Ja hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, poep
Sorry
JJL en Cat gaan trouwen![]()
![]()
Zo beter
Leuk he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:03 schreef MrSubtle het volgende:
Ooooh een F&F trouwfeestdat wist ik niet... leuk!
Hmm nu weet ik niet of ik het nog serieus moet nemen? Is het een virtueel huwelijkje of komen er ook mensen bij elkaar in een gemeentehuis en zo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk he?![]()
En ze kennen elkaar vandaag pas officieel 4 weken, maar het heeft gewoon zo moeten zijn
Het voornemen is er iig...hoe, wat, wanneer mogen ze zelf vertellenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hmm nu weet ik niet of ik het nog serieus moet nemen? Is het een virtueel huwelijkje of komen er ook mensen bij elkaar in een gemeentehuis en zo?
(hoe dan ook leuk hoor)
Nee, ik ben daar ook niet zo goed in. Dus je mag ook gewoon een leuk verhaaltje/iets liefs schrijven ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:28 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgem dames, bij jullie ook zulk kloteweer? Dit zijn dagen waarop je wilde dat de honden zichzelf kunnen uitlaten. laarzen en potloodventersjas aantrekt
SecretSanta trekt me wel, alleen is rijmen niet zo mij sterkste kant.
Leuk je hier te zien!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hmm nu weet ik niet of ik het nog serieus moet nemen? Is het een virtueel huwelijkje of komen er ook mensen bij elkaar in een gemeentehuis en zo?
(hoe dan ook leuk hoor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Babe, wat heb je toch een goede smaak.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:18 schreef JJH het volgende:
Oh! Mag ik in een groen pak?
[ afbeelding ]
Ik ben er klaar voor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
(hoe dan ook leuk hoor)
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:52 schreef Pagan het volgende:
Goed, een vingeroefening:
Er was eens een nonnetje uit Bos en Lommer
Die reed met veel plezier op haar brommer
Op een dag had ze pech
Haar zadel was weg
Nu bergt ze met gemak een komkommer
Bleeeert heel hard door de SC:quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:32 schreef JJH het volgende:
De bruidegom gaat z'n bed opzoeken.
Wat zal het koud zijn zo zonder Cat.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:52 schreef Pagan het volgende:
Goed, een vingeroefening:
Er was eens een nonnetje uit Bos en Lommer
Die reed met veel plezier op haar brommer
Op een dag had ze pech
Haar zadel was weg
Nu bergt ze met gemak een komkommer
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat zorgde voor een tweede keer lezen