Jaaaa! Norman bedoelde ik!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Norman he Ing?
Ja he? Die bedoelde ik ook!
Deze? Foto nr 10!
http://nl.visit-it.com/ne(...)ten_popstars_2008/10
Ik ook!quote:
OMGquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:38 schreef ElisaB het volgende:
http://www.geenflauwidee.nl/gre-parelmoer.html
En daar hebben we Gré
Nee, hij moest er als laatste uit en mocht niet meedoen in Redquote:
Nodig haar uit op de meetquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Oh, Elies had dezelfde site gevonden
[ afbeelding ]
Vorig jaar wonnen er drie, die samen in een bandje gingen.quote:
Red is een boyband/popgroep ofzo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, hij moest er als laatste uit en mocht niet meedoen in Red
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nodig haar uit op de meet![]()
![]()
![]()
Ik zeik in mn broek
Nooit meer wat gehoord...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Red is een boyband/popgroep ofzo?![]()
Mennnnn, ik lijk wel een holbewoner. Maar dit is gewoon het bewijs dat dat soort shows niet meer garant staan voor beroemdheid
Dat zou vorig weekend, maar die ging niet door.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:42 schreef Goodbye het volgende:
De meet? Is er een meet? Of is het een fantasie meet?
eigenlijk al niet meer sinds de soundmixshow.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mennnnn, ik lijk wel een holbewoner. Maar dit is gewoon het bewijs dat dat soort shows niet meer garant staan voor beroemdheid
Ohja, toen hadden jullie het over een meet idd, ik herinner het me weer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zou vorig weekend, maar die ging niet door.
Nu moet er een nieuwe gepland worden.
Soundmixshow was eeeenig...net als de Mini-playbackshowquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
eigenlijk al niet meer sinds de soundmixshow.
Hadden wij het hier net ook over. Alleen Jamai en Jim hebben er een musicalcarriere aan overgehouden. Ik begrijp die mensen ook niet die meedoen en dan zeggen: ik wil gewoon graag beroemd worden. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij.
Goodbye Goodbyequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, toen hadden jullie het over een meet idd, ik herinner het me weer.
Nouja, na deze geweldig spetterende afsluting van de avond (Greet, ofcourse) ga ik maar lekker naar mijn bedje!
Dat waren dit soort shows nooitquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jamaiquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
eigenlijk al niet meer sinds de soundmixshow.
Hadden wij het hier net ook over. Alleen Jamai en Jim hebben er een musicalcarriere aan overgehouden. Ik begrijp die mensen ook niet die meedoen en dan zeggen: ik wil gewoon graag beroemd worden. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij.
Kijk jij geen Popstars ofzo? Tssssquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:47 schreef JJH het volgende:
*Valt met de deur in huis
Wie de peep is Greet Parelmoer!
Owja, hai!
jaaaa, maar in de soundmixshow werden ook nog echt mensen ontdektquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Soundmixshow was eeeenig...net als de Mini-playbackshow
Maar zelfs die gaan failliet enzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaa, maar in de soundmixshow werden ook nog echt mensen ontdekt
Tijdje terug zag ik haar hier in de buurt optreden op een uit de kluiten gewasen buurtfeest tijdens het kindermiddagprogramma. Ik dacht echt: wtf is datquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jamai![]()
En die Nicky van Idols doet het ook nog best aardig toch? Maar idd, het is niet zoveel meer tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar zelfs die gaan failliet enzo![]()
Oja, ik zou slapen. Doeg!
ah, je hebt een besluit genomenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik werk.![]()
Binnenkort bij een andere baas.
Oh, toch het dilemma dat ik dacht!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik werk.![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik werk.![]()
Dank je. Het was inderdaad best duidelijk, maar ik had gewoon nog geen zin om namen te noemen. Vandaag (eigenlijk afgelopen nacht) heb ik de knoop doorgehakt. Ik ga een beetje beter verdienen. Krijg een (semi) eigen auto, heb meer vrijheid en vastigheid in mijn rooster. En aangezien het een nieuw bedrijfje is kan ik ook mee gaan helpen met het opbouwen van wat nieuws, een vaste klantenkring en een goede naam. Maar die nieuwigheid was ik ook onzeker over, omdat je niet weet hoe het gaat lopen en blijft lopen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, toch het dilemma dat ik dacht!
Gefeliciteerd met je besluit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |