SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik moet eens één grote spiegel kopen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Veel plezier!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag schattekes! Tot volgende week!
Ik ben er wel hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
*roti-burp*![]()
Wat is het rustig hier!</no shit Sherlock statement of the day>
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoor. Maar officieel studeer ik en het ziet er zo SOG uit als ik steeds post
.
Ik wil ook chipsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben er half, maar ga zo op de bank zitten meten een zak chips
![]()
En zo moet het zijn!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hou van mijn lieve vriend, mijn alles... Hij is de grote liefde van mijn leven
Ah shitquote:Op zondag 18 oktober 2009 09:00 schreef cyclechick het volgende:
gisteravond hebben mr mindfullness en ik er een punt achter gezet. gelukkig was er een vriendinnetje in de buurt met tequila
nu is de kater dubbel.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door kwakz0r op 18-10-2009 10:23:47 ]Kwak
quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:00 schreef cyclechick het volgende:
gisteravond hebben mr mindfullness en ik er een punt achter gezet. gelukkig was er een vriendinnetje in de buurt met tequila
't Moet wel, ik val niet meer af terwijl ik m'n eetpatroon nu wel best vind en eigenlijk niet wil veranderen. De afgelopen tijd was zo hectisch dat sporten er echt bij inschoot, maar de komende tijd lijkt wat rustiger te worden dus ik hoop dat ik het weer een beetje kan oppakken. En rennen is gewoon lekker, maakt je hoofd leegquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Way to go, Merel!Denk maar zo, je sport iig, da's al meer dan een heel groot deel van de Nederlandse bevolking kan zeggen
Gecondoleerd en sterkte voor jou en de restquote:Op zondag 18 oktober 2009 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
nou... dat wordt een begrafenis/crematie deze week..
vanochtend is chrisje overleden... 6 dagen na de diagnose... De telefoon ging om half 8.. dan weet je wel genoeg..
Ah wat rot zegquote:Op zondag 18 oktober 2009 09:00 schreef cyclechick het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |