Die heb ik weggegevenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Of die webcam die ze nog steeds in d'r vlooienkraam heeft liggen![]()
Strikkie d'r om en Kweej is klaar voor Secret Santa!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh we zullen allemaal hopen dat Q ons lootje trekt
Dat moet nogal wat gekost hebben!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoho, en hoeren, sparibs, 3 kuub zand, rouwkransen, taarten... moek doorgaan?
Hihihihihi! 3 Kuub zand op je balkon. Wooptiedoo!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh we zullen allemaal hopen dat Q ons lootje trekt
Nou dan hoop ik op een hoer met een rouwkrans als alternatief voor die kerstboomquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihihi! 3 Kuub zand op je balkon. Wooptiedoo!
Dat past heul niet!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Of voor de deur zodat je auto er niet uit kanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik op een hoer met een rouwkrans als alternatief voor die kerstboom
Ja daar kom ik echt nooit meer vanafquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:45 schreef senesta het volgende:
Oke, wie zegt wat over pizza's![]()
Arme Q, dit blijft je echt voor eeuwig achtervolgen he?
Ik zal zorgen dat ze dr rood licht meeneemt!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik op een hoer met een rouwkrans als alternatief voor die kerstboom
Yeahquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ze dr rood licht meeneemt!
In onze vroegere buurt is er ooit eens een betonnen blok op de oprit gezet toen iemand ging trouwen. Waren de collega's van manlief.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of voor de deur zodat je auto er niet uit kan
Dankje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:48 schreef Cat22 het volgende:
Wat gaan jullie weer lekker snel.![]()
Ik sta in 2lijstjes
zie ik!
![]()
JJH: feli met de nieuwe baan!![]()
Ik heb vandaag voor het eerst in een maand gedronken. Eén roseetje.En advocaatvlaai gehad. Leuk, zulke bestuursvergaderingen.
+1quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:48 schreef JJH het volgende:
Wil iemand iets over Q haar pizza's vertellen? Ik ben een F&F SC newbie.
Q had ooit ruzie met iemand en heeft e.e.a. bij diegene laten bezorgenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:48 schreef JJH het volgende:
Wil iemand iets over Q haar pizza's vertellen? Ik ben een F&F SC newbie.
Ben je ook een newbie? Ik dacht dat je al heel lang bij het kliekje hoorde.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+1
*gluurt door de kiertjes van haar oogleden*
Stijlvollle actie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Q had ooit ruzie met iemand en heeft e.e.a. bij diegene laten bezorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |