Beetje zoals 'lasagne uit de vaatwsser'? Heb ik ook ooit een topic over gezien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lang geleden was er n topic op Fok over Brownies uit de maggietron...die waren best te vreten
Dan liever frikandellen uit de oven dan brownies uit de magnetronquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lang geleden was er n topic op Fok over Brownies uit de maggietron...die waren best te vreten
Dan moet je die eens schoonmaken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NietusBij mij komt er de geur van dooie marmotten uit de oven
*Proest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beetje zoals 'lasagne uit de vaatwsser'? Heb ik ook ooit een topic over gezien.
neeh jah echtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beetje zoals 'lasagne uit de vaatwsser'? Heb ik ook ooit een topic over gezien.
Zuip ze!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
Dag loopse mokkeltjes en bronstige everzwijntjes![]()
* Loveless85 is de stad in
Ik doe ze wel eens bakken in de koekenpan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je die eens schoonmaken.
En magnetronfrikandellen zijn heel studentikoos.
Frituren is trouwens wel lekkerder.
Ohhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
misschien kom ik op een verkeerd tijdstip...ik zie dat het hier nu erg droog staat bij de dames
![]()
ik zal even een ander onderwerp proberen...wie heeft dit boek al
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Greys, jou willen we allemaal wel doen
![]()
Ik adopteer alleen kneusjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
Om hem te adopteren, aan de riem en meelopen jij!
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
Dag douchende bierdrinkert!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb nooit cacao in huis, maar gebookmarkt om een keer te proberen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh jah echtWTF! Zelfmaakmagnetronbrownie
Ik ben een kneusje?quote:
Oven was nog warm, want pizza. Maar na pizza had ik nog honger.. en toen zocht ik in de diepvries en zag ik nog een pak frikadellen. En ik kan je vertellen, dat gaat best primaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zou zeggen smakelijk, maar... oven?
Jij weet gewoon niet waar je 't over hebtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat duidelijk niet goed met die knul. Grolsch drinken en frikadellen uit de oven
I never liked you anywayquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tot zover deze diepe vriendschap
het is echt echt echt leuk om te doen...vooral als ie begint te rijzen...dan denk je even dat ie zo uit t bekertje floept. en na drie hapjes zat ik al volquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nooit cacao in huis, maar gebookmarkt om een keer te proberen!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:02 schreef MrSubtle het volgende:
Sorry hoor, maar alle mensen die brownie-uit-de-magnetron een goed idee vinden komen maar verplicht een keer hier echte brownies eten... dit kan echt niet
De eerste verplichte-brownie-proever meldt zich zie ik. Ik noteer je naamquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
het is echt echt echt leuk om te doen...vooral als ie begint te rijzen...dan denk je even dat ie zo uit t bekertje floept. en na drie hapjes zat ik al vol
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:02 schreef MrSubtle het volgende:
Sorry hoor, maar alle mensen die brownie-uit-de-magnetron een goed idee vinden komen maar verplicht een keer hier echte brownies eten... dit kan echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |