quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:22 schreef Tinkepink het volgende:
ah, daar ben je! Ik heb je achternaam proberen te achterhalen om je te bedanken,maar dat is helaas niet gelukt. Dus dan maar zo: dank je! En het boek is net zo slecht als je had gezegd
Ha, dan heb je zeker dezelfde als ik! De quattro formaggi van Casa di Mama ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:06 schreef Daph_ het volgende:
Vanavond pizzaSchade valt op zich mee; 429 kCal voor een halve pizza. Had het erger verwacht!
Formaggi, *ril* Nee, ik vind kaas een noodzakelijk kwaad op een pizzaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ha, dan heb je zeker dezelfde als ik! De quattro formaggi van Casa di Mama ?
Ik had het ook gezien. Zat echt zo van:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:22 schreef Muis006 het volgende:
Nog een reden om geen cornflakes (meer) te eten:
Echt ijzer in Kellogg's
Ja goed...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Progje!Dank je wel! Como estaaas?
Ik vind andersom: oude kaas is nog wel lekker, belegen alleen als het pittig is en jonge kaas is plastickaasquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kaas is alleen lekker als ie heel jong is. Graskaas enzo. Jong belegen en zwaarder is bah.... vind ik dan
Citrusfruit is natuurlijk rijk aan vitamine c en de witte kern barst van de goede stofjes. Dus helemaal prima en niet alle velletjes eraf peuteren. Mensen met rheuma kunnen vaak slecht tegen citrusfruit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:28 schreef sigme het volgende:
Oh ja Loveli, in het vorig topic vroeg ik je nog wat jij dacht van het gezondheidsgehalte van citrusfruit. Als je antwoord hebt gegeven heb ik het gemist.
Wat is jouw opinie op citrus?
Ik denk dat 't eigenlijk best ok fruit is, maar ik heb me er niet in verdiept. Wel gister drie zakken mandarijn gekocht.
Dankquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Citrusfruit is natuurlijk rijk aan vitamine c en de witte kern barst van de goede stofjes. Dus helemaal prima en niet alle velletjes eraf peuteren. Mensen met rheuma kunnen vaak slecht tegen citrusfruit.
Dan is mn laatste tentamen geweest. Ik heb niet zo'n zin in leren atmquote:
Hier nog één. Ik kan kiezen uit:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan is mn laatste tentamen geweest. Ik heb niet zo'n zin in leren atm.
Wat goed!! en zo ver ook weer!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank![]()
Ik heb een rondje gerend, 13 km, in het verbluffende tempo van 9,0km/u. Nog een wonder dat ik niet omgevallen ben. Nu snel even een bakje brinta en dan op de fiets erop uit, wat boodschapjes doen.
Mo, niet doen. Je hebt nu eenmaal die keus gemaakt, sta er dan ook achter. Je gaat die tentamens later maken en dan óók goed maken, en in Rome ga je het ook gewoon leuk hebben! geniet van de dingen die je doet, niet van de dingen die je had kúnnen doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit vooral te balen dat ik mijn tentamens niet kan maken![]()
gisteren geoefend voor het tentamen van Literatuur en ik weet 100% zeker dat ik het gehaald zou hebben als ik het gemaakt zou hebben volgende week.. maargoed..zit nou eenmaal in Rome dan..
Bah, ik had zó graag die tentamens gemaakt en flink gebikkeld en allemaal 8en in de wacht gesleept
Doen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:34 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil misschien gaan mtb-en vanmiddag na de lunch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |