Dat iddquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:59 schreef Ssswing het volgende:
Wat een vreemde episode vandaag
Hoewel ik me suf heb gelachen om die lang gerekte kater scene! En tof einde moet ik zeggen
Voor mijn gevoel ook ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef Teteteterek het volgende:
voor m'n gevoel duurde deze episode 5 minuten
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef Teteteterek het volgende:
voor m'n gevoel duurde deze episode 5 minuten
Die Stripclub kan de deuren wel sluiten nu die de dames gehad heeft...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:17 schreef MikeyMo het volgende:
Overigens mogen wel wat mensen zich zorgen gaan maken als Runkle aan de antibiotica moet.
Ach ze is zelf een grote STD..quote:
F*ckin' QFT!!!!quote:
*Body Heat maar weer eens opzetquote:
Inderdaad zegquote:
Oh, dat zeker. Vind haar hilarisch. Maar ook ranzigquote:
Soms he, zijn het zulke ranzige mensenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:26 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Oh, dat zeker. Vind haar hilarisch. Maar ook ranzig
Het is gewoon de combinatie, die kop, geen nek, die vatzigheid, die stem, die ranzige taal wat uit dat hoofd komt.. Ik zou m'n hond er nog van af trappen..quote:
Is die ook echt door die gast geschreven?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:30 schreef S2Madness het volgende:
Net het boek God Hates Us All binnen gekregen, ik kwam het tegen op e-bay en heb het gelijk maar gekocht
Ze speelt trouwens een transseksuele vader in de serie Friendsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:23 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je het al een beetje
wat een tof wijf is hetquote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ze speelt trouwens een transseksuele vader in de serie Friends![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |