Yupquote:Op maandag 9 november 2009 22:04 schreef Teteteterek het volgende:
Stacey gaat ook uitgroeien tot een amusant karakter
Haha, mooi! Bij mij sluipt dat er ook steeds meer in. Toch jammer dat veel mensen 't niet snappen.quote:Op maandag 9 november 2009 22:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat roepen een maat (ook fan van mr. Moody) en ik altijd tegen elkaar als we elkaar spreken
"hey, FireFox"
"sup?"
"MOTHAFUCKAAAAAA"
"![]()
![]()
"
Niemand in de omgeving snapt het inderdaad. Dat maakt het juist zo leukquote:Op maandag 9 november 2009 23:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haha, mooi! Bij mij sluipt dat er ook steeds meer in. Toch jammer dat veel mensen 't niet snappen.![]()
Onzin, dat drama hoort erbij.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:29 schreef planethugo het volgende:
goeie aflevering![]()
alleen jammer dat het weer afgesloten moet worden met wat gehuil van z'n dochter. Weg ermee, laat Hank lekker Entourage stijl doen waar ie zin in heeft en de serie is nog beter
kloptquote:
BAAS!!!!!!!!quote:Op maandag 9 november 2009 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
Heb even het stukje van "MOTHAFUCKAAAAA" geupd![]()
Dat hoedje ook echtquote:Op maandag 9 november 2009 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
Heb even het stukje van "MOTHAFUCKAAAAA" geupd![]()
Zo'n hoedje had ik van 't weekend op. Chick magnet, serieus.quote:
Hey Hellfire...quote:Op zondag 15 november 2009 23:57 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zo'n hoedje had ik van 't weekend op. Chick magnet, serieus.
Alleen niemand begreep m'n "Mothafuckaaaaa".... dus ik maakte vijanden. NICE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgenochtend weer een nieuwe aflevering
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Wat leid jou tot die conclusie? Ik moet zeggen verrast te zijn door haar''physique', maar had niet gedacht dat het een body double was.quote:Op maandag 16 november 2009 13:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Mwhahaha, ik volg het verhaal niet (), maar het lijkt erop dat die vrouw die opeens haar jas uitdoet een "stuntvrouw" heeft voor haar tieten
. Dat einde was wel grappig trouwens
Body double, die term zocht ik.quote:Op maandag 16 november 2009 14:31 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Wat leid jou tot die conclusie? Ik moet zeggen verrast te zijn door haar''physique', maar had niet gedacht dat het een body double was.
Klopt, je zag nergens zowel de borsten als het hoofd, er werd steeds naartoe geknipt.quote:Op maandag 16 november 2009 17:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Body double, die term zocht ik.
De hele camera-shot met plotselinge verandering van angle waarbij je haar hoofd niet ziet, en de haren.
Zal misschien straks nog screenshots posten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |