Simons Cat natuurlijk.quote:
Aha........quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval geen tieten![]()
Ja, dat allemaal. Daarna bleef ie ook plakken, hij ws er helemaal nerveus van geloof ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat zal die man zich vervelend/beschaamd/opgelucht hebben gevoeld!
Ja, die is thuis, vandaag en morgen. Nja, eigenlijk is het afscheid nemen van mn vader en is de condoleance na de crematie, maar toch kwamen er vandaag veel mensen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is ook wat,pijnlijk voor die man zeg!
Stond het pas zo laat in de krant?
Hadden jullie de condoleance ook gewoon thuis?
Na die opmerking over de voetbal dacht ik al: heeft ie wel de goede voor zich? Dus toen heb ik een foto van mn vader aangewezen, toen viel het kwartjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMGHebben julli ehet hem verteld, of maar gewoon gelaten?
Dat kan natuurlijk niet omdat ik vreselijk gespierd benquote:
Is het nou uit? Lekker dan, zit ik hier met m'n browniesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja kijk nu trap ik er niet meer in he![]()
En Winny de Poep, dan haak ik sowieso af
In een Winny de Poop blik zekerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Is het nou uit? Lekker dan, zit ik hier met m'n brownies
Hihihihi!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij veel vrouwelijke kanten wellicht?
Nou dat dus!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Wel een geluk dat jullie wisten van die andere man met dezelfde naam en het konden ophelderen trouwens, anders was het helemaal raar geweest.
Voor hem natuurlijk de mooiste manier om te gaan, maar voor de mensen die afscheid hadden willen nemen is dat erg wrang. En zeker op die leeftijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, enorm plotseling, op de terugweg van hun vakantie. Hij was nooit ziek
Ik heb echt NIETS met winny de poohquote:
Oh god, nu ben jij natuurlijk weer juist FAN van winnie?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh god, nu ben jij natuurlijk weer juist FAN van winnie?
OOOOOOOH, das fijn, een hele opluchting, je mag mij gewoonquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb echt NIETS met winny de poohik lulde ook maar wat mee met ElisaB...
Ja helaas, maar ze zijn op. Ik heb de hele avond foto's uitgedeeld en er geen terug ontvangenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:07 schreef oh-oh het volgende:Nu word ik wel heel benieuwd naar die foto
![]()
Maar echt serieus, Winny de Pooh, daar valt bijna niet tegenop te compenseren
quote:
Ik wil gewoon toch maar met jou in die jaccuzi geloof ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]MM!
En Winnie de Pooh, ik snap niet dat er volwassen mensen zijn die dat leuk vinden
Maar nou ben ik vast helemaal wat vreemd daarin, want ik hou ook totaal niet van die 'volwassenen'-tekenfilms. Ice Age, Lion King, ik vind het allemaal drie keer niets
Lion King vind ik stiekem wel leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]MM!
En Winnie de Pooh, ik snap niet dat er volwassen mensen zijn die dat leuk vinden
Maar nou ben ik vast helemaal wat vreemd daarin, want ik hou ook totaal niet van die 'volwassenen'-tekenfilms. Ice Age, Lion King, ik vind het allemaal drie keer niets
Ja, ook dat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:12 schreef Re het volgende:
die man wilde ook eerst in het condoleanceboek schrijven maar ik zei dat hij dat wel na afloop mocht doen (toen wist ik het nog niet dat hij de verkeerde voor zich had), had zo lullig geweest zo'n eerste reactie in een toen nog leeg boek
Lesbische trekjes? Hmm nu word je plots weer woest aantrekkelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil gewoon toch maar met jou in die jaccuzi geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |