Zorg maar dat je lekker warme chocomel hebt als jullie terug komen! Veel plezier (en verdrink nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:32 schreef Bamba het volgende:
Hey, jullie doen hier ook aan Secret Santa! Leuk!
Ik ga zometeen naar het bos om een fotoshoot te houden met m'n nichtje en neefje en m'n zoontje! Het zal wel lekker nat zijn.
McMossel is het huis/tuin/vijverdier van Greys.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Leg eens uit? deze snap ik (nog) niet?
Ach gos! Wat een stom beest!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:52 schreef Pagan het volgende:
Kom ik net bij onze kippen, ligt er eentje met haar pootjes omhoog. Twee jaar oud, midden in de rui. Die stomme beesten hebben een overdekte buitenren en een stevig buitenhok.
En waar slapen ze 's nachts? In de buienren, die wel overdekt maar evengoed niet winddicht is. het lukt me niet om ze te overtuigen de nacht op een meer beschutte plek door te brengen, ze komen er wel om te eten en drinken, maar pitten doen ze altijd buiten.
Misschien maar een nieuwe buienren bouwen met een aparte deur, en stahoog. Dan kan ik ze naar binnen jagen en opsluiten voor de nacht.
Awwquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:52 schreef Pagan het volgende:
Kom ik net bij onze kippen, ligt er eentje met haar pootjes omhoog. Twee jaar oud, midden in de rui. Die stomme beesten hebben een overdekte buitenren en een stevig buitenhok.
Ik gok dat het voorstrijken is voordat je een muur kunt gaan stucadoren... ik hoop in ieder geval van harte dat het NIET is dat je vanaf nu hemden 2x moet strijken, dan heb ik er echt geen zin meer inquote:
Welkom!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:45 schreef Bamba het volgende:
. Wat ziet het er hier gezellig uit! Ik wil proberen om ook een beetje mee te gaan keuvelen hier! En ik kom precies op het goede tijdstip zie ik al, want val meteen tussen de huwelijksvoorbereidingen
. Mijn felicitaties aan het gelukkige paar
.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik gok dat het voorstrijken is voordat je een muur kunt gaan stucadoren... ik hoop in ieder geval van harte dat het NIET is dat je vanaf nu hemden 2x moet strijken, dan heb ik er echt geen zin meer in
Ik moest vandaag 3 dingen doen:quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, ik moet voor een paar boodschapjes naar de Super, waarvoor ik maar de flat uit hoef en t plein over moet steken, maar ik heb me toch een partij geen zin
ik hebt alweer warm, en ik had een trui aan, jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
Gefeliciteerd JJH en Cat
Succes met de voorbereidingen Greys
Trek een trui aan Qwea
Welkom Bamba
Ja maar jij hebt al 1 ding gedaan vandaagquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moest vandaag 3 dingen doen:
1) Kelder pomp aanzetten
2) Tafels terugbrengen (feestje gehad, tafels gehuurd)
3) Paar kleine boodschapjes doen
Tot nu toe heb ik al:
1) Kelder pomp aangezet
2) TV gekeken
3) Gehangen
4) Gelezen
5) Computer spelletje gespeeld
6) FOK! forum gerefreshed
7) FOK! forum heel vaak gerefreshed
8) Internetten
9) Nog wat FOK!forum refreshen
Nog te doen:
Ik hoop dat die laatste twee lukken, want ik heb het maar druk tot nu toe
Daar hadden we op school een term voor. SOG'gen. Al is het bij jou nu meer KOG'gen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moest vandaag 3 dingen doen:
1) Kelder pomp aanzetten
Tot nu toe heb ik al:
1) Kelder pomp aangezet
2) TV gekeken
3) Gehangen
4) Gelezen
5) Computer spelletje gespeeld
6) FOK! forum gerefreshed
7) FOK! forum heel vaak gerefreshed
8) Internetten
9) Nog wat FOK!forum refreshen
Nog te doen:
Ik hoop dat die laatste twee lukken, want ik heb het maar druk tot nu toe
Jouw moest ik hebben. Cat en ik gaan trouwen. En ze moet je niet meer.quote:
Oh mooi ook weer opgelost dan. Het was toch alleen voor de sex. Ik heb Kweej nu. Stukken jonger enzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw moest ik hebben. Cat en ik gaan trouwen. En ze moet je niet meer.![]()
n.a.v. SC # 203 - Met 1 ruk aan de lijn van Greet Parelmoer
Ja maar in relatieve aantallen is jouw ene ding ook veel meer, want dat is ALLES wat je moest doen vandaag! Ik heb pas een beetje gedaan van wat ik moest... als ik ineens ALLES moest doen zou ik ook niet zo actief zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt al 1 ding gedaan vandaag![]()
Ik HOEF maar 1 ding en zelfs dat is me te veel , ik sta nog op vakantiestandje
Je zei standje!!quote:
Hmm als niemand t weet kan ik wellicht maandag voor je navragen bij de meester der meestersquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:42 schreef Qwea het volgende:
trouwnes, iemand hier thuis in wat recht? Specifiek auteursrecht/merkrecht?
quote:
Zo praat je niet over mijn aanstaande!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh mooi ook weer opgelost dan. Het was toch alleen voor de sex. Ik heb Kweej nu. Stukken jonger enzo![]()
Succes met de leftovers![]()
Hihi![]()
Ooh dat zou erg tof zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm als niemand t weet kan ik wellicht maandag voor je navragen bij de meester der meesters
'quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar in relatieve aantallen is jouw ene ding ook veel meer, want dat is ALLES wat je moest doen vandaag! Ik heb pas een beetje gedaan van wat ik moest... als ik ineens ALLES moest doen zou ik ook niet zo actief zijn
En het is zeker KOGgen, want ik heb zojuist brownies de oven in geschoven. Als ik zelfs brownies ga bakken om niet 2 kleine kutklusjes te hoeven doen dan neemt het wel ernstige vormen aan he?
(cat: wil je brownies liefurt?)
Ja maar Cat is al zo goed als getrouwd (wat mooi is kan kapot, dat weet ik wel, maar laat d'r eerst maar effe trouwen voor ik dat weer kapot probeer te flirten).quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je las het!
Maar je bent Cat al aan t paaien met je baksels
Als ik over de schutting kijk kan ik de tuin van Cat zien liggen in de vertequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:52 schreef oh-oh het volgende:Maar ik weet helemaal NIKS over jou
![]()
Behalve dat je een kelder hebt die vol water stond...
( oh wacht in Roermond was toch alles ondergelopen?)
Het regent hier nu even niet dus wellicht is het slim als ik ff naar de Super loop
Zie je PMquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
'
Tis het probleem dan?
Veel dingen weet ik na aaaaaaal die jaren ook wel zo
Appeltaart.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:48 schreef Strega het volgende:
Zo, nu eerst lekker een appeltaart bakken.
Met appels uit eigen tuin.
Eten jullie straks een vorkje mee?
Eerst het bruidspaar natuurlijk, want Muis maakt natuurlijk de bruidstaart!
Je zei 't weerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:56 schreef oh-oh het volgende:Cat weet waar mijn huis woont dus kom maar brengen
![]()
Geen idee of ik dan al uit vakantiestandje ben hoor, maar daar zou je je voordeel mee kunnen doen
Zie PM!quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je zei 't weer![]()
Dat helpt niet in het wegkomen van mijn laptop!
Je mag trots op jezelf zijn!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:01 schreef MrSubtle het volgende:
ik heb lang genoeg gewacht! Het regent
SEXVOORSTEL!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga es ff wat tafels wegbrengen jij! Doe je je boodschapjes op de terugweg en dan kunnen we de rest van de zaterdag ongegeneerd samen bankhangen
![]()
In wel standje dan ook !
Ik heb me net helemaal opgetut (lipjes gestift, nagels gelakt... nou ja okay, ik heb m'n schoenen aangetrokken dan) maar nu regent het... ik ga natuurlijk geen tafels wegbrengen in de regenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga es ff wat tafels wegbrengen jij! Doe je je boodschapjes op de terugweg en dan kunnen we de rest van de zaterdag ongegeneerd samen bankhangen
![]()
In wel standje dan ook !
Ik dacht al dat ik het weer als enige zo interpreteerde omdat ik man wasquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik het weer als enige zo interpreteerde omdat ik man was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |