quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze leren bekleding kiest
Alsof dat een punt is. Mijn ouders scheelden 20 jaar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:39 schreef Greys het volgende:
Hoe zit het met de leeftijden eigenlijk JJH en Cat?
Hoe jong zijn jullie ook alweer?
Ik was gewoon benieuwd!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Alsof dat een punt is. Mijn ouders scheelden 20 jaar.
Wat ben jij ouderwets zeg.
Jep.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd!Jij 24 toch? En Cat?
Die tweede is net iets stylischer. En dan heb je nog een kans me voor mijn deur op te halen. ik woon nl. aan het einde van een doodlopende straat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo goedkoop ogen als de buidegom zelf rijd.
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Truste Ingeping haar-uit-mijn-gezicht-houd ding!quote:
Uhm... schat... hoe sta jij ten opzicht van oudere vrouwen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd!Jij 24 toch? En Cat?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Alsof dat een punt is. Mijn ouders scheelden 20 jaar.
Wat ben jij ouderwets zeg.
Leeftijd is maar een getalletje, dat sommige mensen belangrijk vinden. Ik nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die tweede is net iets stylischer. En dan heb je nog een kans me voor mijn deur op te halen. ik woon nl. aan het einde van een doodlopende straat.![]()
[..]
Truste Ingeping haar-uit-mijn-gezicht-houd ding!![]()
[..]
Uhm... schat... hoe sta jij ten opzicht van oudere vrouwen?![]()
Er zit al een tijdje een 3 in.![]()
Die jurkophouder is slapen en de rest is weg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:47 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Waar zijn al onze wedding planners gebleven?
Is het al ochtend?quote:
Neequote:
Der ligt een dronken kerel in m'n bed, dus ik wacht nog ffquote:
Inderdaad! Onze relatie is nog veel te pril om ons zonder chaparone op de digitale snelweg te begeven.quote:
Een dronken kerel, of jouw dronken kerel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Der ligt een dronken kerel in m'n bed, dus ik wacht nog ff
Tuulk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoop dat de huwelijksnacht langer duurt.![]()
*proest*quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Een dronken kerel, of jouw dronken kerel.
Ik zag haar vanavond voorbijkomenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:39 schreef ElisaB het volgende:
Gré Parelmoer (Chauffeurt gerust in uw Rolls!), een vrolijke meid,
Hoofd van de huishouding bij de Koningin van Pieterburen, maar ook vertegenwoordigster van de vereniging ter bevordering van de bingo. Gré houdt wel van een feestje!
Of het nou jouw verjaardag is bij je thuis,
of een gezellig theaterdineetje!
of in een volle feesttent!
Wist je dat Gré vroeger bij Pennie de Jager heeft gedanst?
Nou ze kan het nog steeds! Gré geeft ook discodansles!
Goed was ze he!quote:
Oh, wat heb ik heerlijk gelachen. Ik heb er buikpijn van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad! Onze relatie is nog veel te pril om ons zonder chaparone op de digitale snelweg te begeven.
Ik ging van ellende al dit pareltje lezen: Kattenkots - een kleine analyse
voor jou!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuulk.![]()
![]()
We gaan gewoon honeymoonen op de noordpool in de winter. Minimaal 4 maanden huwelijksnacht!![]()
En verder toch geen bal te doen.
Ik heb opeens een grandioos idee voor de auto+chauffeur.quote:
We krijgen deze nog wel vol vannacht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Get a room...of in dit geval; open een topic
En niet meer met vrienden op stapquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:07 schreef Cat22 het volgende:
Huuuuuuu!Net even snel de TV op een andere zender gezet. Er zat opeens een schaars geklede dame met haar bipsebaps naar mij te draaien.
![]()
JJH, lieverd, jij blijft toch ook ver weg van de commerciële zenders nu he?
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:07 schreef Cat22 het volgende:
Huuuuuuu!Net even snel de TV op een andere zender gezet. Er zat opeens een schaars geklede dame met haar bipsebaps naar mij te draaien.
![]()
JJH, lieverd, jij blijft toch ook ver weg van de commerciële zenders nu he?
Bemoei jij je eens met je eigen kerel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En niet meer met vrienden op stap
Elke dag 17.30 eten en daarna afwassen
20.00 GTST
20.30 Koffie/Thee
22.00 Frisje
22.30 tandjes poetsen en kont naar elkaar toedraaien
Ook in het weekend
En in bed mijn koude voetjes verwarmen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En niet meer met vrienden op stap
Elke dag 17.30 eten en daarna afwassen
20.00 GTST
20.30 Koffie/Thee
22.00 Frisje
22.30 tandjes poetsen en kont naar elkaar toedraaien
Ook in het weekend
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.
Ik heb heel braaf de herhaling van Nova aanstaan.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En in bed mijn koude voetjes verwarmen.
Whehehe, nu ff nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Bemoei jij je eens met je eigen kerel.
Bij elkaar hebben we vijf katten. Daar moeten toch minstens 2 voetenwarmertjes bijzitten.quote:
Niet pesten hè?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, nu ff niet![]()
Ik verheug me nu al op morgenochtend.
Moest net wel om hem lachen iig....tis wel een schatje
Geer kan wel mijn veters los, en schoenen uit trekken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij elkaar hebben we vijf katten. Daar moeten toch minstens 2 voetenwarmertjes bijzitten.
Wat snelquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Vaak wel, dan kun je wat zeggen zonder snauw of grom terug te krijgen.
Als jij nu een uurtje eerder opstaat dan mij komt dat helemaal goed.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet pesten hè?
Catje, kun jij trouwens een beetje tegen een ochtendhumeur? Ik heb altijd een uurtje nodig om op te starten.
Wat een knappert! Satsu kan alleen maar in slaap vallen op slippers of diezelfde slipper dood maken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Geer kan wel mijn veters los, en schoenen uit trekken.![]()
Dat is natuurlijk ook een optie. Of jij een uurtje later. Of samen een uurtje blijven liggen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij nu een uurtje eerder opstaat dan mij komt dat helemaal goed.![]()
[..]
Wat een knappert! Satsu kan alleen maar in slaap vallen op slippers of diezelfde slipper dood maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |