Is de uitleg onduidelijk? Te chaotisch?quote:
Ik ben ooit es te vroeg afgeslagen, omdat ik dacht dat de afslag er al was. (in het donker na het stappen)quote:
Had het al geleesd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Is de uitleg onduidelijk? Te chaotisch?
We trekken lootjes online (dan kan automatisch) en de F&F SCer die je op je lootje hebt staan koop je een kadootje voor en schrijft er een paar regels bij. Dan binnen een afgesproken week verzenden, onder de kerstboom zetten thuis en op een afgesproken datum uitpakken en hier showen
Welja joh, je zwiept er met zo'n hygiënisch doekje door en klaar!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga morgen wel op tijd op en dan badkamer poetsen hoor
Ja, eensch!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, nou okemaar we zijn het er dus over eens dat het als pakketpost gaat?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En toen moest ik van mams en meneer I. naar de oogarts.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Is de uitleg onduidelijk? Te chaotisch?
We trekken lootjes online (dan kan automatisch) en de F&F SCer die je op je lootje hebt staan koop je een kadootje voor en schrijft er een paar regels bij. Dan binnen een afgesproken week verzenden, onder de kerstboom zetten thuis en op een afgesproken datum uitpakken en hier showen
Het is weer een faaaaaaaaaaaaasequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:35 schreef oh-oh het volgende:
Jullie gaan gewoon nog steeds zo achturluk hard, dat kan ik heul niet bijhouden na een computerloze week
Mijn schimmelkwekerij behoeft iets meer aandachtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Welja joh, je zwiept er met zo'n hygiënisch doekje door en klaar!
[..]
jawel heurquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh dat van die kerstboom, dat wist ik nie, daar doe ik nie aan.
Mag je ook zonder kerstboom meedoen?
Plies???
Jamaar? Huh!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben ooit es te vroeg afgeslagen, omdat ik dacht dat de afslag er al was. (in het donker na het stappen)
Nou ja...toen knalde ik door een plantsoen en een droge sloot om op het fietspad weer uit te komen.![]()
En toen moest ik van mams en meneer I. naar de oogarts.
Sure, dat was een uit de duim gezogen sfeerverhogend verhaaltjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh dat van die kerstboom, dat wist ik nie, daar doe ik nie aan.
Mag je ook zonder kerstboom meedoen?
Plies???
Ik wilde heel hard roepen "DAN KAN ER EEN SURPRISE BIJ"quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Welja joh, je zwiept er met zo'n hygiënisch doekje door en klaar!
[..]
Ja, eensch!
Want zelfs al koop je iets kleins is het leuk om er een mooi pakje van te maken en dat weer in een grote doos te stoppen ofzo. Voor het raad-effect
quote:
Ik zag een schaduw aan voor een auto zonder lampen daarstraks /:')quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Jamaar? Huh!
Volgens mij is dat iets geestelijks hoor. Ik heb wegwaaiend blaadje ook wel eens aangezien voor een egel ofzo.
Ik had toen nog niet zo heel lang het rijbewijs.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Jamaar? Huh!
Volgens mij is dat iets geestelijks hoor. Ik heb wegwaaiend blaadje ook wel eens aangezien voor een egel ofzo.
kutquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pfieuw!
En nee ik wil GEEN kerstboom kado krijgen dan.
Ik moet al die meuk niet![]()
Zoiets zou ik dan weer niet te hard roepen tegen Kweej als ik jou wasquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pfieuw!
En nee ik wil GEEN kerstboom kado krijgen dan.
Ik moet al die meuk niet![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets zou ik dan weer niet te hard roepen tegen Kweej als ik jou was![]()
Uhuh!quote:
Ik had echt zo van "AH IK WEET HET CADEAU ALquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben BLIJ dat ik het meteen hardop geroepen heb en dat ik weet dat JIJ het ieg gelezen hebt
Of die webcam die ze nog steeds in d'r vlooienkraam heeft liggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |