Yupquote:Op maandag 9 november 2009 22:04 schreef Teteteterek het volgende:
Stacey gaat ook uitgroeien tot een amusant karakter
Haha, mooi! Bij mij sluipt dat er ook steeds meer in. Toch jammer dat veel mensen 't niet snappen.quote:Op maandag 9 november 2009 22:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat roepen een maat (ook fan van mr. Moody) en ik altijd tegen elkaar als we elkaar spreken
"hey, FireFox"
"sup?"
"MOTHAFUCKAAAAAA"
"![]()
![]()
"
Niemand in de omgeving snapt het inderdaad. Dat maakt het juist zo leukquote:Op maandag 9 november 2009 23:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haha, mooi! Bij mij sluipt dat er ook steeds meer in. Toch jammer dat veel mensen 't niet snappen.![]()
Onzin, dat drama hoort erbij.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:29 schreef planethugo het volgende:
goeie aflevering![]()
alleen jammer dat het weer afgesloten moet worden met wat gehuil van z'n dochter. Weg ermee, laat Hank lekker Entourage stijl doen waar ie zin in heeft en de serie is nog beter
kloptquote:
BAAS!!!!!!!!quote:Op maandag 9 november 2009 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
Heb even het stukje van "MOTHAFUCKAAAAA" geupd![]()
Dat hoedje ook echtquote:Op maandag 9 november 2009 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
Heb even het stukje van "MOTHAFUCKAAAAA" geupd![]()
Zo'n hoedje had ik van 't weekend op. Chick magnet, serieus.quote:
Hey Hellfire...quote:Op zondag 15 november 2009 23:57 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zo'n hoedje had ik van 't weekend op. Chick magnet, serieus.
Alleen niemand begreep m'n "Mothafuckaaaaa".... dus ik maakte vijanden. NICE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgenochtend weer een nieuwe aflevering
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Wat leid jou tot die conclusie? Ik moet zeggen verrast te zijn door haar''physique', maar had niet gedacht dat het een body double was.quote:Op maandag 16 november 2009 13:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Mwhahaha, ik volg het verhaal niet (), maar het lijkt erop dat die vrouw die opeens haar jas uitdoet een "stuntvrouw" heeft voor haar tieten
. Dat einde was wel grappig trouwens
Body double, die term zocht ik.quote:Op maandag 16 november 2009 14:31 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Wat leid jou tot die conclusie? Ik moet zeggen verrast te zijn door haar''physique', maar had niet gedacht dat het een body double was.
Klopt, je zag nergens zowel de borsten als het hoofd, er werd steeds naartoe geknipt.quote:Op maandag 16 november 2009 17:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Body double, die term zocht ik.
De hele camera-shot met plotselinge verandering van angle waarbij je haar hoofd niet ziet, en de haren.
Zal misschien straks nog screenshots posten
quote:
Geen flauw idee. Heb het via VLC opgenomen. Toen ik het opnam speelde het gewoon perfect af.quote:Op maandag 16 november 2009 21:54 schreef MikeyMo het volgende:
Jeetje wat is er met dat filmpje gebeurd?
quote:Op maandag 16 november 2009 19:39 schreef JDx het volgende:
GENIALE aflevering. Beste van dit seizoen denk ik!
quote:Op maandag 16 november 2009 14:24 schreef PkrMart het volgende:
Echt de meest geniale aflevering ever
quote:
quote:
Inderdaad! Echt...quote:Op maandag 16 november 2009 21:27 schreef Ssswing het volgende:
whahahahaahha meest briljante episode van alle jaren bij elkaar.
Wat een baas is die man tochquote:Op maandag 16 november 2009 22:25 schreef MikeyMo het volgende:
Je zal het toch maar aantreffen!
[ afbeelding ]
ja, de hele tijd. Zou me nix verbazen als dat nog gaat terugkomen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef Teteteterek het volgende:
Verwachtten jullie ook niet dat die ene stripper tegen Rick Springfield zou zeggen dat ie haar vader zou zijn?
It's alright, they already paid for it...quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dan heeft hij gewoon zijn dochter geneukt
Dat dacht ik meteen ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, de hele tijd. Zou me nix verbazen als dat nog gaat terugkomen.
Dan heeft hij gewoon zijn dochter geneukt
Had ik ook verwacht ja. Toen Rick eenmaal dat hoertje lag te neuken had ik zoiets van:quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef Teteteterek het volgende:
Verwachtten jullie ook niet dat die ene stripper tegen Rick Springfield zou zeggen dat ie haar vader zou zijn?
Ik had nog nooit van hem gehoordquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Lijkt me best een gave rol trouwens, om gewoon jezelf te spelen, maar dan als een gigantische smeerlap. Bob Saget was ook geniaal daarin...
Het deed me een beetje aan een klucht denken zoals die vroeger bij de TROS waren..maar het was best een grappige aflevering. En Becca was tenminste niet zo irritant als in eerdere afleveringen.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
het éinde hiervan:D:D:D:D
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
het éinde hiervan:D:D:D:D
Viel wel weinig te neuken ja.quote:Op maandag 23 november 2009 16:04 schreef KingGone het volgende:
Verhaal of niet. Deze was veel saaier dan vorige episodes.
12 totaal.quote:Op maandag 23 november 2009 17:38 schreef n0ir het volgende:
Hoeveel eps gaat dit seizoen worden? Komt er nog een break?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |