Dat iddquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:59 schreef Ssswing het volgende:
Wat een vreemde episode vandaag
Hoewel ik me suf heb gelachen om die lang gerekte kater scene! En tof einde moet ik zeggen

Voor mijn gevoel ook ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef Teteteterek het volgende:
voor m'n gevoel duurde deze episode 5 minuten

quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef Teteteterek het volgende:
voor m'n gevoel duurde deze episode 5 minuten

Die Stripclub kan de deuren wel sluiten nu die de dames gehad heeft...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:17 schreef MikeyMo het volgende:
Overigens mogen wel wat mensen zich zorgen gaan maken als Runkle aan de antibiotica moet.

Ach ze is zelf een grote STD..quote:

F*ckin' QFT!!!!quote:

*Body Heat maar weer eens opzetquote:

Inderdaad zegquote:
 .
.

Oh, dat zeker. Vind haar hilarisch. Maar ook ranzigquote:

Soms he, zijn het zulke ranzige mensenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:26 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Oh, dat zeker. Vind haar hilarisch. Maar ook ranzig
 , dat je er gewoon rillingen van krijgt. En bij haar heb ik dat, elke keer als ik dat mens in beeld zie wil ik voorruit spoelen, enige keer dat ik dus dat mens op Runkle heb gezien was tijdens de aftiteling van aflevering 2. Ik heb er dus ook mooi voor gezorgd dat in aflevering 3 daar niet aan toe kwam. Ik zag Marcy al met die Champagne het kantoor binnenlopen en ik dacht van doorspoelen, moet dat wijf van een Sue Succolini (Kathleen Turner) niet zien..
, dat je er gewoon rillingen van krijgt. En bij haar heb ik dat, elke keer als ik dat mens in beeld zie wil ik voorruit spoelen, enige keer dat ik dus dat mens op Runkle heb gezien was tijdens de aftiteling van aflevering 2. Ik heb er dus ook mooi voor gezorgd dat in aflevering 3 daar niet aan toe kwam. Ik zag Marcy al met die Champagne het kantoor binnenlopen en ik dacht van doorspoelen, moet dat wijf van een Sue Succolini (Kathleen Turner) niet zien.. 

Het is gewoon de combinatie, die kop, geen nek, die vatzigheid, die stem, die ranzige taal wat uit dat hoofd komt.. Ik zou m'n hond er nog van af trappen..quote:

) en gelukkig zijn er genoeg andere vrouwen en de humor van Hank Moody die het dan wel weer in balans brengen. Ik zal er niet wakker om liggen als Sue een hartstilstand krijgt op kantoor en Mia uiteindelijk dood gevonden wordt als verslaafde prostituee in één of ander donker shabby steegje ergens in Harlem, NYC.
) en gelukkig zijn er genoeg andere vrouwen en de humor van Hank Moody die het dan wel weer in balans brengen. Ik zal er niet wakker om liggen als Sue een hartstilstand krijgt op kantoor en Mia uiteindelijk dood gevonden wordt als verslaafde prostituee in één of ander donker shabby steegje ergens in Harlem, NYC.

Is die ook echt door die gast geschreven?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:30 schreef S2Madness het volgende:
Net het boek God Hates Us All binnen gekregen, ik kwam het tegen op e-bay en heb het gelijk maar gekocht
 En laat even weten wat je er van vind, lijkt me een lache boek!
 En laat even weten wat je er van vind, lijkt me een lache boek!

Ze speelt trouwens een transseksuele vader in de serie Friendsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:23 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je het al een beetje

wat een tof wijf is hetquote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ze speelt trouwens een transseksuele vader in de serie Friends

Ben benieuwd!quote:Op maandag 2 november 2009 13:41 schreef ChickenMan het volgende:
Beste aflevering van seizoen tot nu toe.

Dat is uitgegaan.quote:Op maandag 2 november 2009 18:54 schreef Teteteterek het volgende:
waar is dat vriendje van becca eigenlijk gebleven

Dat blijkt, maar dat is verder niet aanbod gekomen dit seizoen. Wat opzich vreemd is aangezien Hank in LA bleef voor Becca omreden van dat vriendje.quote:

Het is een keer voorbijgekomen in een episode...quote:Op maandag 2 november 2009 21:35 schreef Trystar het volgende:
[..]
Dat blijkt, maar dat is verder niet aanbod gekomen dit seizoen. Wat opzich vreemd is aangezien Hank in LA bleef voor Becca omreden van dat vriendje.

Dat heb ik dan gemistquote:Op maandag 2 november 2009 21:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is een keer voorbijgekomen in een episode...

Inderdaad, Karen moet weg.quote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
T'was inderdaad een middelmatige aflevering, maar die heb je af en toe ook nodig om het verhaal aan de gang te houden
Ik denk dat de volgende vast wel weer een party wordt als Karen is opgerot
Becka was wel leuk deze aflevering

Hoe zat dat nou zijn ze uit elkaar of wonen ze gewoon apart en neuken ze andere mensen ?
 Hoe zat dat nou zijn ze uit elkaar of wonen ze gewoon apart en neuken ze andere mensen ?  

Nee ze zei gotchaquote:Op woensdag 4 november 2009 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
Is Karen nou vreemd gegaan met Bill of niet? Beetje vaag allemaal...

Vage poging tot humorquote:

Hoek? Geen Falcon Punch!!!! ?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vage poging tot humor
Als mijn vriendin dat zei, had ze een hoek gekregen

Me overigens ook kapot gelachen bij dat gekreun van Marcy. Dat was gewoon zo ontzettend fout.
 Me overigens ook kapot gelachen bij dat gekreun van Marcy. Dat was gewoon zo ontzettend fout.

Ik zat al zo toen ze het zei ->quote:Op woensdag 4 november 2009 00:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vage poging tot humor
Als mijn vriendin dat zei, had ze een hoek gekregen

en eindigde met
 en eindigde met   

Inderdaad! Was allang blij dat die Bill figuur was opgerot. Alleen Hank Moody moet gewoon rond kunnen neuken, niet Karen!quote:Op woensdag 4 november 2009 01:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zat al zo toen ze het zei ->

en eindigde met

Na gotcha was het ->

Wie gaat er een handtekening halen?quote:Sunday: Book-Signing. Hank Moody @ American Book Center, Amsterdam
The famous writer Hank Moody of the hit show Californication pays a brief visit to Amsterdam and will sign copies of his best seller, “God Hates Us All.”
Sunday, 8 november in The American Book Center Amsterdam at 15.00 hours.
Hank Moody is a New York writer who moved to Los Angeles for the film version of his book “God Hates Us All.” The book was turned into the film “A Crazy Little Thing Called Love,” starring Tom Cruise and Katie Holmes, and was a huge success. Moody’s second book was delayed, after a creative block from viewing the film. Instead, Moody wrote a popular blog in Los Angeles and wrote a (not yet released) biography of the popular music producer Lew Ashby.
Moody is currently writing about his stay in Amsterdam.
And Hank Moody can be accessed via Twitter.
About “God Hates Us All”
“God Hates Us All” tells the story of a “drop out”-turned accidental drug dealer in New York. Although not autobiographical, the book shows many striking parallels with the real life of Moody.
With the success of the film and the popular TV series Californication, the book was re-issued in 2009.

Het lijkt wel puur een reclamestunt, hij Twittert pas een dag of 10, en hij begint vrij snel over een bezoek aan Holland te lullen, wat op zich niet zo relevant zou zijn. Als hij naar Nederland zou komen, zou hij ook wel de rest van Europa aandoen denk ik...quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:35 schreef MikeyMo het volgende:
Zeker een stunt van CC omdat die nieuwe serie hier dit weekend van start gaat?
Kom Duchovny echt?

Volgens mij niet. Of ik ben een fake aflevering aan het downenquote:Op maandag 9 november 2009 09:31 schreef Teteteterek het volgende:
is er nu weer een break of hoe zit dat?

Join Hanks haremquote:Op maandag 9 november 2009 13:06 schreef Karina het volgende:
Als hij hier was geweest, was ik zeker even langsgegaan, want hij is wel echt

Als homoquote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef Trystar het volgende:
Leuke aflevering
Hank in dat restaurant
[ afbeelding ]

Prachtig weerquote:Op maandag 9 november 2009 21:03 schreef =HellFire= het volgende:
Mothafuckaaaaaaaaaaaaaaa.

Dat roepen een maat (ook fan van mr. Moody) en ik altijd tegen elkaar als we elkaar sprekenquote:

"
  "

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |