Ik wil op bedquote:
Weeeer een note erbij zeker? Bent maar blij blij blij dat ik hem heb geopendquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:18 schreef JJH het volgende:
En mijn TT was veel spectalulairder geweest.
Trusten allerschattigst bruidsmeisje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:20 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu ga ik heul voorzichtig naar boven![]()
![]()
Trusten Tortel en Duifje
Jep. Zullen we in de zomer doen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:19 schreef Cat22 het volgende:
Fipo en sepo.![]()
Ik ga ook eens in mijn bedje duiken. Morgen trouwdatum prikken?
Welterusten!![]()
![]()
Als ze het doen, dan doe ik hetquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:37 schreef Greys het volgende:
Dan moet Elies toch maar de witte uitvoering kiezen van dr Mito!
Jij moet doen waar je goed in bent.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:04 schreef ElisaB het volgende:
Ik postte niet door het slotje hoor
Trouwwuhhhh
Als Ll niet wil, dan moet een ander maar met Cat trouwen. Ikwillut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:16 schreef JJH het volgende:
Jij moet doen waar je goed in bent.
Tuluk! Maar dan moet er dus wel iemand anders met Cat trouwen als Ll niet wil. Want ik kan natuurlijk niet gaan ceremonien als Cat geen huwelijkspartner heeft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grees, misschien vast een lijstje van potentiele reserves?Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:18 schreef JJH het volgende:
Oh! Mag ik in een groen pak?
[ afbeelding ]
Whut!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuluk! Maar dan moet er dus wel iemand anders met Cat trouwen als Ll niet wil. Want ik kan natuurlijk niet gaan ceremonien als Cat geen huwelijkspartner heeft!
Grees, misschien vast een lijkstje van potentiele reserves?
Ja hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, poep
Sorry
JJL en Cat gaan trouwen![]()
![]()
Zo beter
Leuk he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:03 schreef MrSubtle het volgende:
Ooooh een F&F trouwfeestdat wist ik niet... leuk!
Hmm nu weet ik niet of ik het nog serieus moet nemen? Is het een virtueel huwelijkje of komen er ook mensen bij elkaar in een gemeentehuis en zo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk he?![]()
En ze kennen elkaar vandaag pas officieel 4 weken, maar het heeft gewoon zo moeten zijn
Het voornemen is er iig...hoe, wat, wanneer mogen ze zelf vertellenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hmm nu weet ik niet of ik het nog serieus moet nemen? Is het een virtueel huwelijkje of komen er ook mensen bij elkaar in een gemeentehuis en zo?
(hoe dan ook leuk hoor)
Nee, ik ben daar ook niet zo goed in. Dus je mag ook gewoon een leuk verhaaltje/iets liefs schrijven ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:28 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgem dames, bij jullie ook zulk kloteweer? Dit zijn dagen waarop je wilde dat de honden zichzelf kunnen uitlaten. laarzen en potloodventersjas aantrekt
SecretSanta trekt me wel, alleen is rijmen niet zo mij sterkste kant.
Leuk je hier te zien!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hmm nu weet ik niet of ik het nog serieus moet nemen? Is het een virtueel huwelijkje of komen er ook mensen bij elkaar in een gemeentehuis en zo?
(hoe dan ook leuk hoor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Babe, wat heb je toch een goede smaak.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:18 schreef JJH het volgende:
Oh! Mag ik in een groen pak?
[ afbeelding ]
Ik ben er klaar voor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
(hoe dan ook leuk hoor)
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:52 schreef Pagan het volgende:
Goed, een vingeroefening:
Er was eens een nonnetje uit Bos en Lommer
Die reed met veel plezier op haar brommer
Op een dag had ze pech
Haar zadel was weg
Nu bergt ze met gemak een komkommer
Bleeeert heel hard door de SC:quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:32 schreef JJH het volgende:
De bruidegom gaat z'n bed opzoeken.
Wat zal het koud zijn zo zonder Cat.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:52 schreef Pagan het volgende:
Goed, een vingeroefening:
Er was eens een nonnetje uit Bos en Lommer
Die reed met veel plezier op haar brommer
Op een dag had ze pech
Haar zadel was weg
Nu bergt ze met gemak een komkommer
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat zorgde voor een tweede keer lezen
op de vroege morgen
Je maakt er wel wat moois van, he? Met een plaatje enzo!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:10 schreef Greys het volgende:
Oke, gaan we weer!
Idee van DML
[ afbeelding ]
Secret Santa met de F&F SC-ers!
- opgeven
- lootjes trekken automagisch via lootjestrekken.nl (dan weet niemand wie wie heeft)
- kadootje van tien euro kopen voor diegene
- verhaaltje, haiku, limerick of gedichtje er bij
- uitpakken ergens op een afgesproken datum (enkele dagen voor Kerst) in de SC topics alhier
- met foto's uiteraard en dan raden van wie het is!
Secret Santa animo check:
- Dizzy-Miss-Lizzy (ga ik van uit, aangezien het haar idee was )
- Qwea
- Goodbye
- Cat22
- Morretje (liefst zonder gedicht )
- Greys
- oh-oh
- Ynske
- Ingetje79 (toch, toch?)
- ElisaB
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
- JJH
- Pagan (met dubbelzinnige limerick graag)
Mag Strega ook mee?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:10 schreef Greys het volgende:
Oke, gaan we weer!
Idee van DML
[ afbeelding ]
Secret Santa met de F&F SC-ers!
- opgeven
- lootjes trekken automagisch via lootjestrekken.nl (dan weet niemand wie wie heeft)
- kadootje van tien euro kopen voor diegene
- verhaaltje, haiku, limerick of gedichtje er bij
- uitpakken ergens op een afgesproken datum (enkele dagen voor Kerst) in de SC topics alhier
- met foto's uiteraard en dan raden van wie het is!
Secret Santa animo check:
- Dizzy-Miss-Lizzy (ga ik van uit, aangezien het haar idee was )
- Qwea
- Goodbye
- Cat22
- Morretje (liefst zonder gedicht )
- Greys
- oh-oh
- Ynske
- Ingetje79 (toch, toch?)
- ElisaB
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
- JJH
- Pagan (met dubbelzinnige limerick graag)
Tuulk!quote:
Maak je wel een lijstje voor je gaat?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
Strega staat ook in het lijstje!
Trouwlijstje volgt, ik moet eerst ff naar de bakker
Croissantjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Maak je wel een lijstje voor je gaat?
Schrik niet van het tempo!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:45 schreef Bamba het volgende:
. Wat ziet het er hier gezellig uit! Ik wil proberen om ook een beetje mee te gaan keuvelen hier! En ik kom precies op het goede tijdstip zie ik al, want val meteen tussen de huwelijksvoorbereidingen
. Mijn felicitaties aan het gelukkige paar
.
Lekkere cupcakes!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:21 schreef Cat22 het volgende:
Greys... maak je ook even eentrouwlijstje
?
Taart, auto, ceremoniemeester, bruidsmeisjes etc. is allemaal terug te vinden in het vorige topic.
Daar was ik al bang voor jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Schrik niet van het tempo!
-Edit-
En welkom natuurlijk.
Wat een slimme vulling!quote:
Spuit elf spelen zijn er hier meer goed in. Voel je dus niet gegeneerd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor ja. Dus als je een spuit 11 voorbij ziet komen, ben ik dat
.
Bedankt voor het welkom!
quote:
De laatste gaat om 02:00 offline, de eerste komt er om 05:00 al weer posten, 300+ reacties per 24 uur, 't is soms niet te doen.quote:Spuit elf spelen zijn er hier meer goed in. Voel je dus niet gegeneerd.
Hoi MB. Hoe gaat het nu?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:53 schreef MissBliss het volgende:
Tvp in de hoop dt het topic vanmiddag nog open is.
Je bent er weer!quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Croissantjes
Harde puntjes
Mueslibollen.
Een heel volkoren
Halfje casionowit (Tosti's!)
MB!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:53 schreef MissBliss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:51 schreef Cat22 het volgende:mijn unieke manier van posten, wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind jullie wel een mooi koppel hoormaar ik gokte al een beetje op virtueel, gezien jullie fysieke afstand (zwolle - weert
). Wel mooi hoor, wanneer is de receptie? En is er al een lijstje met cadeau-wensen?
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Can I say EWWWWWWWquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:53 schreef MissBliss het volgende:
Oooh die vind ik serieus erg mooiquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:02 schreef Cat22 het volgende:
Wat vinden jullie van deze trouwjurk?
[ afbeelding ]
Met hond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Wat een gaaf ideequote:
Ook jong gedienden mogen meedoen met Santa.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat een gaaf idee![]()
Is dit alleen voor oud-gedienden?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:24 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb momenteel zo'n 6000 liter water in mijn kelder staan... in plaats van leegpompen kan ik er natuurlijk ook gewoon visjes en waterplanten in zetten. Iemand tips welke vissen en waterplanten geen zonlicht nodig hebben?
(lees: ik ben aan het uitstellen dat ik door het ijskoude grondwater moet gaan waden om het te gaan leegpompen)
http://www.aquavoordeel.nl/product_info.php?cPath=12&products_id=37&osCsid=adf1ca6c214b2590fd30c5336eeab155quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:24 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb momenteel zo'n 6000 liter water in mijn kelder staan... in plaats van leegpompen kan ik er natuurlijk ook gewoon visjes en waterplanten in zetten. Iemand tips welke vissen en waterplanten geen zonlicht nodig hebben?
(lees: ik ben aan het uitstellen dat ik door het ijskoude grondwater moet gaan waden om het te gaan leegpompen)
Ik kwam iets leuks voor je tegen, louter bodypaint, past altijd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook jong gedienden mogen meedoen met Santa.![]()
En de rest van de pics op deze pagina moet ik nog even verwerken.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:02 schreef Cat22 het volgende:
Wat vinden jullie van deze trouwjurk?
[ afbeelding ]
Met hond!Het gaat niet om de jurk, maar wat erin zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik ben mezelf trouwens met verse tegenzin door een enorme berg was aan het werken. Iets met een mannenhuishouden en teveel kleding hebben.![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Het gaat niet om de jurk, maar wat erin zit.
![]()
Ik ook! En weer zijn we in sync.quote:
Ik ben mezelf trouwens met verse tegenzin door een enorme berg was aan het werken. Iets met een mannenhuishouden en teveel kleding hebben.![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
http://www.aquavoordeel.nl/product_info.php?cPath=12&products_id=37&osCsid=adf1ca6c214b2590fd30c5336eeab155
sterkte btw.
Leg eens uit? deze snap ik (nog) niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:32 schreef Muis006 het volgende:
Misschien kan McMossel af en toe op bezoek bij MrSubtle in de kelder!
Nu heb ik het weer gedaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:36 schreef Ml-etje het volgende:
Zit op mijn gemakje op de bank terwijl ik aan het voorstrijken had moeten zijn..maarja oma's komt langs.
Valt me trouwens mee dat hij nog open is
Maareehh om even terug te komen op Pagan en de avondteksten..liever vunzig dan hoor
Zorg maar dat je lekker warme chocomel hebt als jullie terug komen! Veel plezier (en verdrink nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:32 schreef Bamba het volgende:
Hey, jullie doen hier ook aan Secret Santa! Leuk!
Ik ga zometeen naar het bos om een fotoshoot te houden met m'n nichtje en neefje en m'n zoontje! Het zal wel lekker nat zijn.
McMossel is het huis/tuin/vijverdier van Greys.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Leg eens uit? deze snap ik (nog) niet?
Ach gos! Wat een stom beest!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:52 schreef Pagan het volgende:
Kom ik net bij onze kippen, ligt er eentje met haar pootjes omhoog. Twee jaar oud, midden in de rui. Die stomme beesten hebben een overdekte buitenren en een stevig buitenhok.
En waar slapen ze 's nachts? In de buienren, die wel overdekt maar evengoed niet winddicht is. het lukt me niet om ze te overtuigen de nacht op een meer beschutte plek door te brengen, ze komen er wel om te eten en drinken, maar pitten doen ze altijd buiten.
Misschien maar een nieuwe buienren bouwen met een aparte deur, en stahoog. Dan kan ik ze naar binnen jagen en opsluiten voor de nacht.
Awwquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:52 schreef Pagan het volgende:
Kom ik net bij onze kippen, ligt er eentje met haar pootjes omhoog. Twee jaar oud, midden in de rui. Die stomme beesten hebben een overdekte buitenren en een stevig buitenhok.
Ik gok dat het voorstrijken is voordat je een muur kunt gaan stucadoren... ik hoop in ieder geval van harte dat het NIET is dat je vanaf nu hemden 2x moet strijken, dan heb ik er echt geen zin meer inquote:
Welkom!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:45 schreef Bamba het volgende:
. Wat ziet het er hier gezellig uit! Ik wil proberen om ook een beetje mee te gaan keuvelen hier! En ik kom precies op het goede tijdstip zie ik al, want val meteen tussen de huwelijksvoorbereidingen
. Mijn felicitaties aan het gelukkige paar
.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik gok dat het voorstrijken is voordat je een muur kunt gaan stucadoren... ik hoop in ieder geval van harte dat het NIET is dat je vanaf nu hemden 2x moet strijken, dan heb ik er echt geen zin meer in
Ik moest vandaag 3 dingen doen:quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, ik moet voor een paar boodschapjes naar de Super, waarvoor ik maar de flat uit hoef en t plein over moet steken, maar ik heb me toch een partij geen zin
ik hebt alweer warm, en ik had een trui aan, jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
Gefeliciteerd JJH en Cat
Succes met de voorbereidingen Greys
Trek een trui aan Qwea
Welkom Bamba
Ja maar jij hebt al 1 ding gedaan vandaagquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moest vandaag 3 dingen doen:
1) Kelder pomp aanzetten
2) Tafels terugbrengen (feestje gehad, tafels gehuurd)
3) Paar kleine boodschapjes doen
Tot nu toe heb ik al:
1) Kelder pomp aangezet
2) TV gekeken
3) Gehangen
4) Gelezen
5) Computer spelletje gespeeld
6) FOK! forum gerefreshed
7) FOK! forum heel vaak gerefreshed
8) Internetten
9) Nog wat FOK!forum refreshen
Nog te doen:
Ik hoop dat die laatste twee lukken, want ik heb het maar druk tot nu toe
Daar hadden we op school een term voor. SOG'gen. Al is het bij jou nu meer KOG'gen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moest vandaag 3 dingen doen:
1) Kelder pomp aanzetten
Tot nu toe heb ik al:
1) Kelder pomp aangezet
2) TV gekeken
3) Gehangen
4) Gelezen
5) Computer spelletje gespeeld
6) FOK! forum gerefreshed
7) FOK! forum heel vaak gerefreshed
8) Internetten
9) Nog wat FOK!forum refreshen
Nog te doen:
Ik hoop dat die laatste twee lukken, want ik heb het maar druk tot nu toe
Jouw moest ik hebben. Cat en ik gaan trouwen. En ze moet je niet meer.quote:
Oh mooi ook weer opgelost dan. Het was toch alleen voor de sex. Ik heb Kweej nu. Stukken jonger enzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw moest ik hebben. Cat en ik gaan trouwen. En ze moet je niet meer.![]()
n.a.v. SC # 203 - Met 1 ruk aan de lijn van Greet Parelmoer
Ja maar in relatieve aantallen is jouw ene ding ook veel meer, want dat is ALLES wat je moest doen vandaag! Ik heb pas een beetje gedaan van wat ik moest... als ik ineens ALLES moest doen zou ik ook niet zo actief zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt al 1 ding gedaan vandaag![]()
Ik HOEF maar 1 ding en zelfs dat is me te veel , ik sta nog op vakantiestandje
Je zei standje!!quote:
Hmm als niemand t weet kan ik wellicht maandag voor je navragen bij de meester der meestersquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:42 schreef Qwea het volgende:
trouwnes, iemand hier thuis in wat recht? Specifiek auteursrecht/merkrecht?
quote:
Zo praat je niet over mijn aanstaande!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh mooi ook weer opgelost dan. Het was toch alleen voor de sex. Ik heb Kweej nu. Stukken jonger enzo![]()
Succes met de leftovers![]()
Hihi![]()
Ooh dat zou erg tof zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm als niemand t weet kan ik wellicht maandag voor je navragen bij de meester der meesters
'quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar in relatieve aantallen is jouw ene ding ook veel meer, want dat is ALLES wat je moest doen vandaag! Ik heb pas een beetje gedaan van wat ik moest... als ik ineens ALLES moest doen zou ik ook niet zo actief zijn
En het is zeker KOGgen, want ik heb zojuist brownies de oven in geschoven. Als ik zelfs brownies ga bakken om niet 2 kleine kutklusjes te hoeven doen dan neemt het wel ernstige vormen aan he?
(cat: wil je brownies liefurt?)
Ja maar Cat is al zo goed als getrouwd (wat mooi is kan kapot, dat weet ik wel, maar laat d'r eerst maar effe trouwen voor ik dat weer kapot probeer te flirten).quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je las het!
Maar je bent Cat al aan t paaien met je baksels
Als ik over de schutting kijk kan ik de tuin van Cat zien liggen in de vertequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:52 schreef oh-oh het volgende:Maar ik weet helemaal NIKS over jou
![]()
Behalve dat je een kelder hebt die vol water stond...
( oh wacht in Roermond was toch alles ondergelopen?)
Het regent hier nu even niet dus wellicht is het slim als ik ff naar de Super loop
Zie je PMquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
'
Tis het probleem dan?
Veel dingen weet ik na aaaaaaal die jaren ook wel zo
Appeltaart.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:48 schreef Strega het volgende:
Zo, nu eerst lekker een appeltaart bakken.
Met appels uit eigen tuin.
Eten jullie straks een vorkje mee?
Eerst het bruidspaar natuurlijk, want Muis maakt natuurlijk de bruidstaart!
Je zei 't weerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:56 schreef oh-oh het volgende:Cat weet waar mijn huis woont dus kom maar brengen
![]()
Geen idee of ik dan al uit vakantiestandje ben hoor, maar daar zou je je voordeel mee kunnen doen
Zie PM!quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je zei 't weer![]()
Dat helpt niet in het wegkomen van mijn laptop!
Je mag trots op jezelf zijn!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:01 schreef MrSubtle het volgende:
ik heb lang genoeg gewacht! Het regent
SEXVOORSTEL!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga es ff wat tafels wegbrengen jij! Doe je je boodschapjes op de terugweg en dan kunnen we de rest van de zaterdag ongegeneerd samen bankhangen
![]()
In wel standje dan ook !
Ik heb me net helemaal opgetut (lipjes gestift, nagels gelakt... nou ja okay, ik heb m'n schoenen aangetrokken dan) maar nu regent het... ik ga natuurlijk geen tafels wegbrengen in de regenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga es ff wat tafels wegbrengen jij! Doe je je boodschapjes op de terugweg en dan kunnen we de rest van de zaterdag ongegeneerd samen bankhangen
![]()
In wel standje dan ook !
Ik dacht al dat ik het weer als enige zo interpreteerde omdat ik man wasquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik het weer als enige zo interpreteerde omdat ik man was
Ik heb daarstraks in mijn kelder staan pompen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh hell, je bent toch wel een echte vent he?
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik je boodschapjes meteen ff voor je doen dan?
Dat hangt natuurlijk oa van de standjes af, maar die boodschapjes kun je anders daarna gewoon weer mee naar huis nemenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks in mijn kelder staan pompen...
[..]wil je anders meteen gaan samenwonen?
Nou, ik neem aan dat op zn hondjes meer dan prima isquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk oa van de standjes af, maar die boodschapjes kun je anders daarna gewoon weer mee naar huis nemen
Oh nou dat is echt zo cliché zegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat op zn hondjes meer dan prima is
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat op zn hondjes meer dan prima is
Op een of andere manier matcht het woord "pantalon"en "vette film" niet goed in 1 zinquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:10 schreef JJH het volgende:
Ik zal zo ook nog de deur uitmoeten. De pakkenzaak belde dat mijn pantalon binnen is en ik wil een vette film huren.![]()
Oh jawel hoor, ik denk dat aan Pulp Fictionquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Op een of andere manier matcht het woord "pantalon"en "vette film" niet goed in 1 zin
Wij zijn leuk!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moest lachen
edit: ik zit trouwens al een uur te lachen... leuk forum/topic is dit
wij ik zijn ben gewoon heel leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moest lachen
edit: ik zit trouwens al een uur te lachen... leuk forum/topic is dit
O, prima hoor. In heel veel vette film worden pantalons gedragen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Op een of andere manier matcht het woord "pantalon"en "vette film" niet goed in 1 zin
Ik heb vannacht nog pizza gegeten. Ik denk dat ik het straks precies zo ga uitmikken dat ik op de terugweg bij de patatboer/surinamer langs kan gaan.quote:
Ik wil vanavond iets gezonds, kip met rijst en boontjes of zo, vandaar de boodschappen.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh mooi ook weer opgelost dan. Het was toch alleen voor de sex. Ik heb Kweej nu. Stukken jonger enzo![]()
Succes met de leftovers![]()
Hihi![]()
Vleesboontjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil vanavond iets gezonds, kip met rijst en boontjes of zo, vandaar de boodschappen.
No shitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik verwacht snel antwoord, want jij bent nu nergens naartoe, het regent dat het zeikt hier.
Koosnaampje.quote:
Ah, dat dacht ik me ook nog te herinneren. Dan kun jij heul mijn tuin niet zien.quote:
Lekker! Koop je twee porties?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil vanavond iets gezonds, kip met rijst en boontjes of zo, vandaar de boodschappen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Ga ik ook maar gelijk ff boodschapjes doen!
Later
En bus slagroom. Kan je dat op dr tieten spuiten en er sensueel aflikkenquote:
Ik mis de optie. "Ja want nu regent het heel hard."quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:18 schreef MrSubtle het volgende:
Ik realiseer me dat advies vragen van andere mensen die niet achter hun pc/laptop uitkomen niet echt verstandig is, maar ik ga het toch maar een kansje geven:
Poll: Oh-oh en MrSubtle gaan NU boodschappen doen?Nee doos, het regent Ja, want het gaat straks harder regenen! Alsof ze zich iets aantrekken van 'n poll Ja, des te eerder kunnen ze bankhangen Ik ben zelf te druk met KOGgen om antwoord te geven
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
JHH skatje: Sla erop!![]()
Maar niet buiten, het regent nu en je weet hoe snel je een koutje vat.![]()
![]()
Ik ga snel een warme sjaal voor je breien.
MrSubtle: met zoetigheid ben ik altijd te paaien. Maar ware liefde zit in het hart en niet in de maag.![]()
En ik word nu wel heel nieuwsgierig waar jouw huis precies woont. Moet wel heel dichtbij zijn, wil je tussen de bomen mijn tuin zien liggen.
Ik verwacht snel antwoord, want jij bent nu nergens naartoe, het regent dat het zeikt hier.
Dat plakt zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
En bus slagroom. Kan je dat op dr tieten spuiten en er sensueel aflikken
Ja, en?quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mis de optie. "Ja want nu regent het heel hard."
Ik begin te zien wat men hier bedoelt over jouquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:22 schreef Qwea het volgende:
En bus slagroom. Kan je dat op dr tieten spuiten en er sensueel aflikken
[..]
Als ik klaar ben met de sex en ik zit onder het zaad plakt dat ook.
Wat bedoelt men hier over mij?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik begin te zien wat men hier bedoelt over jou
Dat je zo'n lief braaf schattig meisje bent, dat altijd alleen maar brave dingen post. En gauw wegkijkt als er iets vies voorbijkomt.quote:
ja, kijk, jij weet precies hoe in in elkaar zit!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat je zo'n lief braaf schattig meisje bent, dat altijd alleen maar brave dingen post. En gauw wegkijkt als er iets vies voorbijkomt.
Nee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, kijk, jij weet precies hoe in in elkaar zit!
Trouwen?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:53 schreef MissBliss het volgende:
He's MINE!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, kijk, jij weet precies hoe in in elkaar zit!
Trouwen?
We hebben hierna nog een hele pagina te gaan, dus wie weet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:30 schreef MrSubtle het volgende:
NuH-
H weg is ga ik ook maar even boodschappen doen
. Helpt meteen MissBliss een beetje in haar ietwat onrealistische doelstelling
[..]
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik ben al bezet, je bent te laat missie!
Mijn ridder!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik ben al bezet, je bent te laat missie!
Hey, alles kan kapotquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He's MINE!![]()
Jij bent echt in staat mij van mijn roze wolk af te laten donderen.
Ach ze heeft Ll85 al, al is dat verre van the real deal als je weet wat ik te bieden heb.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He's MINE!![]()
Jij bent echt in staat mij van mijn roze wolk af te laten donderen.
Da's mijn mottoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat moest ik even kwijt. Carry on...Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
En vliegende paarden bestaan niet. So what? In een vituele relatie is alles mogelijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan niet paardrijden.
En nu ben ik de was doen. Later.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:39 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh nog iets anders wat me even van het hart moest... niet voor de tere zieltjesEn dat was zielig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat moest ik even kwijt. Carry on...
Je zou denken dat ze met survivelen hadden geleerd hoe je je vangst doodt op een zo pijnloos mogelijke manier.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:18 schreef oh-oh het volgende:
En MrSubtle, wij doen niet aan trouwen toch?
Wat een conclusiesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:10 schreef Ingetje79 het volgende:
En weer een nieuw F&F-stel!
We gaan het nog druk krijgen met al die bruiloften
Oh ... dan ga ik maar voor de borstenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh nav je edit, over mn karakter durf ik niet te veel zinnigs te zeggen
Daar heb je toch veel meer aan ook?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ... dan ga ik maar voor de borsten
Ik twijfel... Greet Parelmoer had ook grote borstenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar heb je toch veel meer aan ook?
God ik vind je steeds leukerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, je bent toch geen kattenmens he?
Die zijn alleen geschikt om mee te latten.
Zullen we een anti-katten topic openen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:32 schreef oh-oh het volgende:Die heb ik altijd gehad, hou jij van hondjes?
Ik heb ook echt een intense hekel aan katten en ik ben heeeeeel erg allergisch.
Oh dat ik het hier hardop zeg weer he, dat ik katten haat
Jaloers kreng!quote:
Zo ook niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Katten zijn heel lief en prima, zolang ik ze niet zie
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Katten zijn heel lief en prima, zolang ik ze niet zie
Jij hebt lang geleden nieuwe foto's beloofd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwel; ik dacht dat wij iets hadden
[ afbeelding ]
Het werd me iets te afstandelijk, omdat we elkaar al een jaar of 4 niet gesproken hadden en zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwel; ik dacht dat wij iets hadden
[ afbeelding ]
Wat mijn luvver zegt.quote:
Inderdaad!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij hebt lang geleden nieuwe foto's beloofd..
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Hey Mr. laat jij de honden uit of ik of gaan we samen?
Nee, nog niet! En ik heb nog steeds geen jurk en over een locatie hebben we het ook nog niet gehad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, tis wel een aanwinst
![]()
Cat, JJH...is er al een datum bekend?
Heb ik nog tijd om 5 kilo af te vallen?![]()
Dan ga ik voor hond.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:03 schreef Cat22 het volgende:
Snelle jongen ook, meteen iets ritselen met oh-oh.![]()
Dadelijk krijgen we een F&F schisma: kattenmensen vs hondenmensen.
En het was net zo gezellig met z'n allen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
Katten FTW
Beter dan die stinkmormels![]()
Je mot er nog verplicht mee naar buiten ook enzo
Awwwquote:
Zo leuk als oh-oh kom je niet vaak tegen, meteen kansje grijpenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:03 schreef Cat22 het volgende:
Snelle jongen ook, meteen iets ritselen met oh-oh.![]()
Gezelligheid is overratedquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:03 schreef Cat22 het volgende:
En het was net zo gezellig met z'n allen.
De Locatie!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, nog niet! En ik heb nog steeds geen jurk en over een locatie hebben we het ook nog niet gehad.![]()
Maar ik dacht ergens aan mei. Doen we een stealth wedding met al dat groen.
Wat denk je zelf? En jij hoeft geen meneer te zeggen hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Hey Mr. laat jij de honden uit of ik of gaan we samen?
Of aan het strand...en vervolgens een BBQ met z'n allen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:09 schreef JJH het volgende:
[..]
De Locatie!
Iets met een oud kasteeltje!
http://www.deproosdij.nl/
En dan hier de receptie, of wil je niet in Zwolle trouwen?
Nou, we wachten op je hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? En jij hoeft geen meneer te zeggen hoor![]()
Een strandbruiloft. Lekker met de blote pootjes in het zand.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of aan het strand...en vervolgens een BBQ met z'n allen.
In het kader van Dierenliefde
En dan zelf een schaap slachten natuurlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of aan het strand...en vervolgens een BBQ met z'n allen.
In het kader van Dierenliefde
Of een rog.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan zelf een schaap slachten natuurlijk
Ja, ik haal hem net uit de oven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Appeltaart.![]()
Maak jij de korst net zo lekker als mijn moeder? En met rozijntjes?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:14 schreef MrSubtle het volgende:
Is er trouwens een dress-code? Vrouwen in groen is duidelijk, ... en de mannen?
Weddingcrasherquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
Mits bier ben ik aanwezig
Maakt me niet uit waar, en wiens bruiloft
Oh baaaaaaaah.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik haal hem net uit de oven.
Met rozijntjes en walnoten en lekkere(niet zo natte) korst
Hier kun je heel leuk in de grotten trouwen en dan een feest bij Slavante op de bergquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weddingcrasher![]()
Feestje in de buitenlucht heeft toch mijn voorkeur...maar zelfs als jullie besluiten om in een mijn te trouwen ben ik van de partij heur.
Wie moet anders Cat's jurk en haar omhoog houden?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
Mits veel bier ben ik aanwezig
Maakt me niet uit waar, en wiens bruiloft
Ik zie de mannen toch liever in zo'n outfitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:18 schreef Bamba het volgende:
Ook wel leuk voor de vrouwen:
[ afbeelding ]
Tis jammer dat je MM al hebt, maar anders waren jij en Ll een perfect stel.quote:
quote:
No way dat ik een jurkje aantrek. Iedereen kijkt er zo onder met mijn lengte!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zie de mannen toch liever in zo'n outfit
Nou en?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
No way dat ik een jurkje aantrek. Iedereen kijkt er zo onder met mijn lengte!
Jamaar... dan moet mijn hele familie ver reizen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:09 schreef JJH het volgende:
[..]
De Locatie!
Iets met een oud kasteeltje!
http://www.deproosdij.nl/
En dan hier de receptie, of wil je niet in Zwolle trouwen?
LL is me te jongquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis jammer dat je MM al hebt, maar anders waren jij en Ll een perfect stel.
Schop anders MM aan de kant, je gaat er dan ook een paar jaartjes op vooruit (of achteruit???)
Komt goed...ik ben een expert op het gebied van strandbruiloften...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar... dan moet mijn hele familie ver reizen.En die worden al zenuwachtig als ze voorbij knoppunt Leenderheide (bij Eindhoven) moeten.
Anders, in het kader van gedeelde smaart (niet de auto): strandbruiloft! Heb ik al een keer meegemaakt. Lekker met de pootjes in het zand en achteraf feestje in/bij strandpaviljoen.
Huren we bussen voor de gasten, moet jij kunnen regelen.![]()
Dan heb ik Ing echt nodig heur! En Greys ook, want mijn jurk mag niet vies worden.
En als we op een boot gaan zal Ing mijn haar omhoog moeten houden.
jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En jij vertegenwoordigt nog wel de jeugd hiero!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou en?![]()
Dan weet Cat iig wat ze verwachten kan in de huwelijksnacht
Ben jij dat met hubbie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt goed...ik ben een expert op het gebied van strandbruiloften...
[ afbeelding ]
![]()
Ja, zij ja. Maar niet alle andere gasten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou en?![]()
Dan weet Cat iig wat ze verwachten kan in de huwelijksnacht
Bussen, hoe veel wilde je er?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar... dan moet mijn hele familie ver reizen.En die worden al zenuwachtig als ze voorbij knoppunt Leenderheide (bij Eindhoven) moeten.
Anders, in het kader van gedeelde smaart (niet de auto): strandbruiloft! Heb ik al een keer meegemaakt. Lekker met de pootjes in het zand en achteraf feestje in/bij strandpaviljoen.
Huren we bussen voor de gasten, moet jij kunnen regelen.![]()
Dan heb ik Ing echt nodig heur! En Greys ook, want mijn jurk mag niet vies worden.
En als we op een boot gaan zal Ing mijn haar omhoog moeten houden.
Je moet toch een beetje in kunnen schatten of het gaat passenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben het wel eens met mijn vent. Ik word graag verrast tijdens de huwelijksnacht.
Maar Ing, ik vind ze wel heel leuk voor de bruidsmeisjes.
Kom op zeg, het past altijd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet toch een beetje in kunnen schatten of het gaat passen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet mauwen ff doordouwen ja!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom op zeg, het past altijd.
iets met rekt het niet en scheurt wel enzulks
Getrouwd in Gemeentehuis Castricum en vervolgens heul snel naar het strand, alwaar bijna iedereen ging zwemmen (26 graden die dagquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Ing zijn jullie echt op t strand getrouwd of was t alleen voor de foto's?
Tof hoor![]()
En busreizen en bruiloften zijn twee dingen waar ik echt een hekel aan heb dus de combinatie wordt een knaller
*noteert*quote:
Ik ben het roerend met je eens.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:24 schreef Cat22 het volgende:
Maar Ing, ik vind ze wel heel leuk voor de bruidsmeisjes.
Jij moet een keertje overleg plegen me onze ceremoniemeester.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Getrouwd in Gemeentehuis Castricum en vervolgens heul snel naar het strand, alwaar bijna iedereen ging zwemmen (26 graden die dag) en vervolgens een warm/koud buffet om daarna tot half 3 's nachts te feesten aan het strand....
Echt een superfeest hadden we
Komt goed...tis m'n zussiequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij moet een keertje overleg plegen me onze ceremoniemeester.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:
Geen paniek mensen. Als het niet past regelen we gewoon een bus erbij. Iedereen die wil, die komt.quote:
Gaaf!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Getrouwd in Gemeentehuis Castricum en vervolgens heul snel naar het strand, alwaar bijna iedereen ging zwemmen (26 graden die dag) en vervolgens een warm/koud buffet om daarna tot half 3 's nachts te feesten aan het strand....
Echt een superfeest hadden we
Prima.quote:
Neequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Ing dat klinkt als een toffe bruiloft ja!
Had je zelf ook je bikini aan onder je trouwjurk???
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik hou alleen maar van zwemmen in zee of in meren, echt geen vieze zwembaden voor mij hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |