Ik keekquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De wiki hoeft niet hetzelfde zijn aan de OP hé, dat word niet realtime bijgehouden. De edits die je doet ná plaatsing zie je niet direct in de OP MUHAHAHAHHA
Trek je toch niks van die jonge sletjes aan johquote:
I beg your pardon?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Trek je toch niks van die jonge sletjes aan joh
(nu weet ik eens hoe vrouwen zich altijd voelen... best okayquote:
ik zou hem echt doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Hmm, kan ik blindelings op jou vertrouwen?
What the hell weet jij van mijn smaak?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Someone, veeg me ooooooooooooop!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe jonger hoe beter voor de mannen. \quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou moe, ik heb een kruisje minderder dan Greys nog hoorquote:
Ga je stappen in Amsterdam? Leuk!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wacht op de lift naar zhe city
Ik zou foto's terug willen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef MrSubtle het volgende:
Ook vooral leuk dat mijn mening niet wordt gevraagd in de hele discussie over wie mij wel of niet gaat doen
Greys klinkt dan ook verdacht veel als Gran(ny)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou moe, ik heb een kruisje minderder dan Greys nog hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behave he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wacht op de lift naar zhe city
Ik had er ook vrij weinig over te vertellen andersquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef MrSubtle het volgende:
Ook vooral leuk dat mijn mening niet wordt gevraagd in de hele discussie over wie mij wel of niet gaat doen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef MrSubtle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |