Ik heb daarstraks in mijn kelder staan pompen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh hell, je bent toch wel een echte vent he?
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik je boodschapjes meteen ff voor je doen dan?
Dat hangt natuurlijk oa van de standjes af, maar die boodschapjes kun je anders daarna gewoon weer mee naar huis nemenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks in mijn kelder staan pompen...
[..]wil je anders meteen gaan samenwonen?
Nou, ik neem aan dat op zn hondjes meer dan prima isquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk oa van de standjes af, maar die boodschapjes kun je anders daarna gewoon weer mee naar huis nemen
Oh nou dat is echt zo cliché zegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat op zn hondjes meer dan prima is
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat op zn hondjes meer dan prima is
Op een of andere manier matcht het woord "pantalon"en "vette film" niet goed in 1 zinquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:10 schreef JJH het volgende:
Ik zal zo ook nog de deur uitmoeten. De pakkenzaak belde dat mijn pantalon binnen is en ik wil een vette film huren.![]()
Oh jawel hoor, ik denk dat aan Pulp Fictionquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Op een of andere manier matcht het woord "pantalon"en "vette film" niet goed in 1 zin
Wij zijn leuk!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moest lachen
edit: ik zit trouwens al een uur te lachen... leuk forum/topic is dit
wij ik zijn ben gewoon heel leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moest lachen
edit: ik zit trouwens al een uur te lachen... leuk forum/topic is dit
O, prima hoor. In heel veel vette film worden pantalons gedragen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Op een of andere manier matcht het woord "pantalon"en "vette film" niet goed in 1 zin
Ik heb vannacht nog pizza gegeten. Ik denk dat ik het straks precies zo ga uitmikken dat ik op de terugweg bij de patatboer/surinamer langs kan gaan.quote:
Ik wil vanavond iets gezonds, kip met rijst en boontjes of zo, vandaar de boodschappen.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh mooi ook weer opgelost dan. Het was toch alleen voor de sex. Ik heb Kweej nu. Stukken jonger enzo![]()
Succes met de leftovers![]()
Hihi![]()
Vleesboontjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil vanavond iets gezonds, kip met rijst en boontjes of zo, vandaar de boodschappen.
No shitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik verwacht snel antwoord, want jij bent nu nergens naartoe, het regent dat het zeikt hier.
Koosnaampje.quote:
Ah, dat dacht ik me ook nog te herinneren. Dan kun jij heul mijn tuin niet zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |