Goed zo! Ben trots op je!quote:
In het donker en met regen vind ik na 11 jaar nog steeds erg niet fijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zo! Ben trots op je!
Viel het mee in het donker?En je had nog regen ook zeker?
Regen? Prachtige maan hier.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een auto-was-aboquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:19 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Rood vind ik mooier, maar je ziet het wel veel.
Houd je trouwens van autopoetsen?
a) zegt ze nuquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, maar een Tigra wel![]()
Ik moest van meneer I. nog ff aan je melden dat ie wel 4 CRXjes heeft gehad
Heel gheyl...toen ik de laatste als woon-werk bolide nodig had werd ie direct ingeruildquote:
Geen regen goddank.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen regen goddank.
Ik vond het de eerst 20km DOODeng. Maar later had ik echt zoiets van "Oooooh, als dit alles is"
Je moet alleen wel de belijning goed volgen en goed kijken
Ja, dat is wel handigquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:28 schreef Qwea het volgende:
Leuk idee! Alleen hoe zit het dan met verzenden? Aangetekend? Normaal? Tell me!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
Oke, gaan we weer!
Idee van DML
[ afbeelding ]
Secret Santa met de F&F SC-ers!
- opgeven
- lootjes trekken automagisch via lootjestrekken.nl (dan weet niemand wie wie heeft)
- kadootje van tien euro kopen voor diegene
- verhaaltje, haiku, limerick of gedichtje er bij
- uitpakken ergens op een afgesproken datum (enkele dagen voor Kerst) in de SC topics alhier
- met foto's uiteraard en dan raden van wie het is!
Secret Santa animo check:
- Dizzy-Miss-Lizzy (ga ik van uit, aangezien het haar idee was )
- Qwea
- Goodbye
- Cat22
- Morretje (liefst zonder gedicht )
- Greys
- oh-oh
- Ynske
- Ingetje79 (toch, toch?)
- ElisaB
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
Normaal als pakketjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Leuk idee! Alleen hoe zit het dan met verzenden? Aangetekend? Normaal? Tell me!
Het is wel doodvermoeiend hoor. Ik ben er niet bang van ofzo. Maar prettig is het echt niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen regen goddank.
Ik vond het de eerst 20km DOODeng. Maar later had ik echt zoiets van "Oooooh, als dit alles is"
Dan word ik dwiel van al die vlokjes waar je in rijdquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is wel doodvermoeiend hoor. Ik ben er niet bang van ofzo. Maar prettig is het echt niet.
Weet je wat lachen is? Met sneeuwval rijden!
nah ik dacht in de 1ste instantie dat ik nachtblind was. Maar volgens mij ben ik niet nachtblindquote:
Een boek zou ik normaal voor 3 euro verzendenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal als pakketjeZoals je bv een boek zou verzenden.
Dus het kost iedereen max. 16,-- ongeveer, kadootje tot een tientje en verzendkosten.
Ik zie altijd dingen voor andere dingen aan, dus een lantaarnpaal voor een persoon of blaadjes die over de weg vliegen voor een egelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
nah ik dacht in de 1ste instantie dat ik nachtblind was. Maar volgens mij ben ik niet nachtblindWant dan zie je geen belijning, stoepjes, ect.
't is zowat hypnotiserend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan word ik dwiel van al die vlokjes waar je in rijd
Whut, whut, whut???quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
Oke, gaan we weer!
Idee van DML
[ afbeelding ]
Secret Santa met de F&F SC-ers!
- opgeven
- lootjes trekken automagisch via lootjestrekken.nl (dan weet niemand wie wie heeft)
- kadootje van tien euro kopen voor diegene
- verhaaltje, haiku, limerick of gedichtje er bij
- uitpakken ergens op een afgesproken datum (enkele dagen voor Kerst) in de SC topics alhier
- met foto's uiteraard en dan raden van wie het is!
Secret Santa animo check:
- Dizzy-Miss-Lizzy (ga ik van uit, aangezien het haar idee was )
- Qwea
- Goodbye
- Cat22
- Morretje (liefst zonder gedicht )
- Greys
- oh-oh
- Ynske
- Ingetje79 (toch, toch?)
- ElisaB
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
Een boek dat niet in de brievenbus past bedoelde ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een boek zou ik normaal voor 3 euro verzenden
Wat jij zegt is pakket post = aangetekend van 6.75.
Toch?
Gek hèquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zie altijd dingen voor andere dingen aan, dus een lantaarnpaal voor een persoon of blaadjes die over de weg vliegen voor een egel![]()
Maar de oogarts kon niets vinden.
ik haat in regen rijdenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is wel doodvermoeiend hoor. Ik ben er niet bang van ofzo. Maar prettig is het echt niet.
Weet je wat lachen is? Met sneeuwval rijden!
-Edit-
Geen regen dus? Ik bedoelde dus met regen. In het donker rijden vind ik juist heerlijk rustgevend.
Ooh, nou okequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Een boek dat niet in de brievenbus past bedoelde ik
Pakketpost is 6,75 en da's nog niet aangetekend hoor, da's nog duurder volgens mij
Een pakketzegel kost 6,75 en dan kan je een flink grote doos sturen tot 10 kg. geloof ik.
Is de uitleg onduidelijk? Te chaotisch?quote:
Ik ben ooit es te vroeg afgeslagen, omdat ik dacht dat de afslag er al was. (in het donker na het stappen)quote:
Had het al geleesd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Is de uitleg onduidelijk? Te chaotisch?
We trekken lootjes online (dan kan automatisch) en de F&F SCer die je op je lootje hebt staan koop je een kadootje voor en schrijft er een paar regels bij. Dan binnen een afgesproken week verzenden, onder de kerstboom zetten thuis en op een afgesproken datum uitpakken en hier showen
Welja joh, je zwiept er met zo'n hygiënisch doekje door en klaar!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga morgen wel op tijd op en dan badkamer poetsen hoor
Ja, eensch!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, nou okemaar we zijn het er dus over eens dat het als pakketpost gaat?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En toen moest ik van mams en meneer I. naar de oogarts.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Is de uitleg onduidelijk? Te chaotisch?
We trekken lootjes online (dan kan automatisch) en de F&F SCer die je op je lootje hebt staan koop je een kadootje voor en schrijft er een paar regels bij. Dan binnen een afgesproken week verzenden, onder de kerstboom zetten thuis en op een afgesproken datum uitpakken en hier showen
Het is weer een faaaaaaaaaaaaasequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:35 schreef oh-oh het volgende:
Jullie gaan gewoon nog steeds zo achturluk hard, dat kan ik heul niet bijhouden na een computerloze week
Mijn schimmelkwekerij behoeft iets meer aandachtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Welja joh, je zwiept er met zo'n hygiënisch doekje door en klaar!
[..]
jawel heurquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh dat van die kerstboom, dat wist ik nie, daar doe ik nie aan.
Mag je ook zonder kerstboom meedoen?
Plies???
Jamaar? Huh!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben ooit es te vroeg afgeslagen, omdat ik dacht dat de afslag er al was. (in het donker na het stappen)
Nou ja...toen knalde ik door een plantsoen en een droge sloot om op het fietspad weer uit te komen.![]()
En toen moest ik van mams en meneer I. naar de oogarts.
Sure, dat was een uit de duim gezogen sfeerverhogend verhaaltjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh dat van die kerstboom, dat wist ik nie, daar doe ik nie aan.
Mag je ook zonder kerstboom meedoen?
Plies???
Ik wilde heel hard roepen "DAN KAN ER EEN SURPRISE BIJ"quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Welja joh, je zwiept er met zo'n hygiënisch doekje door en klaar!
[..]
Ja, eensch!
Want zelfs al koop je iets kleins is het leuk om er een mooi pakje van te maken en dat weer in een grote doos te stoppen ofzo. Voor het raad-effect
quote:
Ik zag een schaduw aan voor een auto zonder lampen daarstraks /:')quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Jamaar? Huh!
Volgens mij is dat iets geestelijks hoor. Ik heb wegwaaiend blaadje ook wel eens aangezien voor een egel ofzo.
Ik had toen nog niet zo heel lang het rijbewijs.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Jamaar? Huh!
Volgens mij is dat iets geestelijks hoor. Ik heb wegwaaiend blaadje ook wel eens aangezien voor een egel ofzo.
kutquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pfieuw!
En nee ik wil GEEN kerstboom kado krijgen dan.
Ik moet al die meuk niet![]()
Zoiets zou ik dan weer niet te hard roepen tegen Kweej als ik jou wasquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pfieuw!
En nee ik wil GEEN kerstboom kado krijgen dan.
Ik moet al die meuk niet![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets zou ik dan weer niet te hard roepen tegen Kweej als ik jou was![]()
Uhuh!quote:
Ik had echt zo van "AH IK WEET HET CADEAU ALquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben BLIJ dat ik het meteen hardop geroepen heb en dat ik weet dat JIJ het ieg gelezen hebt
Of die webcam die ze nog steeds in d'r vlooienkraam heeft liggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |