Goed plan! je moet dan alleen net ff wat eerder stoppen. Scheelt een boel rompslomp.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat ik vanavond doodga aan alcoholvergiftiging.
Nu sta je zomaar in de TT!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:31 schreef MrSubtle het volgende:
Oh-oh waar blijf je nou? Help mij toch!
Ja, maar ik heb pm's gelezen na de fotoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
Whut @ TT?
Ik dacht dat MrSubtle al aan oh-oh was uitgehuwelijktsext?
Ze zíjn al wegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
Zijn er nog mensen die in het rijtje in de OP willen?
Die zich hier al helemaal thuis en geliefd voelen?
Gillen he, dan wijzig ik de wiki.
En NEE Loveless, die glitterletters gaan NIET weg
Heeft Huppel je acc gestolen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
Hara neukt toch Isdatzo
Mij mot ze niet
Volgende TT ;quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
Hara neukt toch Isdatzo
Mij mot ze niet
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:34 schreef Cat22 het volgende:
Ow, wacht, even Elies PMmen dat het topic vol is!
Zal ik wat pizza's laten bezorgen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hele erge honger en wil gaan koken maar ik durf niet eens meer want dan mis ik te veel en zit MrSubtle dalijk in een hardcoredoggystylegangbang zonder mij
Ik zou hem doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
Dames, dames...
Maar de foto was dus goedgekeurd begrijp ik?
One will doquote:
Kun je ook een TT maken zonder het woord neuken erin?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgende TT ;
[SC] #217 Alwaar Harajuku de sterren van de hemel neukt
Niet, ik zie ze nog!quote:
quote:
Nou ik dacht meer aan 25 ofzo. Krijg je er gratis taart en een loodgieter bijquote:
De wiki hoeft niet hetzelfde zijn aan de OP hé, dat word niet realtime bijgehouden. De edits die je doet ná plaatsing zie je niet direct in de OP MUHAHAHAHHAquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet, ik zie ze nog!
*hartverzakking kreeg*
Ik ga voor de zekerheid de wiki maar weer even bekijken geloof ik
Hallo en welkom!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:36 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow....ik kom ff buurten hier
Dan moet je wel snel zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:36 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow....ik kom ff buurten hier
Ik zou hem doen, en ik heb smaak.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Hmm, kan ik blindelings op jou vertrouwen?
Aan de TT te zien zou Hara hem ook doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
mag ik op dit kussen zitten?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hallo en welkom!![]()
Maak het jezelf gemakkelijk en plof ergens neer.
Nee! Niet daar! Da's de kat zijn plek!
[SC] #217 Waar Harajuku de sterren van de hemel vingertquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je ook een TT maken zonder het woord neuken erin?
Uitdaging!
Maar hijss sow mooiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn naam hoeft hier niet te staan.
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Ik keekquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De wiki hoeft niet hetzelfde zijn aan de OP hé, dat word niet realtime bijgehouden. De edits die je doet ná plaatsing zie je niet direct in de OP MUHAHAHAHHA
Trek je toch niks van die jonge sletjes aan johquote:
I beg your pardon?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Trek je toch niks van die jonge sletjes aan joh
(nu weet ik eens hoe vrouwen zich altijd voelen... best okayquote:
ik zou hem echt doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
What the hell weet jij van mijn smaak?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Someone, veeg me ooooooooooooop!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe jonger hoe beter voor de mannen. \quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou moe, ik heb een kruisje minderder dan Greys nog hoorquote:
Ga je stappen in Amsterdam? Leuk!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wacht op de lift naar zhe city
Ik zou foto's terug willen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef MrSubtle het volgende:
Ook vooral leuk dat mijn mening niet wordt gevraagd in de hele discussie over wie mij wel of niet gaat doen
Greys klinkt dan ook verdacht veel als Gran(ny)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou moe, ik heb een kruisje minderder dan Greys nog hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behave he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wacht op de lift naar zhe city
Ik had er ook vrij weinig over te vertellen andersquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef MrSubtle het volgende:
Ook vooral leuk dat mijn mening niet wordt gevraagd in de hele discussie over wie mij wel of niet gaat doen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef MrSubtle het volgende:
Liggen en bek houwequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef MrSubtle het volgende:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys klinkt dan ook verdacht veel als Gran(ny)
Ach lul niet, jij zou me doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zeg! Nu heb je m'n foto en ga je plots zogenaamd wegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:42 schreef Qwea het volgende:
ik ga er vandoor. Geen geile dingen doen zonder miij en niks doen wat ik ook niet zou doen
Ja maar jij ging wel heul 10 minuten wandelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij hadden elkaar toch al gevonden?
Ik ben heul geen pannenkoek.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee pannekoek. Rotterdam![]()
Eerst CD presentatie in Watt en daarna zien we wel
Ja je mocht mee maar je wilde niet hequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar jij ging wel heul 10 minuten wandelen
Ik ken wel filmpjes. Geniaal!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
misschien kom ik op een verkeerd tijdstip...ik zie dat het hier nu erg droog staat bij de dames
![]()
ik zal even een ander onderwerp proberen...wie heeft dit boek al
[ afbeelding ]
Om hem te adopteren, aan de riem en meelopen jij!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
Ik hoef geen foto van MrSubtle.
Zie hem wel bij de volgende Asielactie
Ik moest gekeurd worden, ik kon niet wegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja je mocht mee maar je wilde niet he
Die filmpjes zijn briljant, boek kende ik nog nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:misschien kom ik op een verkeerd tijdstip...ik zie dat het hier nu erg droog staat bij de dames
![]()
[ afbeelding ]
Ik had je gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zeg! Nu heb je m'n foto en ga je plots zogenaamd weg
geef die foto eens snel terug
Ja tuurlijk, ik ben niet zo moeilijk hoor!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moest gekeurd worden, ik kon niet weg
(telt het als ik zeg dat ik spijt heb?)
Het is dat pilsje onder de douchequote:
Ik moet m'n bek houden en liggenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik ben niet zo moeilijk hoor!
Maar ik ga nu ff koken en zo, ga je niet gelijk weer alle andere dames doen hier???
Ik heb m niet ingepikt, het was gewoon een hele fijne wederzijdse match meiskequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dit niet eerlijk. oh-oh had MrSingepikt eer ik wist dat hij hier was. Ik wil een eerlijke wedstrijd.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb m niet ingepikt, het was gewoon een hele fijne wederzijdse match meiske
Moppie, je hoeft niet naar ze te luisteren he!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moet m'n bek houden en liggenik doe niks!!!
Jij mag oh-oh hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
Whut.. hara.. wtf. Dat ik hier moet lezen dat ik je vreemdgaat.
Die is er toch alquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:50 schreef JJH het volgende:
Is het geen idee om een F&F soap op te zetten?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij zijn gelukkig de stabiele factor.
We dachten weer hetzelfde!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:50 schreef JJH het volgende:
Is het geen idee om een F&F soap op te zetten?
Join the clubquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben geen handelswaar die je zomaar kan ruilen.
Mits grolsch.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Join the clubzo voel ik me al de hele avond
Biertje?
Tot zover deze diepe vriendschapquote:
Net op. Onder de douchequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Join the clubzo voel ik me al de hele avond
Biertje?
Ik zou zeggen smakelijk, maar... oven?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ik ga even m'n frikadellen uit de oven () halen.
.
Het gaat duidelijk niet goed met die knul. Grolsch drinken en frikadellen uit de ovenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
.
Oven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat duidelijk niet goed met die knul. Grolsch drinken en frikadellen uit de oven
Hee je quote de verkeerde. Bij mij komen brownies uit de ovenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat duidelijk niet goed met die knul. Grolsch drinken en frikadellen uit de oven
lang geleden was er n topic op Fok over Brownies uit de maggietron...die waren best te vretenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hee je quote de verkeerde. Bij mij komen brownies uit de oven
Nietusquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hee je quote de verkeerde. Bij mij komen brownies uit de oven
Beetje zoals 'lasagne uit de vaatwsser'? Heb ik ook ooit een topic over gezien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lang geleden was er n topic op Fok over Brownies uit de maggietron...die waren best te vreten
Dan liever frikandellen uit de oven dan brownies uit de magnetronquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lang geleden was er n topic op Fok over Brownies uit de maggietron...die waren best te vreten
Dan moet je die eens schoonmaken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NietusBij mij komt er de geur van dooie marmotten uit de oven
*Proest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beetje zoals 'lasagne uit de vaatwsser'? Heb ik ook ooit een topic over gezien.
neeh jah echtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beetje zoals 'lasagne uit de vaatwsser'? Heb ik ook ooit een topic over gezien.
Zuip ze!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
Dag loopse mokkeltjes en bronstige everzwijntjes![]()
* Loveless85 is de stad in
Ik doe ze wel eens bakken in de koekenpan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je die eens schoonmaken.
En magnetronfrikandellen zijn heel studentikoos.
Frituren is trouwens wel lekkerder.
Ohhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
misschien kom ik op een verkeerd tijdstip...ik zie dat het hier nu erg droog staat bij de dames
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Greys, jou willen we allemaal wel doen
![]()
Ik adopteer alleen kneusjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
Om hem te adopteren, aan de riem en meelopen jij!
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
Dag douchende bierdrinkert!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb nooit cacao in huis, maar gebookmarkt om een keer te proberen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh jah echtWTF! Zelfmaakmagnetronbrownie
Ik ben een kneusje?quote:
Oven was nog warm, want pizza. Maar na pizza had ik nog honger.. en toen zocht ik in de diepvries en zag ik nog een pak frikadellen. En ik kan je vertellen, dat gaat best primaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zou zeggen smakelijk, maar... oven?
Jij weet gewoon niet waar je 't over hebtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I never liked you anywayquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tot zover deze diepe vriendschap
het is echt echt echt leuk om te doen...vooral als ie begint te rijzen...dan denk je even dat ie zo uit t bekertje floept. en na drie hapjes zat ik al volquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nooit cacao in huis, maar gebookmarkt om een keer te proberen!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:02 schreef MrSubtle het volgende:
Sorry hoor, maar alle mensen die brownie-uit-de-magnetron een goed idee vinden komen maar verplicht een keer hier echte brownies eten... dit kan echt niet
De eerste verplichte-brownie-proever meldt zich zie ik. Ik noteer je naamquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
het is echt echt echt leuk om te doen...vooral als ie begint te rijzen...dan denk je even dat ie zo uit t bekertje floept. en na drie hapjes zat ik al vol
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:02 schreef MrSubtle het volgende:
Sorry hoor, maar alle mensen die brownie-uit-de-magnetron een goed idee vinden komen maar verplicht een keer hier echte brownies eten... dit kan echt niet
Ja dat doe ik dus welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:05 schreef JJH het volgende:
Echte brownies zijn inderdaad vast lekker. Maar die ga je niet om drie uur 's nachts staan bakken als je trek in wat zoets hebt.
Ja, maar 'tis erg dat 't nodig is, vandaar de "quote:
Daar heb je ook weer gelijk in JJHquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:05 schreef JJH het volgende:
Echte brownies zijn inderdaad vast lekker. Maar die ga je niet om drie uur 's nachts staan bakken als je trek in wat zoets hebt.
volgens mij vallen mn kiezen met deze taart er meteen uitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:06 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn eerste taart ever.
Die ken ik. Volgens mij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:06 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Oh-oh, kun jij bakken? En heb je bewijs?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:06 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
*meldt*quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:02 schreef MrSubtle het volgende:
Ik eet geen taart,quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
volgens mij vallen mn kiezen met deze taart er meteen uit![]()
maar hij ziet er weluit
hoe wassie?
Oh-oh kan heel lekker zuurvlees maken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh-oh, kun jij bakken? En heb je bewijs?
Ja dag hè, dat is geen bakkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh-oh kan heel lekker zuurvlees maken.![]()
He Greys?
Je noemt me pipoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee pipo, ánders had ik je wel geadopteerd!
Sorry MissBliss, ze wilden niet luisterenquote:
Bedankt hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:10 schreef Greys het volgende:
Muis006 is de koningin van de baksels
En mijn zelfmaak-cheesecake is ook best te doen![]()
En de lekkerste brownies die ik ooit heb gegeten komen van de Bijenkorf
quote:
Hooooi!quote:
Hoi lieverd, red je het nog een beetje allemaal?quote:
Liesje!quote:
Da's heul niet zo rot bedoeld.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je noemt me pipo
Het is pijn op pijn dat ik moet verwerken hier...
*zoekt scheermesje*
Wrom scheermesje, je hebt toch geen baartje?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je noemt me pipo
Het is pijn op pijn dat ik moet verwerken hier...
*zoekt scheermesje*
EINDELIJK BEN JE TERUG! HELP MIJquote:
Die van jou heb ik destijds al bejubeld!quote:
Ja goed, laat maar hè, huilie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
EINDELIJK BEN JE TERUG! HELP MIJ
Nee. Ze moet eerst mijn bruiloft regelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
EINDELIJK BEN JE TERUG! HELP MIJ
Woohooquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wrom scheermesje, je hebt toch geen baartje?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
(Oh-oh, hij heeft wel een beetje een teer zieltje)
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Woohoode eerste inside-joke die ik snap
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sorry MissBliss, ze wilden niet luisterenik heb het geprobeerd voor je! Echt
Als je hier erover wil posten. Kan altijd hoor. Schuif al die onzin hier maar gewoon aan de kant. Jij moet ook je ei kwijt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag het ja
ach ja, ik overleef het wel.
Greys: mja het gaat redelijk.
quote:
En ik snap hem nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Woohoode eerste inside-joke die ik snap
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag het ja
Je voelt je toch niet bezwaard om hier gewoon tussen te roepen wat je kwijt wilt he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag het ja
Nee, dat bepaalt zo enorm de sfeer in het topic en het is hier zo gezellig lees ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je hier erover wil posten. Kan altijd hoor. Schuif al die onzin hier maar gewoon aan de kant. Jij moet ook je ei kwijt.
Hara en MrSubtle snappen hem en mogen het uitleggen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik snap hem niet
Waarom ze het met een t schrijft in elk geval
Nee, dat maakt niet uit joh! Als je hier niet alles meeleest kan je dat niet weten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]gaat niet goed met je? Sorry, we zitten in een melige bui hier, wist niet dat er iets aan de hand was
Nee, eigenlijk niet; ik zal eerst maar eens kijken of ze een winkeldochter hebben staan ergensquote:
Ik heb misschien IETS teveel fantasie, maar ik weet zeker dat ik hem af en toe over de bodem zie rennen!quote:
Pfiew!quote:no.4 @Greys: schaam je niet over wat je eerst zag in Bamba's avatar. Ik zag het ook
Erg gezellig bedoel je?quote:
ja maar........ we zijn allang blij dat je erbij bent en jijj MAG de sfeer nu best bepalen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dat bepaalt zo enorm de sfeer in het topic en het is hier zo gezellig lees ik
misschien vanavond laat, als iedereen slaapt en ik wijn op heb
Als het net zo gaat als afgelopen nacht, kun je tot 4:30 tegen me aan lallenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:16 schreef MissBliss het volgende:
Nee, dat bepaalt zo enorm de sfeer in het topic en het is hier zo gezellig lees ik
Wat ontzettend kut voor MB... gecondoleerd...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dat maakt niet uit joh! Als je hier niet alles meeleest kan je dat niet weten.
m'n vader is vorige week overleden.
Vragen mag je gewoon stellen hoor!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je voelt je toch niet bezwaard om hier gewoon tussen te roepen wat je kwijt wilt he?
Want ik heb best veel vragen voor je maar die durf ik niet zo goed te stellen omdat ik niet weet of je er wel op wilt antwoorden
Dit topic wordt gemaakt door de mensen die hier posten. En daar hoor jij ook bij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Met jou altijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wattisur lieffie? Wil je weer verkering
iedereen zou iedereen doen (nou ja, in elk geval jou), de liefjes worden doorgeschoven, er worden ongewenste intimiteiten in de TT genoemd, jullie nuecken elkaar helemaal de slinger en ik miste het allemaal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
Erg gezellig bedoel je?
We zijn heel erg populair!
Enne.... laat je oh-oh nu al vallen als een baksteen?quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het net zo gaat als afgelopen nacht, kun je tot 4:30 tegen me aan lallen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
iedereen zou iedereen doen (nou ja, in elk geval jou), de liefjes worden doorgeschoven, er worden ongewenste intimiteiten in de TT genoemd, jullie nuecken elkaar helemaal de slinger en ik miste het allemaal.
Erg gezellig inderdaad
Ik vroeg me af waar je vader nu is, in huis bedoel ik. In een slaapkamer, of in de woonkamer? En of je er vaak bij gaat zitten, of je dat fijn of een beetje 'eng' vindt. En vergeef me als ik rare vragen stelquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vragen mag je gewoon stellen hoor!
Ik reageer alleen sloom, want via telefoon.
Njah, die TT was van Q, dan weet je genoeg (hoi Q!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
iedereen zou iedereen doen (nou ja, in elk geval jou), de liefjes worden doorgeschoven, er worden ongewenste intimiteiten in de TT genoemd, jullie nuecken elkaar helemaal de slinger en ik miste het allemaal.
Erg gezellig inderdaad
Nee ik laat niemand vallenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Enne.... laat je oh-oh nu al vallen als een baksteen?![]()
Mijn liefje is mij tenminste trouw.
quote:
Je jas is super!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:27 schreef Maes het volgende:
MissBliss![]()
Nou ff niet te snel gaan ik moet het vorige topic nog lezenOja ik heb een nieuwe jas
Zal ik straks een Amarulaatje pakken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Njah, die TT was van Q, dan weet je genoeg (hoi Q!)
En verder zijn we soms wel wat stoutig, maar dat weet jij normaal wel te waarderen
Morgen zijn we weer lief. Denk ik.
(Ik heb me gisteravond trouwens hardop zitten bescheuren met die trouwplannen van JJH en Cat en wat een roseetje met Cat doet).
Foto's !!!!!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Je jas is super!
En mijn jurrekie ook, ben er helemaal blij mee!
Weer een nieuw jurrekie!
Doe maar jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik straks een Amarulaatje pakken?
Van de week zal ik een foto maken!quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:34 schreef Bamba het volgende:
Wat een strakke pakjes hebben ze aan trouwens.
Dat lijkt me een heel aparte ervaring.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:35 schreef MissBliss het volgende:
Cat: de crematie is helemaal geregeld, alleen de inleidende toespraak moet nog besproken worden.
Kaarten zijn gisteren aangekomen bij de mensen, de meeste mensen vinden hem mooi
Greys: Hij ligt in 'het kleine kamertje', de kamer naast mijn kamer. Ik zit nu op 1 meter, er zit alleen een muur tussen. Ik vind het niet eng (meer), alleen donderdag ging ik 's avonds gedag zeggen tegen hem toen ik naar Amsterdam ging, en toen vond ik het ineens engOok omdat ik vlak daarvoor een geluid had gehoord
Maar vandaag ging het weer gewoon. Ben er veel geweest omdat we enorm veel bloemstukken kregen
(niet verwacht) en nu kan ik er gewoon binnenlopen. Alleen 's avoinds dus niet.
Ik heb m'n andere icon in de prullenbak gegooid..die was al 2,5 jaar oudquote:
Vroeger (oma vertelt) had je nog van die koelingen met een motor eronder. Die sloegen dan soms aan en dan ging de kist schudden. Stond altijd garant voor je hart in je keel en puddingbenen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:35 schreef MissBliss het volgende:
Cat: de crematie is helemaal geregeld, alleen de inleidende toespraak moet nog besproken worden.
Kaarten zijn gisteren aangekomen bij de mensen, de meeste mensen vinden hem mooi
Greys: Hij ligt in 'het kleine kamertje', de kamer naast mijn kamer. Ik zit nu op 1 meter, er zit alleen een muur tussen. Ik vind het niet eng (meer), alleen donderdag ging ik 's avonds gedag zeggen tegen hem toen ik naar Amsterdam ging, en toen vond ik het ineens engOok omdat ik vlak daarvoor een geluid had gehoord
Maar vandaag ging het weer gewoon. Ben er veel geweest omdat we enorm veel bloemstukken kregen
Ik vind het al knap dat je uberhaupt gaat kijken, respect hoor. Vind je 'm zelf ook mooi hoe hij ligt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:35 schreef MissBliss het volgende:
Fijn dat het weer 'goed' voelt dat je vader bij jullie is. Lijkt me heel moeilijk, om met die rollercoaster van gevoelens om te gaan. En de praktische zaken rondom de uitvaart beginnen nu bij elkaar te komen lees ik? Mooi, hoeven jullie je daar geen iig zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:35 schreef MissBliss het volgende:
En 's nachts als je op zich dus vlak bij hem slaapt? Is dat ook niet een beetje 'eng' idee?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:35 schreef MissBliss het volgende:
Moeilijk hoor, zo dichtbij maar eigenlijk helemaal niet meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:35 schreef MissBliss het volgende:
Tot ziens.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:41 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga de laptop eens even aan de kant leggen
Fijne avond nog allemaal
Doe hem de groetenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:37 schreef Maes het volgende:
Bij lezen is onbegonnen werk, ik maar even bij meneer Maes zitten, vind ie leuk
Jij ook. Tot laterquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:41 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga de laptop eens even aan de kant leggen
Fijne avond nog allemaal
Waar lees je dat van die voedselbank voor dieren?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
Uh wat lees ik nu er is een voedselbank voor dieren![]()
MissBliss dat lijkt me heel vreemd maar wel fijn dat je zo rustig afscheid kunt nemen.
Sterkte!
Ik weet dat ook nogquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vroeger (oma vertelt) had je nog van die koelingen met een motor eronder. Die sloegen dan soms aan en dan ging de kist schudden. Stond altijd garant voor je hart in je keel en puddingbenen.
Mooi om te horen dat je op een heel rustige en vertrouwde manier afscheid van je vader hebt kunnen nemen/neemt. Lijkt me ook prettig dat je in de toekomst "goede" herinneringen over houd aan deze week.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:35 schreef MissBliss het volgende:
(niet verwacht) en nu kan ik er gewoon binnenlopen. Alleen 's avonds dus niet.
Maar...volgens ons is het "de Nacht van de Wansmaak"?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou hem doen, en ik heb smaak.
Dat hebben we hier ook hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vroeger (oma vertelt) had je nog van die koelingen met een motor eronder. Die sloegen dan soms aan en dan ging de kist schudden. Stond altijd garant voor je hart in je keel en puddingbenen.
Ja, is het ook. Ik ga het straks weer raar vinden als ie weg is. (Sowieso natuurlijk, maar ook zn lichaam dan)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel aparte ervaring.
Ja, ik had hem al 5 weken niet gezien en toen issie (na zn dood) ook nog een week in Frankrijk geweestquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat je uberhaupt gaat kijken, respect hoor. Vind je 'm zelf ook mooi hoe hij ligt?
Dat slapen niet, maar ik moet altijd nog wel een keer naar de wc, dat vond ik minder fijn vannacht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
En 's nachts als je op zich dus vlak bij hem slaapt? Is dat ook niet een beetje 'eng' idee?
Wel heel fijn dat jullie zoveel bloemstukken krijgen en dat je dat dus naar hem toe kunt brengen, dat zal wel een goed gevoel zijn dat hij zo geliefd was en dat er zoveel mensen met jullie meeleven.
En dank je dat je antwoord op de vragen geeft
Voor jou kom ik speciaal terugquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:47 schreef oh-oh het volgende:Ga ik ff koken , zit ik onder het eten bij te lezen, is MrSubtle weer bij Elies en pleite.
Ik ben gewoon keihard gedumpt hier
Strega, je kan ook met Simon's Cat twitteren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:misschien kom ik op een verkeerd tijdstip...ik zie dat het hier nu erg droog staat bij de dames
![]()
[ afbeelding ]
Maar je hebt nu toch verkering met Elies?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Voor jou kom ik speciaal terug![]()
Ik had je gemist!
Oh, echt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Strega, je kan ook met Simon's Cat twitteren.
Dat is heel begrijpelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:45 schreef MissBliss het volgende:
Dat hebben we hier ook hoor
Maar dat vertelden ze gelijk toen ze hem kwamen brengen, dus daar schrik ik niet echt van. Het is meer dat ik altijd een rare angst voor het donker heb gehaden ja, ik doe wel een lamp aan daar, maar toch is het engig
Ik wil wel delen hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Maar je hebt nu toch verkering met Elies?
* snik *
Kijk die jonge grietjes die kon ik wel handelen maar ik ben echt geen match voor jou.quote:
Snap ik... gek he, dat je het zelf moet zien om het te geloven? Was dus plotseling begrijp ik hieruit? Darn... nou ja, maar leuk wordt het nooit natuurlijk, op welke manier dan ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:45 schreef MissBliss het volgende:
Ja, ik had hem al 5 weken niet gezien en toen issie (na zn dood) ook nog een week in Frankrijk geweestDus ik wilde hem graag zien, ook omdat iedereen zei dat het dan 'echter' zou zijn.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Kijk die jonge grietjes die kon ik wel handelen maar ik ben echt geen match voor jou.
ElisaB en ik gaan gewoon heel ver terug... er was altijd al een spanning... en natuurlijk was dat zeker voor ElisaB altijd een beetje vreemde situatie zoals je kunt begrijpen, maar de spanning was gewoon niet te ontkennen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je hebt nu toch verkering met Elies?
* snik *
Heb jij veel vrouwelijke kanten wellicht?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ElisaB en ik gaan gewoon heel ver terug... er was altijd al een spanning... en natuurlijk was dat zeker voor ElisaB altijd een beetje vreemde situatie zoals je kunt begrijpen, maar de spanning was gewoon niet te ontkennen.
Ik was stiekem natuurlijk straalverliefd op jequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:54 schreef MrSubtle het volgende:
ElisaB en ik gaan gewoon heel ver terug... er was altijd al een spanning... en natuurlijk was dat zeker voor ElisaB altijd een beetje vreemde situatie zoals je kunt begrijpen, maar de spanning was gewoon niet te ontkennen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:54 schreef Cat22 het volgende:
Heb jij veel vrouwelijke kanten wellicht?
Ja, enorm plotseling, op de terugweg van hun vakantie. Hij was nooit ziekquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Snap ik... gek he, dat je het zelf moet zien om het te geloven? Was dus plotseling begrijp ik hieruit? Darn... nou ja, maar leuk wordt het nooit natuurlijk, op welke manier dan ook
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Het heeft vandaag trouwens ook in de krant gestaan en vanmiddag was er dus condoleance. Dus er kwamen VEEEL mensen langs ineens, waaronder veel collega's vn mijn vader. Dus er kwam weer een wat oudere man, stelt zich voor, de naam zei mij niks. Dus hij vertelt dat hij mn vader van de voetbal kent... Ik denk: wtf?Zegt me niks, mn vader ging niet naar de voetbal.
Maar toen daagde het: mn vader heeft een collega op zn werk en die heeft precies dezelfde voor en achternaam. Dus op zn werk noemen ze hem altijd P. ipv W. En die man dacht dus dat die andere man dood wasBest wel lullig, maar achteraf wel een beetje grappig.
Ik heb in ieder geval geen tietenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik maak het minder erg voor oh-ohquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:55 schreef ElisaB het volgende:
Ik was stiekem natuurlijk straalverliefd op je
OMGquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Het heeft vandaag trouwens ook in de krant gestaan en vanmiddag was er dus condoleance. Dus er kwamen VEEEL mensen langs ineens, waaronder veel collega's vn mijn vader. Dus er kwam weer een wat oudere man, stelt zich voor, de naam zei mij niks. Dus hij vertelt dat hij mn vader van de voetbal kent... Ik denk: wtf?Zegt me niks, mn vader ging niet naar de voetbal.
Maar toen daagde het: mn vader heeft een collega op zn werk en die heeft precies dezelfde voor en achternaam. Dus op zn werk noemen ze hem altijd P. ipv W. En die man dacht dus dat die andere man dood wasBest wel lullig, maar achteraf wel een beetje grappig.
Ow ja, poep...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:58 schreef MrSubtle het volgende:
Ik maak het minder erg voor oh-ohdoe nou mee!
Ja kijk nu trap ik er niet meer in hequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, poep...
Uhhhh... ja, wij gaan heel ver terug. Komt omdat we... uhhh, ook hobbies delenJa, dat is het! En we hebben allebei een Winny de Pooh dekbed
Dus; verder erg onschuldig
Hobbies? Oh... oh ja! Klopt ja. Het was niets sexueels, het ging om winny de pooh inderdaadquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, poep...
Uhhhh... ja, wij gaan heel ver terug. Komt omdat we... uhhh, ook hobbies delenJa, dat is het! En we hebben allebei een Winny de Pooh dekbed
Dus; verder erg onschuldig
Simons Cat natuurlijk.quote:
Aha........quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval geen tieten![]()
Ja, dat allemaal. Daarna bleef ie ook plakken, hij ws er helemaal nerveus van geloof ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat zal die man zich vervelend/beschaamd/opgelucht hebben gevoeld!
Ja, die is thuis, vandaag en morgen. Nja, eigenlijk is het afscheid nemen van mn vader en is de condoleance na de crematie, maar toch kwamen er vandaag veel mensen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is ook wat,pijnlijk voor die man zeg!
Stond het pas zo laat in de krant?
Hadden jullie de condoleance ook gewoon thuis?
Na die opmerking over de voetbal dacht ik al: heeft ie wel de goede voor zich? Dus toen heb ik een foto van mn vader aangewezen, toen viel het kwartjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMGHebben julli ehet hem verteld, of maar gewoon gelaten?
Dat kan natuurlijk niet omdat ik vreselijk gespierd benquote:
Is het nou uit? Lekker dan, zit ik hier met m'n browniesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja kijk nu trap ik er niet meer in he![]()
En Winny de Poep, dan haak ik sowieso af
In een Winny de Poop blik zekerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Is het nou uit? Lekker dan, zit ik hier met m'n brownies
Hihihihi!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou dat dus!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Wel een geluk dat jullie wisten van die andere man met dezelfde naam en het konden ophelderen trouwens, anders was het helemaal raar geweest.
Voor hem natuurlijk de mooiste manier om te gaan, maar voor de mensen die afscheid hadden willen nemen is dat erg wrang. En zeker op die leeftijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, enorm plotseling, op de terugweg van hun vakantie. Hij was nooit ziek
Ik heb echt NIETS met winny de poohquote:
Oh god, nu ben jij natuurlijk weer juist FAN van winnie?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh god, nu ben jij natuurlijk weer juist FAN van winnie?
OOOOOOOH, das fijn, een hele opluchting, je mag mij gewoonquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb echt NIETS met winny de poohik lulde ook maar wat mee met ElisaB...
Ja helaas, maar ze zijn op. Ik heb de hele avond foto's uitgedeeld en er geen terug ontvangenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:07 schreef oh-oh het volgende:Nu word ik wel heel benieuwd naar die foto
![]()
Maar echt serieus, Winny de Pooh, daar valt bijna niet tegenop te compenseren
quote:
Ik wil gewoon toch maar met jou in die jaccuzi geloof ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]MM!
En Winnie de Pooh, ik snap niet dat er volwassen mensen zijn die dat leuk vinden
Maar nou ben ik vast helemaal wat vreemd daarin, want ik hou ook totaal niet van die 'volwassenen'-tekenfilms. Ice Age, Lion King, ik vind het allemaal drie keer niets
Lion King vind ik stiekem wel leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]MM!
En Winnie de Pooh, ik snap niet dat er volwassen mensen zijn die dat leuk vinden
Maar nou ben ik vast helemaal wat vreemd daarin, want ik hou ook totaal niet van die 'volwassenen'-tekenfilms. Ice Age, Lion King, ik vind het allemaal drie keer niets
Ja, ook dat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:12 schreef Re het volgende:
die man wilde ook eerst in het condoleanceboek schrijven maar ik zei dat hij dat wel na afloop mocht doen (toen wist ik het nog niet dat hij de verkeerde voor zich had), had zo lullig geweest zo'n eerste reactie in een toen nog leeg boek
Lesbische trekjes? Hmm nu word je plots weer woest aantrekkelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil gewoon toch maar met jou in die jaccuzi geloof ik
Oh wat goed dat je dat dan nog gezegd hebt, je moet er idd niet aan denken, zo'n eerste reactie in het boek.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:12 schreef Re het volgende:
die man wilde ook eerst in het condoleanceboek schrijven maar ik zei dat hij dat wel na afloop mocht doen (toen wist ik het nog niet dat hij de verkeerde voor zich had), had zo lullig geweest zo'n eerste reactie in een toen nog leeg boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |