Ach ze heeft Ll85 al, al is dat verre van the real deal als je weet wat ik te bieden heb.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He's MINE!![]()
Jij bent echt in staat mij van mijn roze wolk af te laten donderen.
Da's mijn mottoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat moest ik even kwijt. Carry on...Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
En vliegende paarden bestaan niet. So what? In een vituele relatie is alles mogelijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan niet paardrijden.
En nu ben ik de was doen. Later.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:39 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh nog iets anders wat me even van het hart moest... niet voor de tere zieltjesEn dat was zielig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat moest ik even kwijt. Carry on...
Je zou denken dat ze met survivelen hadden geleerd hoe je je vangst doodt op een zo pijnloos mogelijke manier.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:18 schreef oh-oh het volgende:
En MrSubtle, wij doen niet aan trouwen toch?
Wat een conclusiesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:10 schreef Ingetje79 het volgende:
En weer een nieuw F&F-stel!
We gaan het nog druk krijgen met al die bruiloften
Oh ... dan ga ik maar voor de borstenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh nav je edit, over mn karakter durf ik niet te veel zinnigs te zeggen
Daar heb je toch veel meer aan ook?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ... dan ga ik maar voor de borsten
Ik twijfel... Greet Parelmoer had ook grote borstenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar heb je toch veel meer aan ook?
God ik vind je steeds leukerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, je bent toch geen kattenmens he?
Die zijn alleen geschikt om mee te latten.
Zullen we een anti-katten topic openen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:32 schreef oh-oh het volgende:Die heb ik altijd gehad, hou jij van hondjes?
Ik heb ook echt een intense hekel aan katten en ik ben heeeeeel erg allergisch.
Oh dat ik het hier hardop zeg weer he, dat ik katten haat
Jaloers kreng!quote:
Zo ook niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Katten zijn heel lief en prima, zolang ik ze niet zie
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Katten zijn heel lief en prima, zolang ik ze niet zie
Jij hebt lang geleden nieuwe foto's beloofd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwel; ik dacht dat wij iets hadden
[ afbeelding ]
Het werd me iets te afstandelijk, omdat we elkaar al een jaar of 4 niet gesproken hadden en zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwel; ik dacht dat wij iets hadden
[ afbeelding ]
Wat mijn luvver zegt.quote:
Inderdaad!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij hebt lang geleden nieuwe foto's beloofd..
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Hey Mr. laat jij de honden uit of ik of gaan we samen?
Nee, nog niet! En ik heb nog steeds geen jurk en over een locatie hebben we het ook nog niet gehad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, tis wel een aanwinst
![]()
Cat, JJH...is er al een datum bekend?
Heb ik nog tijd om 5 kilo af te vallen?![]()
Dan ga ik voor hond.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:03 schreef Cat22 het volgende:
Snelle jongen ook, meteen iets ritselen met oh-oh.![]()
Dadelijk krijgen we een F&F schisma: kattenmensen vs hondenmensen.
En het was net zo gezellig met z'n allen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
Katten FTW
Beter dan die stinkmormels![]()
Je mot er nog verplicht mee naar buiten ook enzo
Awwwquote:
Zo leuk als oh-oh kom je niet vaak tegen, meteen kansje grijpenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:03 schreef Cat22 het volgende:
Snelle jongen ook, meteen iets ritselen met oh-oh.![]()
Gezelligheid is overratedquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:03 schreef Cat22 het volgende:
En het was net zo gezellig met z'n allen.
De Locatie!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, nog niet! En ik heb nog steeds geen jurk en over een locatie hebben we het ook nog niet gehad.![]()
Maar ik dacht ergens aan mei. Doen we een stealth wedding met al dat groen.
Wat denk je zelf? En jij hoeft geen meneer te zeggen hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Hey Mr. laat jij de honden uit of ik of gaan we samen?
Of aan het strand...en vervolgens een BBQ met z'n allen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:09 schreef JJH het volgende:
[..]
De Locatie!
Iets met een oud kasteeltje!
http://www.deproosdij.nl/
En dan hier de receptie, of wil je niet in Zwolle trouwen?
Nou, we wachten op je hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? En jij hoeft geen meneer te zeggen hoor![]()
Een strandbruiloft. Lekker met de blote pootjes in het zand.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of aan het strand...en vervolgens een BBQ met z'n allen.
In het kader van Dierenliefde
En dan zelf een schaap slachten natuurlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of aan het strand...en vervolgens een BBQ met z'n allen.
In het kader van Dierenliefde
Of een rog.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan zelf een schaap slachten natuurlijk
Ja, ik haal hem net uit de oven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Appeltaart.![]()
Maak jij de korst net zo lekker als mijn moeder? En met rozijntjes?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:14 schreef MrSubtle het volgende:
Is er trouwens een dress-code? Vrouwen in groen is duidelijk, ... en de mannen?
Weddingcrasherquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
Mits bier ben ik aanwezig
Maakt me niet uit waar, en wiens bruiloft
Oh baaaaaaaah.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik haal hem net uit de oven.
Met rozijntjes en walnoten en lekkere(niet zo natte) korst
Hier kun je heel leuk in de grotten trouwen en dan een feest bij Slavante op de bergquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weddingcrasher![]()
Feestje in de buitenlucht heeft toch mijn voorkeur...maar zelfs als jullie besluiten om in een mijn te trouwen ben ik van de partij heur.
Wie moet anders Cat's jurk en haar omhoog houden?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
Mits veel bier ben ik aanwezig
Maakt me niet uit waar, en wiens bruiloft
Ik zie de mannen toch liever in zo'n outfitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:18 schreef Bamba het volgende:
Ook wel leuk voor de vrouwen:
[ afbeelding ]
Tis jammer dat je MM al hebt, maar anders waren jij en Ll een perfect stel.quote:
quote:
No way dat ik een jurkje aantrek. Iedereen kijkt er zo onder met mijn lengte!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zie de mannen toch liever in zo'n outfit
Nou en?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
No way dat ik een jurkje aantrek. Iedereen kijkt er zo onder met mijn lengte!
Jamaar... dan moet mijn hele familie ver reizen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:09 schreef JJH het volgende:
[..]
De Locatie!
Iets met een oud kasteeltje!
http://www.deproosdij.nl/
En dan hier de receptie, of wil je niet in Zwolle trouwen?
LL is me te jongquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis jammer dat je MM al hebt, maar anders waren jij en Ll een perfect stel.
Schop anders MM aan de kant, je gaat er dan ook een paar jaartjes op vooruit (of achteruit???)
Komt goed...ik ben een expert op het gebied van strandbruiloften...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar... dan moet mijn hele familie ver reizen.En die worden al zenuwachtig als ze voorbij knoppunt Leenderheide (bij Eindhoven) moeten.
Anders, in het kader van gedeelde smaart (niet de auto): strandbruiloft! Heb ik al een keer meegemaakt. Lekker met de pootjes in het zand en achteraf feestje in/bij strandpaviljoen.
Huren we bussen voor de gasten, moet jij kunnen regelen.![]()
Dan heb ik Ing echt nodig heur! En Greys ook, want mijn jurk mag niet vies worden.
En als we op een boot gaan zal Ing mijn haar omhoog moeten houden.
jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En jij vertegenwoordigt nog wel de jeugd hiero!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou en?![]()
Dan weet Cat iig wat ze verwachten kan in de huwelijksnacht
Ben jij dat met hubbie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt goed...ik ben een expert op het gebied van strandbruiloften...
[ afbeelding ]
![]()
Ja, zij ja. Maar niet alle andere gasten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou en?![]()
Dan weet Cat iig wat ze verwachten kan in de huwelijksnacht
Bussen, hoe veel wilde je er?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar... dan moet mijn hele familie ver reizen.En die worden al zenuwachtig als ze voorbij knoppunt Leenderheide (bij Eindhoven) moeten.
Anders, in het kader van gedeelde smaart (niet de auto): strandbruiloft! Heb ik al een keer meegemaakt. Lekker met de pootjes in het zand en achteraf feestje in/bij strandpaviljoen.
Huren we bussen voor de gasten, moet jij kunnen regelen.![]()
Dan heb ik Ing echt nodig heur! En Greys ook, want mijn jurk mag niet vies worden.
En als we op een boot gaan zal Ing mijn haar omhoog moeten houden.
Je moet toch een beetje in kunnen schatten of het gaat passenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben het wel eens met mijn vent. Ik word graag verrast tijdens de huwelijksnacht.
Maar Ing, ik vind ze wel heel leuk voor de bruidsmeisjes.
Kom op zeg, het past altijd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet toch een beetje in kunnen schatten of het gaat passen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet mauwen ff doordouwen ja!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom op zeg, het past altijd.
iets met rekt het niet en scheurt wel enzulks
Getrouwd in Gemeentehuis Castricum en vervolgens heul snel naar het strand, alwaar bijna iedereen ging zwemmen (26 graden die dagquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Ing zijn jullie echt op t strand getrouwd of was t alleen voor de foto's?
Tof hoor![]()
En busreizen en bruiloften zijn twee dingen waar ik echt een hekel aan heb dus de combinatie wordt een knaller
*noteert*quote:
Ik ben het roerend met je eens.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:24 schreef Cat22 het volgende:
Maar Ing, ik vind ze wel heel leuk voor de bruidsmeisjes.
Jij moet een keertje overleg plegen me onze ceremoniemeester.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Getrouwd in Gemeentehuis Castricum en vervolgens heul snel naar het strand, alwaar bijna iedereen ging zwemmen (26 graden die dag) en vervolgens een warm/koud buffet om daarna tot half 3 's nachts te feesten aan het strand....
Echt een superfeest hadden we
Komt goed...tis m'n zussiequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij moet een keertje overleg plegen me onze ceremoniemeester.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:
Geen paniek mensen. Als het niet past regelen we gewoon een bus erbij. Iedereen die wil, die komt.quote:
Gaaf!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Getrouwd in Gemeentehuis Castricum en vervolgens heul snel naar het strand, alwaar bijna iedereen ging zwemmen (26 graden die dag) en vervolgens een warm/koud buffet om daarna tot half 3 's nachts te feesten aan het strand....
Echt een superfeest hadden we
Prima.quote:
Neequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Ing dat klinkt als een toffe bruiloft ja!
Had je zelf ook je bikini aan onder je trouwjurk???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |