EINDELIJK BEN JE TERUG! HELP MIJquote:
Die van jou heb ik destijds al bejubeld!quote:
Ja goed, laat maar hè, huilie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
EINDELIJK BEN JE TERUG! HELP MIJ
Nee. Ze moet eerst mijn bruiloft regelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
EINDELIJK BEN JE TERUG! HELP MIJ
Woohooquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wrom scheermesje, je hebt toch geen baartje?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
(Oh-oh, hij heeft wel een beetje een teer zieltje)
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Woohoode eerste inside-joke die ik snap
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sorry MissBliss, ze wilden niet luisterenik heb het geprobeerd voor je! Echt
Als je hier erover wil posten. Kan altijd hoor. Schuif al die onzin hier maar gewoon aan de kant. Jij moet ook je ei kwijt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag het ja
ach ja, ik overleef het wel.
Greys: mja het gaat redelijk.
quote:
En ik snap hem nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Woohoode eerste inside-joke die ik snap
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag het ja
Je voelt je toch niet bezwaard om hier gewoon tussen te roepen wat je kwijt wilt he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag het ja
Nee, dat bepaalt zo enorm de sfeer in het topic en het is hier zo gezellig lees ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je hier erover wil posten. Kan altijd hoor. Schuif al die onzin hier maar gewoon aan de kant. Jij moet ook je ei kwijt.
Hara en MrSubtle snappen hem en mogen het uitleggen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik snap hem niet
Waarom ze het met een t schrijft in elk geval
Nee, dat maakt niet uit joh! Als je hier niet alles meeleest kan je dat niet weten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]gaat niet goed met je? Sorry, we zitten in een melige bui hier, wist niet dat er iets aan de hand was
Nee, eigenlijk niet; ik zal eerst maar eens kijken of ze een winkeldochter hebben staan ergensquote:
Ik heb misschien IETS teveel fantasie, maar ik weet zeker dat ik hem af en toe over de bodem zie rennen!quote:
Pfiew!quote:no.4 @Greys: schaam je niet over wat je eerst zag in Bamba's avatar. Ik zag het ook
Erg gezellig bedoel je?quote:
ja maar........ we zijn allang blij dat je erbij bent en jijj MAG de sfeer nu best bepalen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dat bepaalt zo enorm de sfeer in het topic en het is hier zo gezellig lees ik
misschien vanavond laat, als iedereen slaapt en ik wijn op heb
Als het net zo gaat als afgelopen nacht, kun je tot 4:30 tegen me aan lallenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:16 schreef MissBliss het volgende:
Nee, dat bepaalt zo enorm de sfeer in het topic en het is hier zo gezellig lees ik
misschien vanavond laat, als iedereen slaapt en ik wijn op heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |