Zorg maar dat je lekker warme chocomel hebt als jullie terug komen! Veel plezier (en verdrink nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:32 schreef Bamba het volgende:
Hey, jullie doen hier ook aan Secret Santa! Leuk!
Ik ga zometeen naar het bos om een fotoshoot te houden met m'n nichtje en neefje en m'n zoontje! Het zal wel lekker nat zijn.
McMossel is het huis/tuin/vijverdier van Greys.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Leg eens uit? deze snap ik (nog) niet?
Ach gos! Wat een stom beest!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:52 schreef Pagan het volgende:
Kom ik net bij onze kippen, ligt er eentje met haar pootjes omhoog. Twee jaar oud, midden in de rui. Die stomme beesten hebben een overdekte buitenren en een stevig buitenhok.
En waar slapen ze 's nachts? In de buienren, die wel overdekt maar evengoed niet winddicht is. het lukt me niet om ze te overtuigen de nacht op een meer beschutte plek door te brengen, ze komen er wel om te eten en drinken, maar pitten doen ze altijd buiten.
Misschien maar een nieuwe buienren bouwen met een aparte deur, en stahoog. Dan kan ik ze naar binnen jagen en opsluiten voor de nacht.
Awwquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:52 schreef Pagan het volgende:
Kom ik net bij onze kippen, ligt er eentje met haar pootjes omhoog. Twee jaar oud, midden in de rui. Die stomme beesten hebben een overdekte buitenren en een stevig buitenhok.
Ik gok dat het voorstrijken is voordat je een muur kunt gaan stucadoren... ik hoop in ieder geval van harte dat het NIET is dat je vanaf nu hemden 2x moet strijken, dan heb ik er echt geen zin meer inquote:
Welkom!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:45 schreef Bamba het volgende:
. Wat ziet het er hier gezellig uit! Ik wil proberen om ook een beetje mee te gaan keuvelen hier! En ik kom precies op het goede tijdstip zie ik al, want val meteen tussen de huwelijksvoorbereidingen
. Mijn felicitaties aan het gelukkige paar
.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik gok dat het voorstrijken is voordat je een muur kunt gaan stucadoren... ik hoop in ieder geval van harte dat het NIET is dat je vanaf nu hemden 2x moet strijken, dan heb ik er echt geen zin meer in
Ik moest vandaag 3 dingen doen:quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, ik moet voor een paar boodschapjes naar de Super, waarvoor ik maar de flat uit hoef en t plein over moet steken, maar ik heb me toch een partij geen zin
ik hebt alweer warm, en ik had een trui aan, jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
Gefeliciteerd JJH en Cat
Succes met de voorbereidingen Greys
Trek een trui aan Qwea
Welkom Bamba
Ja maar jij hebt al 1 ding gedaan vandaagquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moest vandaag 3 dingen doen:
1) Kelder pomp aanzetten
2) Tafels terugbrengen (feestje gehad, tafels gehuurd)
3) Paar kleine boodschapjes doen
Tot nu toe heb ik al:
1) Kelder pomp aangezet
2) TV gekeken
3) Gehangen
4) Gelezen
5) Computer spelletje gespeeld
6) FOK! forum gerefreshed
7) FOK! forum heel vaak gerefreshed
8) Internetten
9) Nog wat FOK!forum refreshen
Nog te doen:
Ik hoop dat die laatste twee lukken, want ik heb het maar druk tot nu toe
Daar hadden we op school een term voor. SOG'gen. Al is het bij jou nu meer KOG'gen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moest vandaag 3 dingen doen:
1) Kelder pomp aanzetten
Tot nu toe heb ik al:
1) Kelder pomp aangezet
2) TV gekeken
3) Gehangen
4) Gelezen
5) Computer spelletje gespeeld
6) FOK! forum gerefreshed
7) FOK! forum heel vaak gerefreshed
8) Internetten
9) Nog wat FOK!forum refreshen
Nog te doen:
Ik hoop dat die laatste twee lukken, want ik heb het maar druk tot nu toe
Jouw moest ik hebben. Cat en ik gaan trouwen. En ze moet je niet meer.quote:
Oh mooi ook weer opgelost dan. Het was toch alleen voor de sex. Ik heb Kweej nu. Stukken jonger enzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw moest ik hebben. Cat en ik gaan trouwen. En ze moet je niet meer.![]()
n.a.v. SC # 203 - Met 1 ruk aan de lijn van Greet Parelmoer
Ja maar in relatieve aantallen is jouw ene ding ook veel meer, want dat is ALLES wat je moest doen vandaag! Ik heb pas een beetje gedaan van wat ik moest... als ik ineens ALLES moest doen zou ik ook niet zo actief zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt al 1 ding gedaan vandaag![]()
Ik HOEF maar 1 ding en zelfs dat is me te veel , ik sta nog op vakantiestandje
Je zei standje!!quote:
Hmm als niemand t weet kan ik wellicht maandag voor je navragen bij de meester der meestersquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:42 schreef Qwea het volgende:
trouwnes, iemand hier thuis in wat recht? Specifiek auteursrecht/merkrecht?
quote:
Zo praat je niet over mijn aanstaande!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh mooi ook weer opgelost dan. Het was toch alleen voor de sex. Ik heb Kweej nu. Stukken jonger enzo![]()
Succes met de leftovers![]()
Hihi![]()
Ooh dat zou erg tof zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm als niemand t weet kan ik wellicht maandag voor je navragen bij de meester der meesters
'quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar in relatieve aantallen is jouw ene ding ook veel meer, want dat is ALLES wat je moest doen vandaag! Ik heb pas een beetje gedaan van wat ik moest... als ik ineens ALLES moest doen zou ik ook niet zo actief zijn
En het is zeker KOGgen, want ik heb zojuist brownies de oven in geschoven. Als ik zelfs brownies ga bakken om niet 2 kleine kutklusjes te hoeven doen dan neemt het wel ernstige vormen aan he?
(cat: wil je brownies liefurt?)
Ja maar Cat is al zo goed als getrouwd (wat mooi is kan kapot, dat weet ik wel, maar laat d'r eerst maar effe trouwen voor ik dat weer kapot probeer te flirten).quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je las het!
Maar je bent Cat al aan t paaien met je baksels
Als ik over de schutting kijk kan ik de tuin van Cat zien liggen in de vertequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:52 schreef oh-oh het volgende:Maar ik weet helemaal NIKS over jou
![]()
Behalve dat je een kelder hebt die vol water stond...
( oh wacht in Roermond was toch alles ondergelopen?)
Het regent hier nu even niet dus wellicht is het slim als ik ff naar de Super loop
Zie je PMquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
'
Tis het probleem dan?
Veel dingen weet ik na aaaaaaal die jaren ook wel zo
Appeltaart.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:48 schreef Strega het volgende:
Zo, nu eerst lekker een appeltaart bakken.
Met appels uit eigen tuin.
Eten jullie straks een vorkje mee?
Eerst het bruidspaar natuurlijk, want Muis maakt natuurlijk de bruidstaart!
Je zei 't weerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:56 schreef oh-oh het volgende:Cat weet waar mijn huis woont dus kom maar brengen
![]()
Geen idee of ik dan al uit vakantiestandje ben hoor, maar daar zou je je voordeel mee kunnen doen
Zie PM!quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je zei 't weer![]()
Dat helpt niet in het wegkomen van mijn laptop!
Je mag trots op jezelf zijn!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:01 schreef MrSubtle het volgende:
ik heb lang genoeg gewacht! Het regent
SEXVOORSTEL!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga es ff wat tafels wegbrengen jij! Doe je je boodschapjes op de terugweg en dan kunnen we de rest van de zaterdag ongegeneerd samen bankhangen
![]()
In wel standje dan ook !
Ik heb me net helemaal opgetut (lipjes gestift, nagels gelakt... nou ja okay, ik heb m'n schoenen aangetrokken dan) maar nu regent het... ik ga natuurlijk geen tafels wegbrengen in de regenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga es ff wat tafels wegbrengen jij! Doe je je boodschapjes op de terugweg en dan kunnen we de rest van de zaterdag ongegeneerd samen bankhangen
![]()
In wel standje dan ook !
Ik dacht al dat ik het weer als enige zo interpreteerde omdat ik man wasquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik het weer als enige zo interpreteerde omdat ik man was
Ik heb daarstraks in mijn kelder staan pompen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh hell, je bent toch wel een echte vent he?
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik je boodschapjes meteen ff voor je doen dan?
Dat hangt natuurlijk oa van de standjes af, maar die boodschapjes kun je anders daarna gewoon weer mee naar huis nemenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks in mijn kelder staan pompen...
[..]wil je anders meteen gaan samenwonen?
Nou, ik neem aan dat op zn hondjes meer dan prima isquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk oa van de standjes af, maar die boodschapjes kun je anders daarna gewoon weer mee naar huis nemen
Oh nou dat is echt zo cliché zegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat op zn hondjes meer dan prima is
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat op zn hondjes meer dan prima is
Op een of andere manier matcht het woord "pantalon"en "vette film" niet goed in 1 zinquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:10 schreef JJH het volgende:
Ik zal zo ook nog de deur uitmoeten. De pakkenzaak belde dat mijn pantalon binnen is en ik wil een vette film huren.![]()
Oh jawel hoor, ik denk dat aan Pulp Fictionquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Op een of andere manier matcht het woord "pantalon"en "vette film" niet goed in 1 zin
Wij zijn leuk!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moest lachen
edit: ik zit trouwens al een uur te lachen... leuk forum/topic is dit
wij ik zijn ben gewoon heel leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moest lachen
edit: ik zit trouwens al een uur te lachen... leuk forum/topic is dit
O, prima hoor. In heel veel vette film worden pantalons gedragen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Op een of andere manier matcht het woord "pantalon"en "vette film" niet goed in 1 zin
Ik heb vannacht nog pizza gegeten. Ik denk dat ik het straks precies zo ga uitmikken dat ik op de terugweg bij de patatboer/surinamer langs kan gaan.quote:
Ik wil vanavond iets gezonds, kip met rijst en boontjes of zo, vandaar de boodschappen.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh mooi ook weer opgelost dan. Het was toch alleen voor de sex. Ik heb Kweej nu. Stukken jonger enzo![]()
Succes met de leftovers![]()
Hihi![]()
Vleesboontjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil vanavond iets gezonds, kip met rijst en boontjes of zo, vandaar de boodschappen.
No shitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik verwacht snel antwoord, want jij bent nu nergens naartoe, het regent dat het zeikt hier.
Koosnaampje.quote:
Ah, dat dacht ik me ook nog te herinneren. Dan kun jij heul mijn tuin niet zien.quote:
Lekker! Koop je twee porties?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil vanavond iets gezonds, kip met rijst en boontjes of zo, vandaar de boodschappen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Ga ik ook maar gelijk ff boodschapjes doen!
Later
En bus slagroom. Kan je dat op dr tieten spuiten en er sensueel aflikkenquote:
Ik mis de optie. "Ja want nu regent het heel hard."quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:18 schreef MrSubtle het volgende:
Ik realiseer me dat advies vragen van andere mensen die niet achter hun pc/laptop uitkomen niet echt verstandig is, maar ik ga het toch maar een kansje geven:
Poll: Oh-oh en MrSubtle gaan NU boodschappen doen?Nee doos, het regent Ja, want het gaat straks harder regenen! Alsof ze zich iets aantrekken van 'n poll Ja, des te eerder kunnen ze bankhangen Ik ben zelf te druk met KOGgen om antwoord te geven
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
JHH skatje: Sla erop!![]()
Maar niet buiten, het regent nu en je weet hoe snel je een koutje vat.![]()
![]()
Ik ga snel een warme sjaal voor je breien.
MrSubtle: met zoetigheid ben ik altijd te paaien. Maar ware liefde zit in het hart en niet in de maag.![]()
En ik word nu wel heel nieuwsgierig waar jouw huis precies woont. Moet wel heel dichtbij zijn, wil je tussen de bomen mijn tuin zien liggen.
Ik verwacht snel antwoord, want jij bent nu nergens naartoe, het regent dat het zeikt hier.
Dat plakt zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
En bus slagroom. Kan je dat op dr tieten spuiten en er sensueel aflikken
Ja, en?quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mis de optie. "Ja want nu regent het heel hard."
Ik begin te zien wat men hier bedoelt over jouquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:22 schreef Qwea het volgende:
En bus slagroom. Kan je dat op dr tieten spuiten en er sensueel aflikken
[..]
Als ik klaar ben met de sex en ik zit onder het zaad plakt dat ook.
Wat bedoelt men hier over mij?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik begin te zien wat men hier bedoelt over jou
Dat je zo'n lief braaf schattig meisje bent, dat altijd alleen maar brave dingen post. En gauw wegkijkt als er iets vies voorbijkomt.quote:
ja, kijk, jij weet precies hoe in in elkaar zit!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat je zo'n lief braaf schattig meisje bent, dat altijd alleen maar brave dingen post. En gauw wegkijkt als er iets vies voorbijkomt.
Nee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, kijk, jij weet precies hoe in in elkaar zit!
Trouwen?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:53 schreef MissBliss het volgende:
Tvp in de hoop dt het topic vanmiddag nog open is.
He's MINE!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, kijk, jij weet precies hoe in in elkaar zit!
Trouwen?
We hebben hierna nog een hele pagina te gaan, dus wie weet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:30 schreef MrSubtle het volgende:
NuH-
H weg is ga ik ook maar even boodschappen doen
. Helpt meteen MissBliss een beetje in haar ietwat onrealistische doelstelling
[..]
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik ben al bezet, je bent te laat missie!
Mijn ridder!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik ben al bezet, je bent te laat missie!
Hey, alles kan kapotquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He's MINE!![]()
Jij bent echt in staat mij van mijn roze wolk af te laten donderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |