quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:22 schreef Tinkepink het volgende:
ah, daar ben je! Ik heb je achternaam proberen te achterhalen om je te bedanken,maar dat is helaas niet gelukt. Dus dan maar zo: dank je! En het boek is net zo slecht als je had gezegd
Ha, dan heb je zeker dezelfde als ik! De quattro formaggi van Casa di Mama ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:06 schreef Daph_ het volgende:
Vanavond pizzaSchade valt op zich mee; 429 kCal voor een halve pizza. Had het erger verwacht!
Formaggi, *ril* Nee, ik vind kaas een noodzakelijk kwaad op een pizzaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ha, dan heb je zeker dezelfde als ik! De quattro formaggi van Casa di Mama ?
Ik had het ook gezien. Zat echt zo van:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:22 schreef Muis006 het volgende:
Nog een reden om geen cornflakes (meer) te eten:
Echt ijzer in Kellogg's
Ja goed...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Progje!Dank je wel! Como estaaas?
Ik vind andersom: oude kaas is nog wel lekker, belegen alleen als het pittig is en jonge kaas is plastickaasquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kaas is alleen lekker als ie heel jong is. Graskaas enzo. Jong belegen en zwaarder is bah.... vind ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |