Jaaaa! Norman bedoelde ik!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Norman he Ing?
Ja he? Die bedoelde ik ook!
Deze? Foto nr 10!
http://nl.visit-it.com/ne(...)ten_popstars_2008/10
Ik ook!quote:
OMGquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:38 schreef ElisaB het volgende:
http://www.geenflauwidee.nl/gre-parelmoer.html
En daar hebben we Gré
Nee, hij moest er als laatste uit en mocht niet meedoen in Redquote:
Nodig haar uit op de meetquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Oh, Elies had dezelfde site gevonden
[ afbeelding ]
Vorig jaar wonnen er drie, die samen in een bandje gingen.quote:
Red is een boyband/popgroep ofzo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, hij moest er als laatste uit en mocht niet meedoen in Red
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nodig haar uit op de meet![]()
![]()
![]()
Ik zeik in mn broek
Nooit meer wat gehoord...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Red is een boyband/popgroep ofzo?![]()
Mennnnn, ik lijk wel een holbewoner. Maar dit is gewoon het bewijs dat dat soort shows niet meer garant staan voor beroemdheid
Dat zou vorig weekend, maar die ging niet door.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:42 schreef Goodbye het volgende:
De meet? Is er een meet? Of is het een fantasie meet?
eigenlijk al niet meer sinds de soundmixshow.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mennnnn, ik lijk wel een holbewoner. Maar dit is gewoon het bewijs dat dat soort shows niet meer garant staan voor beroemdheid
Ohja, toen hadden jullie het over een meet idd, ik herinner het me weer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zou vorig weekend, maar die ging niet door.
Nu moet er een nieuwe gepland worden.
Soundmixshow was eeeenig...net als de Mini-playbackshowquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
eigenlijk al niet meer sinds de soundmixshow.
Hadden wij het hier net ook over. Alleen Jamai en Jim hebben er een musicalcarriere aan overgehouden. Ik begrijp die mensen ook niet die meedoen en dan zeggen: ik wil gewoon graag beroemd worden. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij.
Goodbye Goodbyequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, toen hadden jullie het over een meet idd, ik herinner het me weer.
Nouja, na deze geweldig spetterende afsluting van de avond (Greet, ofcourse) ga ik maar lekker naar mijn bedje!
Dat waren dit soort shows nooitquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jamaiquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
eigenlijk al niet meer sinds de soundmixshow.
Hadden wij het hier net ook over. Alleen Jamai en Jim hebben er een musicalcarriere aan overgehouden. Ik begrijp die mensen ook niet die meedoen en dan zeggen: ik wil gewoon graag beroemd worden. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij.
Kijk jij geen Popstars ofzo? Tssssquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:47 schreef JJH het volgende:
*Valt met de deur in huis
Wie de peep is Greet Parelmoer!
Owja, hai!
jaaaa, maar in de soundmixshow werden ook nog echt mensen ontdektquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Soundmixshow was eeeenig...net als de Mini-playbackshow
Maar zelfs die gaan failliet enzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaa, maar in de soundmixshow werden ook nog echt mensen ontdekt
Tijdje terug zag ik haar hier in de buurt optreden op een uit de kluiten gewasen buurtfeest tijdens het kindermiddagprogramma. Ik dacht echt: wtf is datquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jamai![]()
En die Nicky van Idols doet het ook nog best aardig toch? Maar idd, het is niet zoveel meer tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar zelfs die gaan failliet enzo![]()
Oja, ik zou slapen. Doeg!
ah, je hebt een besluit genomenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik werk.![]()
Binnenkort bij een andere baas.
Oh, toch het dilemma dat ik dacht!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik werk.![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik werk.![]()
Dank je. Het was inderdaad best duidelijk, maar ik had gewoon nog geen zin om namen te noemen. Vandaag (eigenlijk afgelopen nacht) heb ik de knoop doorgehakt. Ik ga een beetje beter verdienen. Krijg een (semi) eigen auto, heb meer vrijheid en vastigheid in mijn rooster. En aangezien het een nieuw bedrijfje is kan ik ook mee gaan helpen met het opbouwen van wat nieuws, een vaste klantenkring en een goede naam. Maar die nieuwigheid was ik ook onzeker over, omdat je niet weet hoe het gaat lopen en blijft lopen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, toch het dilemma dat ik dacht!
Gefeliciteerd met je besluit!
Hetzelfde maar dan bij een ander baas dus. Nu rijd en ik nog heel veel ouderen en gehandicapten. En straks alleen maar straattaxi.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd!![]()
Waar en wat ga je nu doen?
Even over die angst heen en in het diepe springen inderdaad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ergens anders gaan werken is altijd "eng".
Je weet nu wat je hebt en je kent de collega's.
Maar soms moet je gewoon ff durven
Ook in Zwolle?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Hetzelfde maar dan bij een ander baas dus. Nu rijd en ik nog heel veel ouderen en gehandicapten. En straks alleen maar straattaxi.
Ik reageerde daar al. Ik sta er tegenwoordig veel te veel inquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
He verdorie..... mijn leven, wat doe je?
Top 100 van donderdag 8 oktober 2009
18. 116 Loveless85
20. 114 Greys
55. 072 JJH
55. 072 Cat22
65. 068 Ingetje79
82. 056 Qwea
92. 052 Muis006
Bij mijn 1ste echte baan vond ik het echt vreselijk, maar ik durfde niet te zeggen dat het me niet zinde.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Even over die angst heen en in het diepe springen inderdaad.
Oh, en zij maar roepen dat het haar enige liedje was.quote:
Ken je die van ElisaB die een Golf kreeg? Die kreeg ze nietquote:
Ze kreeg een witte BMW?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ken je die van ElisaB die een Golf kreeg? Die kreeg ze niet
Wat??????????????quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze vonden het jammer. Ik ben letterlijk een "rappe" jongen. Maar dat heb ik ook gezegd, ik heb er een prima tijd gehad en het is echt niet de sfeer op de zaak. Het soort vervoer stond me een beetje tegen. Niet dat ik er geen voldoening ofzo uithaalde, maar het is ondertussen al drie jaar hetzelfde en ik wil aan wat nieuws beginnen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook in Zwolle?
Hoe reageerden ze op je "oude" werk?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze vonden het jammer. Ik ben letterlijk een "rappe" jongen. Maar dat heb ik ook gezegd, ik heb er een prima tijd gehad en het is echt niet de sfeer op de zaak. Het soort vervoer stond me een beetje tegen. Niet dat ik er geen voldoening ofzo uithaalde, maar het is ondertussen al drie jaar hetzelfde en ik wil aan wat nieuws beginnen.
Het is inderdaad gewoon kut om dat oude vertrouwde bedje achter je te laten en op de koude plavuizen te gaan liggen.
Ik blij met mijn keuze en heb er zin in om iets nieuws aan te vangen.
Wat? Meid! Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog even met mijn nieuwe baas overleggen. Ik ga proberen om daar zo snel mogelijk (Woensdag/donderdag moet haalbaar zijn) aan de slag te gaan. Ik heb nog zeeen aan vrije en vakantiedagen staan, dus dat moet het probleem niet zijn. Maar de P&O man wilde nog even met de planning overleggen. Hij verachte geen problemen.quote:
Mito's zijn fijne sportieve karretjes!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Het wordt een Mito
Vind ik wel leuker en ik mag zelf de kleur kiezen. Joe-pie
Welke kleur wordt het?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Het wordt een Mito
Eeeenig!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Het wordt een Mito
Hoe word je beter in bed?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke kleur wordt het?
Oh, grappig sexprogramma op RTL5
Grijs?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:07 schreef JJH het volgende:
Mito's zijn fijne sportieve karretjes!
Doe 'm in 't wit of rood.![]()
Ook gaaf! Lekker sportief model en niet zo'n wijvenbak!quote:
Nicequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Mjam, ene meneer Steve Santigati heeft 'The Manual' geschreven, over mannen en vrouwen en daten.
Leuke meneer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Senesquote:
We zullen het wel zien, maar 155pk bij 1100kg komt wel van z'n plekquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook gaaf! Lekker sportief model en niet zo'n wijvenbak!
33 ongeveerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Senes![]()
Vroeg me n.a.v. je ge-editte verhaal van vanmiddag af hoe oud jij eiks bent
Edit: profiel tsjekken wil nog wel es verheldering brengen![]()
Nee, maar een Tigra welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zullen het wel zien, maar 155pk bij 1100kg komt wel van z'n plek![]()
Een CRX is ook geen wijvenbak heur
Mijn man zou zeggen, dat is niet grijs, dat is wolfsgrauwquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:15 schreef JJH het volgende:
Hij's grijs en dus oud.![]()
En verder weet ik niks over leuke meneeren.
Wel over leuke mevrouwen.
Nou? Was het lekker?quote:
Zelfde bouwjaar als mijn meneerquote:
Da's gewoon snel!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zullen het wel zien, maar 155pk bij 1100kg komt wel van z'n plek![]()
Een CRX is ook geen wijvenbak heur
Oh wacht, was dat niet een foto van jou voor een Mac of voor een benzinepomp ofzo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook helemaal voor jou![]()
Greys, heb jij destijds die foto van Hara nog gekregen die ze onderweg naar DTH per telefoon stuurde?
Ha! Hoe was ie?quote:
Maar hoezo naar aanleiding van mijn geeditte verhaal?quote:
ik heb heerlijk liggen likken, pompen en kreunen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou? Was het lekker?
Ligt dat bed van Greys een beetje stevig?
Ja, die bedoel ik en NEEEE, niet hier neer gooienquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht, was dat niet een foto van jou voor een Mac of voor een benzinepomp ofzo?
Even zoeken of ik hem ergens heb.
[..]
Ha! Hoe was ie?
Ja he?quote:
Je hebt Loveless liggen pompen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb heerlijk liggen likken, pompen en kreunen!
En het bed was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Als reactie op MB bedoel ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar hoezo naar aanleiding van mijn geeditte verhaal?
Goed zo! Ben trots op je!quote:
In het donker en met regen vind ik na 11 jaar nog steeds erg niet fijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zo! Ben trots op je!
Viel het mee in het donker?En je had nog regen ook zeker?
Regen? Prachtige maan hier.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een auto-was-aboquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:19 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Rood vind ik mooier, maar je ziet het wel veel.
Houd je trouwens van autopoetsen?
a) zegt ze nuquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, maar een Tigra wel![]()
Ik moest van meneer I. nog ff aan je melden dat ie wel 4 CRXjes heeft gehad
Heel gheyl...toen ik de laatste als woon-werk bolide nodig had werd ie direct ingeruildquote:
Geen regen goddank.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen regen goddank.
Ik vond het de eerst 20km DOODeng. Maar later had ik echt zoiets van "Oooooh, als dit alles is"
Je moet alleen wel de belijning goed volgen en goed kijken
Ja, dat is wel handigquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:28 schreef Qwea het volgende:
Leuk idee! Alleen hoe zit het dan met verzenden? Aangetekend? Normaal? Tell me!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
Oke, gaan we weer!
Idee van DML
[ afbeelding ]
Secret Santa met de F&F SC-ers!
- opgeven
- lootjes trekken automagisch via lootjestrekken.nl (dan weet niemand wie wie heeft)
- kadootje van tien euro kopen voor diegene
- verhaaltje, haiku, limerick of gedichtje er bij
- uitpakken ergens op een afgesproken datum (enkele dagen voor Kerst) in de SC topics alhier
- met foto's uiteraard en dan raden van wie het is!
Secret Santa animo check:
- Dizzy-Miss-Lizzy (ga ik van uit, aangezien het haar idee was )
- Qwea
- Goodbye
- Cat22
- Morretje (liefst zonder gedicht )
- Greys
- oh-oh
- Ynske
- Ingetje79 (toch, toch?)
- ElisaB
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
Normaal als pakketjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Leuk idee! Alleen hoe zit het dan met verzenden? Aangetekend? Normaal? Tell me!
Het is wel doodvermoeiend hoor. Ik ben er niet bang van ofzo. Maar prettig is het echt niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen regen goddank.
Ik vond het de eerst 20km DOODeng. Maar later had ik echt zoiets van "Oooooh, als dit alles is"
Dan word ik dwiel van al die vlokjes waar je in rijdquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is wel doodvermoeiend hoor. Ik ben er niet bang van ofzo. Maar prettig is het echt niet.
Weet je wat lachen is? Met sneeuwval rijden!
nah ik dacht in de 1ste instantie dat ik nachtblind was. Maar volgens mij ben ik niet nachtblindquote:
Een boek zou ik normaal voor 3 euro verzendenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal als pakketjeZoals je bv een boek zou verzenden.
Dus het kost iedereen max. 16,-- ongeveer, kadootje tot een tientje en verzendkosten.
Ik zie altijd dingen voor andere dingen aan, dus een lantaarnpaal voor een persoon of blaadjes die over de weg vliegen voor een egelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
nah ik dacht in de 1ste instantie dat ik nachtblind was. Maar volgens mij ben ik niet nachtblindWant dan zie je geen belijning, stoepjes, ect.
't is zowat hypnotiserend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan word ik dwiel van al die vlokjes waar je in rijd
Whut, whut, whut???quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
Oke, gaan we weer!
Idee van DML
[ afbeelding ]
Secret Santa met de F&F SC-ers!
- opgeven
- lootjes trekken automagisch via lootjestrekken.nl (dan weet niemand wie wie heeft)
- kadootje van tien euro kopen voor diegene
- verhaaltje, haiku, limerick of gedichtje er bij
- uitpakken ergens op een afgesproken datum (enkele dagen voor Kerst) in de SC topics alhier
- met foto's uiteraard en dan raden van wie het is!
Secret Santa animo check:
- Dizzy-Miss-Lizzy (ga ik van uit, aangezien het haar idee was )
- Qwea
- Goodbye
- Cat22
- Morretje (liefst zonder gedicht )
- Greys
- oh-oh
- Ynske
- Ingetje79 (toch, toch?)
- ElisaB
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
Een boek dat niet in de brievenbus past bedoelde ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een boek zou ik normaal voor 3 euro verzenden
Wat jij zegt is pakket post = aangetekend van 6.75.
Toch?
Gek hèquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zie altijd dingen voor andere dingen aan, dus een lantaarnpaal voor een persoon of blaadjes die over de weg vliegen voor een egel![]()
Maar de oogarts kon niets vinden.
ik haat in regen rijdenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is wel doodvermoeiend hoor. Ik ben er niet bang van ofzo. Maar prettig is het echt niet.
Weet je wat lachen is? Met sneeuwval rijden!
-Edit-
Geen regen dus? Ik bedoelde dus met regen. In het donker rijden vind ik juist heerlijk rustgevend.
Ooh, nou okequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Een boek dat niet in de brievenbus past bedoelde ik
Pakketpost is 6,75 en da's nog niet aangetekend hoor, da's nog duurder volgens mij
Een pakketzegel kost 6,75 en dan kan je een flink grote doos sturen tot 10 kg. geloof ik.
Is de uitleg onduidelijk? Te chaotisch?quote:
Ik ben ooit es te vroeg afgeslagen, omdat ik dacht dat de afslag er al was. (in het donker na het stappen)quote:
Had het al geleesd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Is de uitleg onduidelijk? Te chaotisch?
We trekken lootjes online (dan kan automatisch) en de F&F SCer die je op je lootje hebt staan koop je een kadootje voor en schrijft er een paar regels bij. Dan binnen een afgesproken week verzenden, onder de kerstboom zetten thuis en op een afgesproken datum uitpakken en hier showen
Welja joh, je zwiept er met zo'n hygiënisch doekje door en klaar!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga morgen wel op tijd op en dan badkamer poetsen hoor
Ja, eensch!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, nou okemaar we zijn het er dus over eens dat het als pakketpost gaat?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En toen moest ik van mams en meneer I. naar de oogarts.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Is de uitleg onduidelijk? Te chaotisch?
We trekken lootjes online (dan kan automatisch) en de F&F SCer die je op je lootje hebt staan koop je een kadootje voor en schrijft er een paar regels bij. Dan binnen een afgesproken week verzenden, onder de kerstboom zetten thuis en op een afgesproken datum uitpakken en hier showen
Het is weer een faaaaaaaaaaaaasequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:35 schreef oh-oh het volgende:
Jullie gaan gewoon nog steeds zo achturluk hard, dat kan ik heul niet bijhouden na een computerloze week
Mijn schimmelkwekerij behoeft iets meer aandachtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Welja joh, je zwiept er met zo'n hygiënisch doekje door en klaar!
[..]
jawel heurquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh dat van die kerstboom, dat wist ik nie, daar doe ik nie aan.
Mag je ook zonder kerstboom meedoen?
Plies???
Jamaar? Huh!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben ooit es te vroeg afgeslagen, omdat ik dacht dat de afslag er al was. (in het donker na het stappen)
Nou ja...toen knalde ik door een plantsoen en een droge sloot om op het fietspad weer uit te komen.![]()
En toen moest ik van mams en meneer I. naar de oogarts.
Sure, dat was een uit de duim gezogen sfeerverhogend verhaaltjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh dat van die kerstboom, dat wist ik nie, daar doe ik nie aan.
Mag je ook zonder kerstboom meedoen?
Plies???
Ik wilde heel hard roepen "DAN KAN ER EEN SURPRISE BIJ"quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Welja joh, je zwiept er met zo'n hygiënisch doekje door en klaar!
[..]
Ja, eensch!
Want zelfs al koop je iets kleins is het leuk om er een mooi pakje van te maken en dat weer in een grote doos te stoppen ofzo. Voor het raad-effect
quote:
Ik zag een schaduw aan voor een auto zonder lampen daarstraks /:')quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Jamaar? Huh!
Volgens mij is dat iets geestelijks hoor. Ik heb wegwaaiend blaadje ook wel eens aangezien voor een egel ofzo.
Ik had toen nog niet zo heel lang het rijbewijs.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Jamaar? Huh!
Volgens mij is dat iets geestelijks hoor. Ik heb wegwaaiend blaadje ook wel eens aangezien voor een egel ofzo.
kutquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pfieuw!
En nee ik wil GEEN kerstboom kado krijgen dan.
Ik moet al die meuk niet![]()
Zoiets zou ik dan weer niet te hard roepen tegen Kweej als ik jou wasquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pfieuw!
En nee ik wil GEEN kerstboom kado krijgen dan.
Ik moet al die meuk niet![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets zou ik dan weer niet te hard roepen tegen Kweej als ik jou was![]()
Uhuh!quote:
Ik had echt zo van "AH IK WEET HET CADEAU ALquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben BLIJ dat ik het meteen hardop geroepen heb en dat ik weet dat JIJ het ieg gelezen hebt
Of die webcam die ze nog steeds in d'r vlooienkraam heeft liggenquote:
hoho, en hoeren, sparibs, 3 kuub zand, rouwkransen, taarten... moek doorgaan?quote:
Die heb ik weggegevenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Of die webcam die ze nog steeds in d'r vlooienkraam heeft liggen![]()
Strikkie d'r om en Kweej is klaar voor Secret Santa!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh we zullen allemaal hopen dat Q ons lootje trekt
Dat moet nogal wat gekost hebben!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoho, en hoeren, sparibs, 3 kuub zand, rouwkransen, taarten... moek doorgaan?
Hihihihihi! 3 Kuub zand op je balkon. Wooptiedoo!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh we zullen allemaal hopen dat Q ons lootje trekt
Nou dan hoop ik op een hoer met een rouwkrans als alternatief voor die kerstboomquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihihi! 3 Kuub zand op je balkon. Wooptiedoo!
Dat past heul niet!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Of voor de deur zodat je auto er niet uit kanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik op een hoer met een rouwkrans als alternatief voor die kerstboom
Ja daar kom ik echt nooit meer vanafquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:45 schreef senesta het volgende:
Oke, wie zegt wat over pizza's![]()
Arme Q, dit blijft je echt voor eeuwig achtervolgen he?
Ik zal zorgen dat ze dr rood licht meeneemt!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik op een hoer met een rouwkrans als alternatief voor die kerstboom
Yeahquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ze dr rood licht meeneemt!
In onze vroegere buurt is er ooit eens een betonnen blok op de oprit gezet toen iemand ging trouwen. Waren de collega's van manlief.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of voor de deur zodat je auto er niet uit kan
Dankje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:48 schreef Cat22 het volgende:
Wat gaan jullie weer lekker snel.![]()
Ik sta in 2lijstjes
zie ik!
![]()
JJH: feli met de nieuwe baan!![]()
Ik heb vandaag voor het eerst in een maand gedronken. Eén roseetje.En advocaatvlaai gehad. Leuk, zulke bestuursvergaderingen.
+1quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:48 schreef JJH het volgende:
Wil iemand iets over Q haar pizza's vertellen? Ik ben een F&F SC newbie.
Q had ooit ruzie met iemand en heeft e.e.a. bij diegene laten bezorgenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:48 schreef JJH het volgende:
Wil iemand iets over Q haar pizza's vertellen? Ik ben een F&F SC newbie.
Ben je ook een newbie? Ik dacht dat je al heel lang bij het kliekje hoorde.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+1
*gluurt door de kiertjes van haar oogleden*
Stijlvollle actie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Q had ooit ruzie met iemand en heeft e.e.a. bij diegene laten bezorgen
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben je ook een newbie? Ik dacht dat je al heel lang bij het kliekje hoorde.
http://www.megapiratenfestijn.nl/quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh! Fans met Denny Christian![]()
Hoebahoebahoebahophophop
Ik ook! Wat hebben we een boel gemeen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ze zou het nog doen ook he!?
[..]
![]()
Ik hing al langer op F&F rond maar ben pas actief gaan slowchatten met de asielactie. Ik ben nog hartstikke groen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook! Wat hebben we een boel gemeen. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook! Wat hebben we een boel gemeen. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
He verdorie..... mijn leven, wat doe je?
Top 100 van donderdag 8 oktober 2009
18. 116 Loveless85
20. 114 Greys
55. 072 JJH
55. 072 Cat22
65. 068 Ingetje79
82. 056 Qwea
92. 052 Muis006
Ja maar!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zelfs dezelfde postcount op één dag.![]()
Sync!
[..]
![]()
Dat doe ik wel. Ik ben sinds vandaag heel goed in slechtnieuwsgesprekken.quote:Maar hoe ga ik het LL vertellen?
Arme MMquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
Loveless heeft zijn handen al vol aan Kweej denk ik Cat
quote:
Je kent je klassiekersquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
Wij zijn twee vriiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeendennnnnn
jij en ik!
Let dan ook eens beter op, jij bent hier de mod.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
Het giert hier echt helemaal uit de klauwen he dames
[Geer] Is het niet gewelllllllllllldigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
Da's puur fysiek. Wat wij hadden was... meer. Veel meer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
Loveless heeft zijn handen al vol aan Kweej denk ik Cat
Wat lief van je!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar!
Dat moet voorbestemd zijn!
[..]
Dat doe ik wel. Ik ben sinds vandaag heel goed in slechtnieuwsgesprekken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's puur fysiek. Wat wij hadden was... meer. Veel meer.
*mijmer*
Maar soms moet je gewoon verder gaan.
[..]
Wat lief van je!![]()
Hoe ga je het brengen?
Krijg ik nou mijn eerste note?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
Kost je 4,50....quote:
Wat heeft mijn kat ermee van doen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
[Geer] Is het niet gewelllllllllllldig[/Geer]
Can you feel the love?
Hmpf, dan lamaar.quote:
Kort en hard. Je moet hem niet meer kwellen dan nodig?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's puur fysiek. Wat wij hadden was... meer. Veel meer.
*mijmer*
Maar soms moet je gewoon verder gaan.
[..]
Wat lief van je!![]()
Hoe ga je het brengen?
Ow ja, de naam van je kat he, daar moeten we het nog ens over hebben... schat.quote:
Owh dies vet! Wie leert mij dansen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:12 schreef Greys het volgende:
Whihihi. Het is hier anders gezelliger dan ooit.
Dus dat gegier en die klauwen valt wel mee
En dan komen wij allemaal op de bruiloft van Cat en JJH en dan doen we het zo!
Jij hebt werkelijk overal een Joetjoepje voor he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:12 schreef Greys het volgende:
Whihihi. Het is hier anders gezelliger dan ooit.
Dus dat gegier en die klauwen valt wel mee
En dan komen wij allemaal op de bruiloft van Cat en JJH en dan doen we het zo!
Nee, da's prima.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Kort en hard. Je moet hem niet meer kwellen dan nodig?
Behalve als jij het anders wil
Whoehoehoeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, da's prima.Zo is hij het gewend.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk overal een Joetjoepje voor he?![]()
[..]
Ik vind wel dat Greys bruidsmeisje mag zijn? toch schat?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk overal een Joetjoepje voor he?![]()
[..]
Cat!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, de naam van je kat he, daar moeten we het nog ens over hebben... schat.
Twee keer gequote.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:16 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik vind wel dat Greys bruidsmeisje mag zijn? toch schat?
Waarschijnlijk drink ik daarom niet zo vaak.quote:
Er komt nog een witte bij. Goor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, de naam van je kat he, daar moeten we het nog ens over hebben... schat.
Jaaaaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Wil jij dan ook wel zo'n mooie lila bruidsmeisjesjurk aan?
Snoeperdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik help je wel op het toilet met jurkie omhoog houden![]()
*kijkt*quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Er komt nog een witte bij. Goor.
En dan gaan we zo openen op de bruiloft.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik help je wel op het toilet met jurkie omhoog houden![]()
quote:Had ik al es verteld dat ik tijdens m'n eigen bruiloft een stuk pleepapier ben kwijt geraakt in de jurk?
Nooit meer gevonden
Wil jij afvegen?quote:
Tuuurlijk hou ik je haar uit de kotsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kijkt*
Dat kan ik wel!![]()
3.15 min.
Ow.... weet jij een goede dansleraar?
[..]
![]()
![]()
En hou je dan ook mijn haar omhoog als dat nodig is?
[..]
![]()
Toen had je mij duidelijk niet als bruidsmeisje. Ik was er head first ingedoken, op zoek naar dat papier.
"De A is van Asielactie"quote:
My oh my.... wat ernstigquote:
Jah! Dat kan ze vast heel goed.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:26 schreef Cat22 het volgende:
Schat, we willen Elies als ceremoniemeester he!?![]()
Idd...we moeten binnenkort de bipsen hoofden maar es ff bij elkaar stekenquote:
Wat zijn we het weer heerlijk eens.quote:
Maar hierrrr moeten we nog eens over praten.quote:En we laten Q de trouwauto rijden.
"De C is van Cat met een Cee"quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kijkt*
Dat kan ik wel!![]()
3.15 min.
Ow.... weet jij een goede dansleraar?
[..]
![]()
![]()
En hou je dan ook mijn haar omhoog als dat nodig is?
[..]
![]()
Toen had je mij duidelijk niet als bruidsmeisje. Ik was er head first ingedoken, op zoek naar dat papier.
100 pizzaas, 10 kuub zand en 2 hoeren met een rouwkrans....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zijn we het weer heerlijk eens.![]()
[..]
Maar hierrrr moeten we nog eens over praten.![]()
Kunnen we Q niet beter de catering laten doen? Volgens mij is ze best goed in het bestellen van grote aantallen.
En krassen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:29 schreef Cat22 het volgende:
En dan wil ik zo'n bruidstaart! Maar dan met mijn snoetje natuurlijk.![]()
[ afbeelding ]
Kan ik ongegeneerd in mezelf snijden.
En muis de taart natuurlijk! Dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zijn we het weer heerlijk eens.![]()
[..]
Maar hierrrr moeten we nog eens over praten.![]()
Kunnen we Q niet beter de catering laten doen? Volgens mij is ze best goed in het bestellen van grote aantallen.
Sorry...enthousiast he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:32 schreef Cat22 het volgende:
Jullie moeten de letters wel even onder een spoiler zetten. Zo gaat de verrassing voor ons eraf.![]()
Maar tot dusver:respect
voor jullie creativiteit!
Muizel doet uiteraard de taart. En MB en Re en Ynske de foto's.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:32 schreef JJH het volgende:
[..]
En muis de taart natuurlijk! Dat ik daar nog niet eerder aan gecacht heb.
quote:Ik zou graag zelf rijden. Maar met jou achterinzitten is véél leuker.
JJH! Dirtbag!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:32 schreef JJH het volgende:
[..]
En muis de taart natuurlijk! Dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb.
Ik zou graag zelf rijden. Maar bij jou achterin rijden is véél leuker.
Als het er ooit van komt zeker weten van Yes Ja Siquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:34 schreef Cat22 het volgende:
Dit is echt zo'n topic wat op onze bruiloft tegen ons gebruikt gaat worden he?
Wat ben jij opeens preuts.quote:
Idd technisch gezien niet handigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ben jij opeens preuts.![]()
En sowieso, als jij in jouw bruidsjurk al toiletpapier kwijtraakt weet ik vrij zeker dat er op de achterbank van onze oto geen dirty dingen gaan gebeuren. Fysiek onmogelijk gewoon.
Liefde op het eerste snuitjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:36 schreef Greys het volgende:
Ik willut ik willut ik willut!
Een F&F wedding!
Moeten jullie niet eerst even daten?
Of zeg je van 'die Asielactie was wel genoeg?'
Als jij nou foefelt met die Secret Santa lootjes he... kunnen we op die manier onzequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:36 schreef Greys het volgende:
Ik willut ik willut ik willut!
Een F&F wedding!
Moeten jullie niet eerst even daten?
Of zeg je van 'die Asielactie was wel genoeg?'
Dan hoop ik dat ze leren bekleding kiestquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:37 schreef Greys het volgende:
Dan moet Elies toch maar de witte uitvoering kiezen van dr Mito!
Oeh, ik zie mogelijkhedenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij nou foefelt met die Secret Santa lootjes he... kunnen we op die manier onzeliefde
verder verdiepen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze leren bekleding kiest
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze leren bekleding kiest
Alsof dat een punt is. Mijn ouders scheelden 20 jaar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:39 schreef Greys het volgende:
Hoe zit het met de leeftijden eigenlijk JJH en Cat?
Hoe jong zijn jullie ook alweer?
Ik was gewoon benieuwd!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Alsof dat een punt is. Mijn ouders scheelden 20 jaar.
Wat ben jij ouderwets zeg.
Jep.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd!Jij 24 toch? En Cat?
Die tweede is net iets stylischer. En dan heb je nog een kans me voor mijn deur op te halen. ik woon nl. aan het einde van een doodlopende straat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo goedkoop ogen als de buidegom zelf rijd.
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Truste Ingeping haar-uit-mijn-gezicht-houd ding!quote:
Uhm... schat... hoe sta jij ten opzicht van oudere vrouwen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd!Jij 24 toch? En Cat?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Alsof dat een punt is. Mijn ouders scheelden 20 jaar.
Wat ben jij ouderwets zeg.
Leeftijd is maar een getalletje, dat sommige mensen belangrijk vinden. Ik nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die tweede is net iets stylischer. En dan heb je nog een kans me voor mijn deur op te halen. ik woon nl. aan het einde van een doodlopende straat.![]()
[..]
Truste Ingeping haar-uit-mijn-gezicht-houd ding!![]()
[..]
Uhm... schat... hoe sta jij ten opzicht van oudere vrouwen?![]()
Er zit al een tijdje een 3 in.![]()
Die jurkophouder is slapen en de rest is weg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:47 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Waar zijn al onze wedding planners gebleven?
Is het al ochtend?quote:
Neequote:
Der ligt een dronken kerel in m'n bed, dus ik wacht nog ffquote:
Inderdaad! Onze relatie is nog veel te pril om ons zonder chaparone op de digitale snelweg te begeven.quote:
Een dronken kerel, of jouw dronken kerel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Der ligt een dronken kerel in m'n bed, dus ik wacht nog ff
Tuulk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoop dat de huwelijksnacht langer duurt.![]()
*proest*quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Een dronken kerel, of jouw dronken kerel.
Ik zag haar vanavond voorbijkomenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:39 schreef ElisaB het volgende:
Gré Parelmoer (Chauffeurt gerust in uw Rolls!), een vrolijke meid,
Hoofd van de huishouding bij de Koningin van Pieterburen, maar ook vertegenwoordigster van de vereniging ter bevordering van de bingo. Gré houdt wel van een feestje!
Of het nou jouw verjaardag is bij je thuis,
of een gezellig theaterdineetje!
of in een volle feesttent!
Wist je dat Gré vroeger bij Pennie de Jager heeft gedanst?
Nou ze kan het nog steeds! Gré geeft ook discodansles!
Goed was ze he!quote:
Oh, wat heb ik heerlijk gelachen. Ik heb er buikpijn van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad! Onze relatie is nog veel te pril om ons zonder chaparone op de digitale snelweg te begeven.
Ik ging van ellende al dit pareltje lezen: Kattenkots - een kleine analyse
voor jou!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuulk.![]()
![]()
We gaan gewoon honeymoonen op de noordpool in de winter. Minimaal 4 maanden huwelijksnacht!![]()
En verder toch geen bal te doen.
Ik heb opeens een grandioos idee voor de auto+chauffeur.quote:
We krijgen deze nog wel vol vannacht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Get a room...of in dit geval; open een topic
En niet meer met vrienden op stapquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:07 schreef Cat22 het volgende:
Huuuuuuu!Net even snel de TV op een andere zender gezet. Er zat opeens een schaars geklede dame met haar bipsebaps naar mij te draaien.
![]()
JJH, lieverd, jij blijft toch ook ver weg van de commerciële zenders nu he?
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:07 schreef Cat22 het volgende:
Huuuuuuu!Net even snel de TV op een andere zender gezet. Er zat opeens een schaars geklede dame met haar bipsebaps naar mij te draaien.
![]()
JJH, lieverd, jij blijft toch ook ver weg van de commerciële zenders nu he?
Bemoei jij je eens met je eigen kerel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En niet meer met vrienden op stap
Elke dag 17.30 eten en daarna afwassen
20.00 GTST
20.30 Koffie/Thee
22.00 Frisje
22.30 tandjes poetsen en kont naar elkaar toedraaien
Ook in het weekend
En in bed mijn koude voetjes verwarmen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En niet meer met vrienden op stap
Elke dag 17.30 eten en daarna afwassen
20.00 GTST
20.30 Koffie/Thee
22.00 Frisje
22.30 tandjes poetsen en kont naar elkaar toedraaien
Ook in het weekend
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.
Ik heb heel braaf de herhaling van Nova aanstaan.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En in bed mijn koude voetjes verwarmen.
Whehehe, nu ff nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Bemoei jij je eens met je eigen kerel.
Bij elkaar hebben we vijf katten. Daar moeten toch minstens 2 voetenwarmertjes bijzitten.quote:
Niet pesten hè?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, nu ff niet![]()
Ik verheug me nu al op morgenochtend.
Moest net wel om hem lachen iig....tis wel een schatje
Geer kan wel mijn veters los, en schoenen uit trekken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij elkaar hebben we vijf katten. Daar moeten toch minstens 2 voetenwarmertjes bijzitten.
Wat snelquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Vaak wel, dan kun je wat zeggen zonder snauw of grom terug te krijgen.
Als jij nu een uurtje eerder opstaat dan mij komt dat helemaal goed.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet pesten hè?
Catje, kun jij trouwens een beetje tegen een ochtendhumeur? Ik heb altijd een uurtje nodig om op te starten.
Wat een knappert! Satsu kan alleen maar in slaap vallen op slippers of diezelfde slipper dood maken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Geer kan wel mijn veters los, en schoenen uit trekken.![]()
Dat is natuurlijk ook een optie. Of jij een uurtje later. Of samen een uurtje blijven liggen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij nu een uurtje eerder opstaat dan mij komt dat helemaal goed.![]()
[..]
Wat een knappert! Satsu kan alleen maar in slaap vallen op slippers of diezelfde slipper dood maken.
Dat schoenen uit, was stom toeval hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij nu een uurtje eerder opstaat dan mij komt dat helemaal goed.![]()
[..]
Wat een knappert! Satsu kan alleen maar in slaap vallen op slippers of diezelfde slipper dood maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |