'quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar in relatieve aantallen is jouw ene ding ook veel meer, want dat is ALLES wat je moest doen vandaag! Ik heb pas een beetje gedaan van wat ik moest... als ik ineens ALLES moest doen zou ik ook niet zo actief zijn
En het is zeker KOGgen, want ik heb zojuist brownies de oven in geschoven. Als ik zelfs brownies ga bakken om niet 2 kleine kutklusjes te hoeven doen dan neemt het wel ernstige vormen aan he?
(cat: wil je brownies liefurt?)
Ja maar Cat is al zo goed als getrouwd (wat mooi is kan kapot, dat weet ik wel, maar laat d'r eerst maar effe trouwen voor ik dat weer kapot probeer te flirten).quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je las het!
Maar je bent Cat al aan t paaien met je baksels
Als ik over de schutting kijk kan ik de tuin van Cat zien liggen in de vertequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:52 schreef oh-oh het volgende:Maar ik weet helemaal NIKS over jou
![]()
Behalve dat je een kelder hebt die vol water stond...
( oh wacht in Roermond was toch alles ondergelopen?)
Het regent hier nu even niet dus wellicht is het slim als ik ff naar de Super loop
Zie je PMquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
'
Tis het probleem dan?
Veel dingen weet ik na aaaaaaal die jaren ook wel zo
Appeltaart.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:48 schreef Strega het volgende:
Zo, nu eerst lekker een appeltaart bakken.
Met appels uit eigen tuin.
Eten jullie straks een vorkje mee?
Eerst het bruidspaar natuurlijk, want Muis maakt natuurlijk de bruidstaart!
Je zei 't weerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:56 schreef oh-oh het volgende:Cat weet waar mijn huis woont dus kom maar brengen
![]()
Geen idee of ik dan al uit vakantiestandje ben hoor, maar daar zou je je voordeel mee kunnen doen
Zie PM!quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je zei 't weer![]()
Dat helpt niet in het wegkomen van mijn laptop!
Je mag trots op jezelf zijn!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:01 schreef MrSubtle het volgende:
ik heb lang genoeg gewacht! Het regent
SEXVOORSTEL!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga es ff wat tafels wegbrengen jij! Doe je je boodschapjes op de terugweg en dan kunnen we de rest van de zaterdag ongegeneerd samen bankhangen
![]()
In wel standje dan ook !
Ik heb me net helemaal opgetut (lipjes gestift, nagels gelakt... nou ja okay, ik heb m'n schoenen aangetrokken dan) maar nu regent het... ik ga natuurlijk geen tafels wegbrengen in de regenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga es ff wat tafels wegbrengen jij! Doe je je boodschapjes op de terugweg en dan kunnen we de rest van de zaterdag ongegeneerd samen bankhangen
![]()
In wel standje dan ook !
Ik dacht al dat ik het weer als enige zo interpreteerde omdat ik man wasquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik het weer als enige zo interpreteerde omdat ik man was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |