprika met tonijn, spaanse tomatentaart, echte boer'nyoghurt, 2 glazen rode wijn
T: 1 glas dessertwijn

Vandaag:

O: 1 kaiserbrötchen, 1 danerollescroissant, 1 plak versgebakken brood, glaasje jus
T: *burp* niks
L: appeltje
T: wat olijfjes denk ik
D: brood met een soepje
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 18 oktober 2009 @ 12:44:48 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73801631
Dank je wel, VMW! Klinkt lekker *slaat op*

XM: loop je tegenwoordig eigenlijk nog bij De Mevrouw?
Oh en een appel is geen L he! Tomatentaaaart
  zondag 18 oktober 2009 @ 12:50:35 #270
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73801785
Nee, ben ff niet aan de Mevrouw. Weet het van de appel, maar gister veel gegeten en een ontbijt voor drie, dus ach..
  zondag 18 oktober 2009 @ 12:56:52 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73801965
Ik vind je lijstje van gisteren eigenlijk (op de wijn en snoepjes na ) super! Ik zie brood en kwark en havermout en een goeie avondmaaltijd op een dag dat je stevig gesport hebt! *plakt sticker*
Die van vandaag vind ik niet zo tof, dus om daarvoor een sticker te verdienen ( ) moet je nog even bijbunkeren Je D is namelijk ook mager en je T's nagenoeg non-existent
pi_73802004
Goedemorgen!

Sterkte, moblo. Gecondoleerd.

DaD, veel plezier!

XM, geweldig zie je er uit!

Ik gisteravond dus uit eten geweest, heb carpaccio genomen en daarna vegetarische cannelloni. Ik dacht dus dat het nog wel meeviel, kregen we tiramisu van het huis (we komen daar nogal vaak, krijgen altijd extra dingen ) - die kon ik natuurlijk niet laten staan.

Vandaag viert mijn moeder haar verjaardag, probeer me in te houden maar zal ook wel niet al te gezond worden. Neem iig geen taart.
  zondag 18 oktober 2009 @ 13:02:16 #273
331 Merel
Be here now.
pi_73802102
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:39 schreef cyclechick het volgende:
dus ja, dan houdt het op...
Vind het knap dat je sterk genoeg bent om dat dan te beslissen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_73802445
Lijst tot zover:
  • Cruesli & melk (met opzet cruesli, kijken of het prettiger rent met wat suiker achter de kiezen)
  • 3 mandarijnen
  • Appelhavermoutkoek met honing
  • 1 bakkersboterham, 4 plakken zelfgemaakt appelkaneelbrood, anderhalve plak zelfgemaakt studentenhaverbrood, 2 krekkers + boter, mayo, courgettezoetzuur, worst, kipfilet, jam

De dag kan beginnen.

Van de appelpuree die overbleef na appelsaap maken met de sapcentrifuge heb ik de helft vermengd met havermout en hier een soort slappe koeken van gebakken. Proeft wat macrobiotisch maar niet verkeerd. De andere helft heb ik door brooddeeg gekneed, beetje kaneel erbij. Lekker brood - sammig. Van de appel proef ik niet veel terug, de kaneel wel.
  • ik moet verrassend weinig
      zondag 18 oktober 2009 @ 13:15:30 #275
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_73802479
    quote:
    Op zondag 18 oktober 2009 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Nee, ben ff niet aan de Mevrouw. Weet het van de appel, maar gister veel gegeten en een ontbijt voor drie, dus ach..
    je ziet er geweldig uit, mevroi, dus tijd om normaal te gaan eten...
    ik kreeg laatst te horen dat ik spoken zag topen ik vond dat je ongezond compenseer gedrag vertoonde, maar ben blij dat ik niet de enige ben die t ziet blijkbaar (en ik weet dat je t ws. niet met mij/maria eens bent... maar toch. echt. je doet het wel hoor. weer/nog steeds....)
    Kwak
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')