Goed plan! je moet dan alleen net ff wat eerder stoppen. Scheelt een boel rompslomp.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat ik vanavond doodga aan alcoholvergiftiging.
Nu sta je zomaar in de TT!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:31 schreef MrSubtle het volgende:
Oh-oh waar blijf je nou? Help mij toch!
Ja, maar ik heb pm's gelezen na de fotoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
Whut @ TT?
Ik dacht dat MrSubtle al aan oh-oh was uitgehuwelijktsext?
Ze zíjn al wegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
Zijn er nog mensen die in het rijtje in de OP willen?
Die zich hier al helemaal thuis en geliefd voelen?
Gillen he, dan wijzig ik de wiki.
En NEE Loveless, die glitterletters gaan NIET weg
Heeft Huppel je acc gestolen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
Hara neukt toch Isdatzo
Mij mot ze niet
Volgende TT ;quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
Hara neukt toch Isdatzo
Mij mot ze niet
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:34 schreef Cat22 het volgende:
Ow, wacht, even Elies PMmen dat het topic vol is!
Zal ik wat pizza's laten bezorgen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hele erge honger en wil gaan koken maar ik durf niet eens meer want dan mis ik te veel en zit MrSubtle dalijk in een hardcoredoggystylegangbang zonder mij
Ik zou hem doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
Dames, dames...
Maar de foto was dus goedgekeurd begrijp ik?
One will doquote:
Kun je ook een TT maken zonder het woord neuken erin?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgende TT ;
[SC] #217 Alwaar Harajuku de sterren van de hemel neukt
Niet, ik zie ze nog!quote:
quote:
Nou ik dacht meer aan 25 ofzo. Krijg je er gratis taart en een loodgieter bijquote:
De wiki hoeft niet hetzelfde zijn aan de OP hé, dat word niet realtime bijgehouden. De edits die je doet ná plaatsing zie je niet direct in de OP MUHAHAHAHHAquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet, ik zie ze nog!
*hartverzakking kreeg*
Ik ga voor de zekerheid de wiki maar weer even bekijken geloof ik
Hallo en welkom!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:36 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow....ik kom ff buurten hier
Dan moet je wel snel zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:36 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow....ik kom ff buurten hier
Ik zou hem doen, en ik heb smaak.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Hmm, kan ik blindelings op jou vertrouwen?
Aan de TT te zien zou Hara hem ook doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
mag ik op dit kussen zitten?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hallo en welkom!![]()
Maak het jezelf gemakkelijk en plof ergens neer.
Nee! Niet daar! Da's de kat zijn plek!
[SC] #217 Waar Harajuku de sterren van de hemel vingertquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je ook een TT maken zonder het woord neuken erin?
Uitdaging!
Maar hijss sow mooiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn naam hoeft hier niet te staan.
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Ik keekquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De wiki hoeft niet hetzelfde zijn aan de OP hé, dat word niet realtime bijgehouden. De edits die je doet ná plaatsing zie je niet direct in de OP MUHAHAHAHHA
Trek je toch niks van die jonge sletjes aan johquote:
I beg your pardon?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Trek je toch niks van die jonge sletjes aan joh
(nu weet ik eens hoe vrouwen zich altijd voelen... best okayquote:
ik zou hem echt doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
What the hell weet jij van mijn smaak?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Someone, veeg me ooooooooooooop!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe jonger hoe beter voor de mannen. \quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou moe, ik heb een kruisje minderder dan Greys nog hoorquote:
Ga je stappen in Amsterdam? Leuk!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wacht op de lift naar zhe city
Ik zou foto's terug willen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef MrSubtle het volgende:
Ook vooral leuk dat mijn mening niet wordt gevraagd in de hele discussie over wie mij wel of niet gaat doen
Greys klinkt dan ook verdacht veel als Gran(ny)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou moe, ik heb een kruisje minderder dan Greys nog hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behave he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wacht op de lift naar zhe city
Ik had er ook vrij weinig over te vertellen andersquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef MrSubtle het volgende:
Ook vooral leuk dat mijn mening niet wordt gevraagd in de hele discussie over wie mij wel of niet gaat doen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef MrSubtle het volgende:
Liggen en bek houwequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef MrSubtle het volgende:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys klinkt dan ook verdacht veel als Gran(ny)
Ach lul niet, jij zou me doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zeg! Nu heb je m'n foto en ga je plots zogenaamd wegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:42 schreef Qwea het volgende:
ik ga er vandoor. Geen geile dingen doen zonder miij en niks doen wat ik ook niet zou doen
Ja maar jij ging wel heul 10 minuten wandelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij hadden elkaar toch al gevonden?
Ik ben heul geen pannenkoek.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee pannekoek. Rotterdam![]()
Eerst CD presentatie in Watt en daarna zien we wel
Ja je mocht mee maar je wilde niet hequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar jij ging wel heul 10 minuten wandelen
Ik ken wel filmpjes. Geniaal!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
misschien kom ik op een verkeerd tijdstip...ik zie dat het hier nu erg droog staat bij de dames
![]()
ik zal even een ander onderwerp proberen...wie heeft dit boek al
[ afbeelding ]
Om hem te adopteren, aan de riem en meelopen jij!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
Ik hoef geen foto van MrSubtle.
Zie hem wel bij de volgende Asielactie
Ik moest gekeurd worden, ik kon niet wegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja je mocht mee maar je wilde niet he
Die filmpjes zijn briljant, boek kende ik nog nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:misschien kom ik op een verkeerd tijdstip...ik zie dat het hier nu erg droog staat bij de dames
![]()
ik zal even een ander onderwerp proberen...wie heeft dit boek al
[ afbeelding ]
Ik had je gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zeg! Nu heb je m'n foto en ga je plots zogenaamd weg
geef die foto eens snel terug
Ja tuurlijk, ik ben niet zo moeilijk hoor!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moest gekeurd worden, ik kon niet weg
(telt het als ik zeg dat ik spijt heb?)
Het is dat pilsje onder de douchequote:
Ik moet m'n bek houden en liggenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik ben niet zo moeilijk hoor!
Maar ik ga nu ff koken en zo, ga je niet gelijk weer alle andere dames doen hier???
Ik heb m niet ingepikt, het was gewoon een hele fijne wederzijdse match meiskequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dit niet eerlijk. oh-oh had MrSingepikt eer ik wist dat hij hier was. Ik wil een eerlijke wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |