Weet je weet je weet je! Als je vindt dat je ongezond hebt gegeten, kan je de dag erna idd best extra je best doen hoor! Maar ik denk dat Kwak en ik meer struikelen om de manier waaróp je dan je best doetquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het serieus wel meevallen?Gister veel gegeten, wijntjes gedronken en vanochtend royaal ontbijt. Dan is het toch niet zó raar dat ik nu wat minder neem? Toch
.
Nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:44 schreef Merel het volgende:
Hey Vik, hoe is het eigenlijk ooit afgelopen met jouw Mevrouw..?
Zoiets dacht ik alquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:56 schreef Viking84 het volgende:
Niet. Ik ben niet zo sterk als CC en jou
.
Jij hapt niet toch?, dus dan ben je sterkquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al![]()
En ik ben ook niet sterk hoor, daarom vond ik CC juist zo knap!
Als jou, Vik?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:56 schreef Viking84 het volgende:
Niet. Ik ben niet zo sterk als CC en jou
.
Ik dacht eigenlijk dat ze dat vanzelf wel zou zien en dan zou verbeterenquote:
http://www.drjoecarver.co(...)entifyingLosers.htmlquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hapt niet toch?, dus dan ben je sterk.
Dat kun je ook omdraaien. Eens in de zoveel tijd betaalt ze uit, maar de hoofdprijs valt niet. Blijf jij je geld erin gooien?quote:- Imagine a dead slot machine. If we are in Las Vegas at a slot machine and pull the handle ten times and nothing happens - we move on to another machine. However, if on the tenth time the slot machine pays us even a little, we keep pulling the handle - thinking the jackpot is on the way. If we are very stern and stable about the decision to end the relationship over many days, then suddenly offer a possibility or hope for reconciliation - we've given a little pay and the pressure will continue. Never change your position - always say the same thing. "The Loser" will stop playing a machine that doesn't pay off and quickly move to another.
Ik ga helemaal niet voor de hoofdprijs en verder wil ik er ook helemaal niet over pratenquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:16 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.drjoecarver.co(...)entifyingLosers.html
[..]
Dat kun je ook omdraaien. Eens in de zoveel tijd betaalt ze uit, maar de hoofdprijs valt niet. Blijf jij je geld erin gooien?
makkelijk gezegd als het om een ander gaat en niet om jezelf, ik weet
Sorry dat ik erover begonnen ben dan!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet voor de hoofdprijs en verder wil ik er ook helemaal niet over praten.
Geeft niet hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Sorry dat ik erover begonnen ben dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |