Ach, 't is niet alsof ik altijd aan het poetsen ben, bij ons is het ook vaak vies wegens tijdgebrek/geen puf. Binnenkort krijgen we een kuismadamquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:48 schreef loveli het volgende:
Ik voel me zoooo'n sloddervos vergeleken bij jullie
Wtf, stoppen ze er gewoon echt ijzer in?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:22 schreef Muis006 het volgende:
Nog een reden om geen cornflakes (meer) te eten:
Echt ijzer in Kellogg's
quote:
Mwehe bekend! Ik ging net even bedenken wat ik wou doen en wat ik gedaan heb tot nu toe...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:11 schreef loveli het volgende:![]()
![]()
Valt niet op he, dat ik vandaag lui achter m'n compu zit ipv op te ruimen, schoon te maken, werken, noem maar op.
Kun je door een cake gooien, misschien? Ik weet dat dat met wortel kan, iig, na het centrifugeren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:26 schreef sigme het volgende:
Oh, en er bleef ook nog fijngemalen appel over. Ook heel apart. Ik kon het niet weggooien (weggooien is niet mijn sterkste kant). Heb het in een bakje apart gezet, ik ga morgen eens daarmee experimenteren.
Thuiswerkdag vandaag. Maar hé, ik ben vanochtend om 4 uur begonnen met stukken lezen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:22 schreef Tinkepink het volgende:
ah, daar ben je! Ik heb je achternaam proberen te achterhalen om je te bedanken,maar dat is helaas niet gelukt. Dus dan maar zo: dank je! En het boek is net zo slecht als je had gezegd![]()
Ah, cake, goeie tip! Heb ik nu niks aan, want de kippen zijn van de legquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je door een cake gooien, misschien? Ik weet dat dat met wortel kan, iig, na het centrifugeren.
Dat schuim trekt bij mij meestal met een uurtje ofzo wel weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |