*proestquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:16 schreef Richardfun het volgende:
Fucking briljante ep weer.. Ik blijf er bij dat Hank zich nog even inhoudt wat betreft 'stripper student', ep6 gaat ie voor de bijl.
En dat Charlie toch over die enorme eindbaas heen gaat...
Niet? Daarvoor was dat gesprek ook tussen hen twee ook. 't Ging uiteindelijk toch om jongens en seks en niet over lezzietaferelen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef Richardfun het volgende:
Oh, en hoe lang gaat het duren voordat Becca gaat 'lezzen' met die blonde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ep03 was wat minder, maar je kunt toch niet ontkennen dat 1 en 2 wel erg sterk waren voor een high-expectations serie als Californication? Waarom nou gelijk weer dat dreigen met afhaken (alsof iemand cared) na een wat mindere episode met nog een heel seizoen voor de boeg?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:56 schreef Litso het volgende:
Ik vond het erg tegenvallen laatste keer, veel teveel van het zelfde en twee scenes die ik uit plaatsvervangende schaamte heb doorgeskipt. Ik hoop dat het wat beter wordt, anders haak ik af.
Ik dreig met niks, ik constateer alleen dat als het zo doorgaat ik mijn interesse begin te verliezen. Ik vond de 2e echt matig, je kan precies voorspellen wie zichzelf waar nu weer voor lul gaat zetten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ep03 was wat minder, maar je kunt toch niet ontkennen dat 1 en 2 wel erg sterk waren voor een high-expectations serie als Californication? Waarom nou gelijk weer dat dreigen met afhaken (alsof iemand cared) na een wat mindere episode met nog een heel seizoen voor de boeg?.
zo zag ze er in de jaren 80 uitquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:59 schreef ChickenMan het volgende:
Jezus, die baas van Runkle! Ik lig constant stuk, zo'n vies wijf.![]()
Toen er nog geen man in dat grote lijf van der zat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zo zag ze er in de jaren 80 uit
[ afbeelding ]
quote:
Hehe dacht ik ook ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:01 schreef rthls het volgende:
Vond de aflevering minder leuk dan 1 en 2, maar nog steeds goed!
Ik dacht trouwens dat Runkle onder de tafel vandaan zou komen ipv achter haar. Eigenlijk vrij onlogisch, want dan had je hem wel moeten zien zitten daar
Inderdaad. Van mij mag ze trouwens ook weg uit Heroesquote:
Whehehe idd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:20 schreef larry_flynt het volgende:
Eerste scene is het hoogte punt van de serie!
Mooi gedaan inderdaad. Blijft een heerlijke seriequote:Op maandag 19 oktober 2009 10:56 schreef Richardfun het volgende:
Damn, zat er naast in de poule. Die eindscene was echt briljant, Hank is sooo fucked
Diepgang zoals Episode S108 (California's Son) of Episode S2E10 (In Utero)? Denk dat dat nog wel gebeurt. De love trinity zoals hij nu is, vind ik overigens wel erg lachen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:21 schreef Ssswing het volgende:
geef diepgang!
was zo te verwachten deze aflevering...en let op; straks wordt hij dus op een lullige manier geconfronteerd met de drie dames en dan kiest hij weer voor....mama moody
quote:
GEWONNENquote:
Ik zou voor die met die grote tetten gaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:55 schreef Teteteterek het volgende:
ik zou uiteindelijk voor die britse gaan denk ik
Tis zo moeilijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:55 schreef Teteteterek het volgende:
ik zou uiteindelijk voor die britse gaan denk ik
Dit komt never nooit door de keuring heenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:07 schreef n0ir het volgende:
Als Hank met die dochter ging, maar Becca ook
WTF?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:02 schreef =HellFire= het volgende:
Diepgang zoals Episode S108 (California's Son) of Episode S2E10 (In Utero)?
Nee hoor, heb het even op moeten zoeken (puur voor de discussie). Maar toch leuk van je bijdrage. Niet dat we er wat aan hebben.quote:
die laatste blik van karen was 2 druppels water Beccaquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:43 schreef SnuggLe het volgende:
Ik zou overigens zweren dat Becca & Karen echt moeder en dochter zijn. Die Becca begint namelijk meer en meer op Karen te lijken. Hoe ze keek toen haar mobieltje kapot werd gegooid...
Ben dus niet de enige die dat opvalt. Zouden ze trainen op die gezichtsuitdrukkingen? Ik vind het knap gedaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:23 schreef MikeyMo het volgende:
die laatste blik van karen was 2 druppels water Becca
quote:
The term "cunning linguist" is a clever play on the word cunnilingus. It is clever for 3 reasons:
1) "Cunning linguist" simply sounds astonishingly similar to cunnilingus.
2) Whoever discovered the phrase "cunning linguist" certainly was one.
3) A "cunning linguist" would have a dexterous mouth, aiding him or her in the act of cunnilingus.
This word play is a triple whammy!
Helaas niet zelf verzonnenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:40 schreef Richardfun het volgende:
Cunning Linguist. Nice. Zelf verzonnen, of ergens anders gehoord/gelezen?
Die wilde ik ook makenquote:
a tripple whammy it is!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:47 schreef =HellFire= het volgende:
Hahah, niet nieuw, maar hij's wel erg sterk inderdaad.
[..]
oeh lalaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trantor, 12,069 (1 F.E.)
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:14 schreef S2Madness het volgende:
Net Episode 5 gezien. Beetje een tegenvaller, maar de previewshots voor Episode 6 waren wel leuk.Ik voorzie een shitload hilarische problemen voor HankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
Dat iddquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:59 schreef Ssswing het volgende:
Wat een vreemde episode vandaag
Hoewel ik me suf heb gelachen om die lang gerekte kater scene! En tof einde moet ik zeggen
Voor mijn gevoel ook ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef Teteteterek het volgende:
voor m'n gevoel duurde deze episode 5 minuten
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef Teteteterek het volgende:
voor m'n gevoel duurde deze episode 5 minuten
Die Stripclub kan de deuren wel sluiten nu die de dames gehad heeft...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:17 schreef MikeyMo het volgende:
Overigens mogen wel wat mensen zich zorgen gaan maken als Runkle aan de antibiotica moet.
Ach ze is zelf een grote STD..quote:
F*ckin' QFT!!!!quote:
*Body Heat maar weer eens opzetquote:
Inderdaad zegquote:
Oh, dat zeker. Vind haar hilarisch. Maar ook ranzigquote:
Soms he, zijn het zulke ranzige mensenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:26 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Oh, dat zeker. Vind haar hilarisch. Maar ook ranzig
Het is gewoon de combinatie, die kop, geen nek, die vatzigheid, die stem, die ranzige taal wat uit dat hoofd komt.. Ik zou m'n hond er nog van af trappen..quote:
Is die ook echt door die gast geschreven?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:30 schreef S2Madness het volgende:
Net het boek God Hates Us All binnen gekregen, ik kwam het tegen op e-bay en heb het gelijk maar gekocht
Ze speelt trouwens een transseksuele vader in de serie Friendsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:23 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je het al een beetje
wat een tof wijf is hetquote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ze speelt trouwens een transseksuele vader in de serie Friends![]()
Ben benieuwd!quote:Op maandag 2 november 2009 13:41 schreef ChickenMan het volgende:
Beste aflevering van seizoen tot nu toe.
Dat is uitgegaan.quote:Op maandag 2 november 2009 18:54 schreef Teteteterek het volgende:
waar is dat vriendje van becca eigenlijk gebleven
Dat blijkt, maar dat is verder niet aanbod gekomen dit seizoen. Wat opzich vreemd is aangezien Hank in LA bleef voor Becca omreden van dat vriendje.quote:
Het is een keer voorbijgekomen in een episode...quote:Op maandag 2 november 2009 21:35 schreef Trystar het volgende:
[..]
Dat blijkt, maar dat is verder niet aanbod gekomen dit seizoen. Wat opzich vreemd is aangezien Hank in LA bleef voor Becca omreden van dat vriendje.
Dat heb ik dan gemistquote:Op maandag 2 november 2009 21:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is een keer voorbijgekomen in een episode...
Inderdaad, Karen moet weg.quote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
T'was inderdaad een middelmatige aflevering, maar die heb je af en toe ook nodig om het verhaal aan de gang te houden
Ik denk dat de volgende vast wel weer een party wordt als Karen is opgerot![]()
Becka was wel leuk deze aflevering![]()
![]()
Nee ze zei gotchaquote:Op woensdag 4 november 2009 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
Is Karen nou vreemd gegaan met Bill of niet? Beetje vaag allemaal...![]()
Vage poging tot humorquote:
Hoek? Geen Falcon Punch!!!! ?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vage poging tot humor![]()
Als mijn vriendin dat zei, had ze een hoek gekregen
Ik zat al zo toen ze het zei ->quote:Op woensdag 4 november 2009 00:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vage poging tot humor![]()
Als mijn vriendin dat zei, had ze een hoek gekregen
Inderdaad! Was allang blij dat die Bill figuur was opgerot. Alleen Hank Moody moet gewoon rond kunnen neuken, niet Karen!quote:Op woensdag 4 november 2009 01:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zat al zo toen ze het zei ->![]()
![]()
![]()
en eindigde met
![]()
Na gotcha was het ->![]()
![]()
Wie gaat er een handtekening halen?quote:Sunday: Book-Signing. Hank Moody @ American Book Center, Amsterdam
The famous writer Hank Moody of the hit show Californication pays a brief visit to Amsterdam and will sign copies of his best seller, “God Hates Us All.”
Sunday, 8 november in The American Book Center Amsterdam at 15.00 hours.
Hank Moody is a New York writer who moved to Los Angeles for the film version of his book “God Hates Us All.” The book was turned into the film “A Crazy Little Thing Called Love,” starring Tom Cruise and Katie Holmes, and was a huge success. Moody’s second book was delayed, after a creative block from viewing the film. Instead, Moody wrote a popular blog in Los Angeles and wrote a (not yet released) biography of the popular music producer Lew Ashby.
Moody is currently writing about his stay in Amsterdam.
And Hank Moody can be accessed via Twitter.
About “God Hates Us All”
“God Hates Us All” tells the story of a “drop out”-turned accidental drug dealer in New York. Although not autobiographical, the book shows many striking parallels with the real life of Moody.
With the success of the film and the popular TV series Californication, the book was re-issued in 2009.
Het lijkt wel puur een reclamestunt, hij Twittert pas een dag of 10, en hij begint vrij snel over een bezoek aan Holland te lullen, wat op zich niet zo relevant zou zijn. Als hij naar Nederland zou komen, zou hij ook wel de rest van Europa aandoen denk ik...quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:35 schreef MikeyMo het volgende:
Zeker een stunt van CC omdat die nieuwe serie hier dit weekend van start gaat?
Kom Duchovny echt?
Volgens mij niet. Of ik ben een fake aflevering aan het downenquote:Op maandag 9 november 2009 09:31 schreef Teteteterek het volgende:
is er nu weer een break of hoe zit dat?
Join Hanks haremquote:Op maandag 9 november 2009 13:06 schreef Karina het volgende:
Als hij hier was geweest, was ik zeker even langsgegaan, want hij is wel echt
Als homoquote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef Trystar het volgende:
Leuke aflevering
Hank in dat restaurant![]()
[ afbeelding ]
Prachtig weerquote:Op maandag 9 november 2009 21:03 schreef =HellFire= het volgende:
Mothafuckaaaaaaaaaaaaaaa.
Dat roepen een maat (ook fan van mr. Moody) en ik altijd tegen elkaar als we elkaar sprekenquote:
Yupquote:Op maandag 9 november 2009 22:04 schreef Teteteterek het volgende:
Stacey gaat ook uitgroeien tot een amusant karakter
Haha, mooi! Bij mij sluipt dat er ook steeds meer in. Toch jammer dat veel mensen 't niet snappen.quote:Op maandag 9 november 2009 22:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat roepen een maat (ook fan van mr. Moody) en ik altijd tegen elkaar als we elkaar spreken
"hey, FireFox"
"sup?"
"MOTHAFUCKAAAAAA"
"![]()
![]()
"
Niemand in de omgeving snapt het inderdaad. Dat maakt het juist zo leukquote:Op maandag 9 november 2009 23:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haha, mooi! Bij mij sluipt dat er ook steeds meer in. Toch jammer dat veel mensen 't niet snappen.![]()
Onzin, dat drama hoort erbij.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:29 schreef planethugo het volgende:
goeie aflevering![]()
alleen jammer dat het weer afgesloten moet worden met wat gehuil van z'n dochter. Weg ermee, laat Hank lekker Entourage stijl doen waar ie zin in heeft en de serie is nog beter
kloptquote:
BAAS!!!!!!!!quote:Op maandag 9 november 2009 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
Heb even het stukje van "MOTHAFUCKAAAAA" geupd![]()
Dat hoedje ook echtquote:Op maandag 9 november 2009 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
Heb even het stukje van "MOTHAFUCKAAAAA" geupd![]()
Zo'n hoedje had ik van 't weekend op. Chick magnet, serieus.quote:
Hey Hellfire...quote:Op zondag 15 november 2009 23:57 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zo'n hoedje had ik van 't weekend op. Chick magnet, serieus.
Alleen niemand begreep m'n "Mothafuckaaaaa".... dus ik maakte vijanden. NICE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgenochtend weer een nieuwe aflevering
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Wat leid jou tot die conclusie? Ik moet zeggen verrast te zijn door haar''physique', maar had niet gedacht dat het een body double was.quote:Op maandag 16 november 2009 13:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Mwhahaha, ik volg het verhaal niet (), maar het lijkt erop dat die vrouw die opeens haar jas uitdoet een "stuntvrouw" heeft voor haar tieten
. Dat einde was wel grappig trouwens
Body double, die term zocht ik.quote:Op maandag 16 november 2009 14:31 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Wat leid jou tot die conclusie? Ik moet zeggen verrast te zijn door haar''physique', maar had niet gedacht dat het een body double was.
Klopt, je zag nergens zowel de borsten als het hoofd, er werd steeds naartoe geknipt.quote:Op maandag 16 november 2009 17:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Body double, die term zocht ik.
De hele camera-shot met plotselinge verandering van angle waarbij je haar hoofd niet ziet, en de haren.
Zal misschien straks nog screenshots posten
quote:
Geen flauw idee. Heb het via VLC opgenomen. Toen ik het opnam speelde het gewoon perfect af.quote:Op maandag 16 november 2009 21:54 schreef MikeyMo het volgende:
Jeetje wat is er met dat filmpje gebeurd?
quote:Op maandag 16 november 2009 19:39 schreef JDx het volgende:
GENIALE aflevering. Beste van dit seizoen denk ik!
quote:Op maandag 16 november 2009 14:24 schreef PkrMart het volgende:
Echt de meest geniale aflevering ever
quote:
quote:
Inderdaad! Echt...quote:Op maandag 16 november 2009 21:27 schreef Ssswing het volgende:
whahahahaahha meest briljante episode van alle jaren bij elkaar.
Wat een baas is die man tochquote:Op maandag 16 november 2009 22:25 schreef MikeyMo het volgende:
Je zal het toch maar aantreffen!
[ afbeelding ]
ja, de hele tijd. Zou me nix verbazen als dat nog gaat terugkomen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef Teteteterek het volgende:
Verwachtten jullie ook niet dat die ene stripper tegen Rick Springfield zou zeggen dat ie haar vader zou zijn?
It's alright, they already paid for it...quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dan heeft hij gewoon zijn dochter geneukt
Dat dacht ik meteen ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, de hele tijd. Zou me nix verbazen als dat nog gaat terugkomen.
Dan heeft hij gewoon zijn dochter geneukt
Had ik ook verwacht ja. Toen Rick eenmaal dat hoertje lag te neuken had ik zoiets van:quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef Teteteterek het volgende:
Verwachtten jullie ook niet dat die ene stripper tegen Rick Springfield zou zeggen dat ie haar vader zou zijn?
Ik had nog nooit van hem gehoordquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Lijkt me best een gave rol trouwens, om gewoon jezelf te spelen, maar dan als een gigantische smeerlap. Bob Saget was ook geniaal daarin...
Het deed me een beetje aan een klucht denken zoals die vroeger bij de TROS waren..maar het was best een grappige aflevering. En Becca was tenminste niet zo irritant als in eerdere afleveringen.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
het éinde hiervan:D:D:D:D
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
het éinde hiervan:D:D:D:D
Viel wel weinig te neuken ja.quote:Op maandag 23 november 2009 16:04 schreef KingGone het volgende:
Verhaal of niet. Deze was veel saaier dan vorige episodes.
12 totaal.quote:Op maandag 23 november 2009 17:38 schreef n0ir het volgende:
Hoeveel eps gaat dit seizoen worden? Komt er nog een break?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |