Strega, je kan ook met Simon's Cat twitteren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:misschien kom ik op een verkeerd tijdstip...ik zie dat het hier nu erg droog staat bij de dames
![]()
ik zal even een ander onderwerp proberen...wie heeft dit boek al
[ afbeelding ]
Maar je hebt nu toch verkering met Elies?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Voor jou kom ik speciaal terug![]()
Ik had je gemist!
Oh, echt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Strega, je kan ook met Simon's Cat twitteren.
Dat is heel begrijpelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:45 schreef MissBliss het volgende:
Dat hebben we hier ook hoor
Maar dat vertelden ze gelijk toen ze hem kwamen brengen, dus daar schrik ik niet echt van. Het is meer dat ik altijd een rare angst voor het donker heb gehaden ja, ik doe wel een lamp aan daar, maar toch is het engig
Ik wil wel delen hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Maar je hebt nu toch verkering met Elies?
* snik *
Kijk die jonge grietjes die kon ik wel handelen maar ik ben echt geen match voor jou.quote:
Snap ik... gek he, dat je het zelf moet zien om het te geloven? Was dus plotseling begrijp ik hieruit? Darn... nou ja, maar leuk wordt het nooit natuurlijk, op welke manier dan ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:45 schreef MissBliss het volgende:
Ja, ik had hem al 5 weken niet gezien en toen issie (na zn dood) ook nog een week in Frankrijk geweestDus ik wilde hem graag zien, ook omdat iedereen zei dat het dan 'echter' zou zijn.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Kijk die jonge grietjes die kon ik wel handelen maar ik ben echt geen match voor jou.
ElisaB en ik gaan gewoon heel ver terug... er was altijd al een spanning... en natuurlijk was dat zeker voor ElisaB altijd een beetje vreemde situatie zoals je kunt begrijpen, maar de spanning was gewoon niet te ontkennen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je hebt nu toch verkering met Elies?
* snik *
Heb jij veel vrouwelijke kanten wellicht?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ElisaB en ik gaan gewoon heel ver terug... er was altijd al een spanning... en natuurlijk was dat zeker voor ElisaB altijd een beetje vreemde situatie zoals je kunt begrijpen, maar de spanning was gewoon niet te ontkennen.
Ik was stiekem natuurlijk straalverliefd op jequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:54 schreef MrSubtle het volgende:
ElisaB en ik gaan gewoon heel ver terug... er was altijd al een spanning... en natuurlijk was dat zeker voor ElisaB altijd een beetje vreemde situatie zoals je kunt begrijpen, maar de spanning was gewoon niet te ontkennen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:54 schreef Cat22 het volgende:
Heb jij veel vrouwelijke kanten wellicht?
Ja, enorm plotseling, op de terugweg van hun vakantie. Hij was nooit ziekquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Snap ik... gek he, dat je het zelf moet zien om het te geloven? Was dus plotseling begrijp ik hieruit? Darn... nou ja, maar leuk wordt het nooit natuurlijk, op welke manier dan ook
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Het heeft vandaag trouwens ook in de krant gestaan en vanmiddag was er dus condoleance. Dus er kwamen VEEEL mensen langs ineens, waaronder veel collega's vn mijn vader. Dus er kwam weer een wat oudere man, stelt zich voor, de naam zei mij niks. Dus hij vertelt dat hij mn vader van de voetbal kent... Ik denk: wtf?Zegt me niks, mn vader ging niet naar de voetbal.
Maar toen daagde het: mn vader heeft een collega op zn werk en die heeft precies dezelfde voor en achternaam. Dus op zn werk noemen ze hem altijd P. ipv W. En die man dacht dus dat die andere man dood wasBest wel lullig, maar achteraf wel een beetje grappig.
Ik heb in ieder geval geen tietenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij veel vrouwelijke kanten wellicht?
Ik maak het minder erg voor oh-ohquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:55 schreef ElisaB het volgende:
Ik was stiekem natuurlijk straalverliefd op je
OMGquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Het heeft vandaag trouwens ook in de krant gestaan en vanmiddag was er dus condoleance. Dus er kwamen VEEEL mensen langs ineens, waaronder veel collega's vn mijn vader. Dus er kwam weer een wat oudere man, stelt zich voor, de naam zei mij niks. Dus hij vertelt dat hij mn vader van de voetbal kent... Ik denk: wtf?Zegt me niks, mn vader ging niet naar de voetbal.
Maar toen daagde het: mn vader heeft een collega op zn werk en die heeft precies dezelfde voor en achternaam. Dus op zn werk noemen ze hem altijd P. ipv W. En die man dacht dus dat die andere man dood wasBest wel lullig, maar achteraf wel een beetje grappig.
Ow ja, poep...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:58 schreef MrSubtle het volgende:
Ik maak het minder erg voor oh-ohdoe nou mee!
Ja kijk nu trap ik er niet meer in hequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, poep...
Uhhhh... ja, wij gaan heel ver terug. Komt omdat we... uhhh, ook hobbies delenJa, dat is het! En we hebben allebei een Winny de Pooh dekbed
Dus; verder erg onschuldig
Hobbies? Oh... oh ja! Klopt ja. Het was niets sexueels, het ging om winny de pooh inderdaadquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, poep...
Uhhhh... ja, wij gaan heel ver terug. Komt omdat we... uhhh, ook hobbies delenJa, dat is het! En we hebben allebei een Winny de Pooh dekbed
Dus; verder erg onschuldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |